Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick van Vugt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 18 van 20)

Topic: Muziek om groep 8 of de 1e aan het dansen te maken! (5-11-2004 15:54:00)

Infected Sounds schreef:

sandervandermaat schreef:

idd
moet je wel de goede (bekende nummers) van hem draaien
Ten 1e: wat je zegt is totaal tegenstrijdig. Traffic is best wel bekend maar een van zijn slechtse producties naar mijn mening. happy :) laugh :D

Ten 2e: Zijn er nog onbekende nummers van Tiësto? laugh :D wink ;) razz :p

No offence hoor wink ;)
Traffic pakt errig goed hoor, ik pak meestal wel de korte versie (538 dance smash) anders is het te eentonig.

En onbekend: Tiesto - long way home wink ;)

Ook werken covers redelijk goed, ik heb hier 2 cd met trance covers liggen, daar draai ik redelijk vaak wat van...
Topic: rare dingen met synq smx-1 (5-11-2004 15:40:00)

TimTroy schreef:

Als ik het zo van op afstand bekijk zou ik eerder zeggen dat je die dopjes op de UITGANGEN geplaatst hebt (record of master?) Dan leg je natuurlijk wel het één en ander in kortsluiting. Opamps die het warm krijgen en zo allerlei andere fenomenen doen ontstaan. Kijk nog maar eens goed WAAR je de dopjes hebt gezet. Als het op een ingang is dan kan er gewoon niets stuk gaan, op een uitgang kan het wel flink mislopen!
Tegen mij werd er ook gezecht (nu ik het mailtje toevallig nog eens las) dat het volgens hun op de UITGANGEN zat, nou dat is dus 110% bullsh*t, ik weet heel zeker dat ik de dopjes van de phono ingang van kanaal 3 af heb gehaald en ze op de INGANGEN van de line heb gezet.
Ik ben er maar niet tegen in gegaan, want dat heeft toch nooit resultaat, de mixer was gerepareerd, en word op dit moment weer gerepareerd.
Ik heb inmiddels een mail terug gehad van SynQ op mijn gestuurde mail:

U hebt inderdaad wel erg veel tegenslag. Ik kan u echt garanderen dat het
aantal pannes met SMX-1 mengtafels absoluut miniem is, en dat u dus echt wel
pech hebt... Echter, ik hoop dat uw vertrouwen in de mixer (of het merk
SYNQ) niet geschaad is.

Alleszins, bedankt om uw verhaal zo zorgvuldig uit de doeken te doen, alle
feedback is zeer welkom.

Wat betreft uw reparatie... uiteraard valt het toestel nog onder garantie!
Daarin is SYNQ dan ook de meest flexibele en eerlijke fabrikant van al!
Breng het gewoon binnen, vermeld duidelijk dat er nog garantie op is, en
verwijs desnoods naar uw contact met mij, zodat er zeker nergens iets
misloopt.

Succes!
Kevin Van der Taelen
commercial dept. BEGLEC - Belgium
www.beglec.com
Topic: vervelend publiek? (4-11-2004 16:03:00)

Reind schreef:

Met agressief gedrag los je meestal vrij weinig op inderdaad.

Ik heb ooit 1 keer uitgehaald omdat iemand het nodig vond om de toonarm van een sl te rukken. Zonder ook maar enig moment na te denken haalde ik uit......... met als gevolg dat ik er 2 terug kreeg die net ff iets beter geplaatst waren dan degeen ik gaf.
Ik zou die gast ook een hoek voor z'n kop geven, het is toch zeker jou tt (of die van de discotheek)en niet die van die gast... Wat is er daarna gebeurt? (let me guess: Reind werd boos en...? razz :p )
Tegenwoordig los ik zoiets heel makkelijk op, je moet ergens draaien en dan ga je altijd via de deur naar binnen voor zover ik weet. Bij de deur van een discotheek staat vaak een mannetje breder te zijn dan dat ie in werkelijkheid is en die vraag je gewoon hoe het publiek over het algemeen is.
Na zo'n gesprek kun je meestal wel een aardige inschatting maken over hoe zo'n avond zal verlopen qua verzoekplaatjes.

Probeer zulke gevallen op te lossen met een geintje als je er geen zin in hebt, werkt beter dan nee schreeuwen en jezelf weer om draaien.
Als iemand aan mij een plaatje komt vragen dat niet past en waar ik geen zin in heb om te draaien. En ze komen vervolgens nog 3x zeuren, dan probeer ik meestal het nummer op te leuken.
B.v. een beatlinetje uit een ander nummer er onder zetten, of flink pitchen.
Topic: A&H komt eraan met een nieuw Xone model (mixer) (2-11-2004 18:11:00)

sylvia schreef:

Of er is iets veranderd in zijn contract met Pioneer. M.a.w: er is een contract gekomen met A&H. Kan ook natuurlijk, want ieders ogen zijn gericht op waar Tiësto mee draait. Ik vind het wel mooi, als er aan de onaantastbare positie van de DJM gemorreld wordt.
Hij draai(de) toch ook wel eens op een lpm (magik 6), en op een xone heb ik hem ook vaak zien draaien (zien in de manier van plaatjes en filmpjes wink ;) ).
Maar idd wel mooi dat het (mischien) gaat veranderen, nu nog de oem bakken laugh :D
Topic: rare dingen met synq smx-1 (1-11-2004 18:07:00)
Over dat verhaal dat de dopjes de sluiting veroorzaak zouden moeten hebben, ik ga het staks even controleren.
Gewoon even een mulitmeter op die uitgangen en kijken of d'r iets op staat wink ;)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (1-11-2004 16:53:00)

Magik77 schreef:

Tiesto is Tiesto, en volkomen terecht voor 3e keer verkozen als worlds no.1 DJ. Tis een populariteits poll. En dus niet van beste DJ of beste producer. Als je ziet wat hij dit jaar heeft geflikt en nog gaat flikken (Tiesto in concert 3x) olympische openingsceremonie (toch wel uniek voor een DJ) aantal artist albums. Veel voor een uitverkochte zaal gedraaid enz enz. Als je alles optelt, is het niet meer dan terecht dat hij gekozen is. Hij heeft meer dan welke DJ dan ook in de belangstelling gestaan.
Tja, kwa belangstelling is hij zeker de beste dj, maar kwa producties vind ik het persoonlijk niks meer.
Het album Just Be vond ik ook veel te overschat, het stelde naar mijn mening niet veel voor...
En dan de olympische spelen, deze set vond ik qua mixtechniek en de platen zelf barslecht.
Nee, Tiësto is zijn echte eigen style helemaal kwijt, ik zie hem veel liever producties maken als magik b.v.

Werd er trouwens zoals al aangekondigt veel magik gedraait of niet?
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (31-10-2004 21:34:00)

massive schreef:

Patrick van Vugt schreef:

Maar hoe kom jij d'r dan op dat tiësto het laat maken??? sorry hoor maar mee helpen/geholpen worden is voor mij toch nog steeds iets anders als "laten maken".
Zolang het geen soloproductie is VIND IK dat je er geen solo-prijs voor mag ontvangen. Maakt me niet uit hoeveel het op die manier doen, als een bedrijf voor een bepaalde prestatie een prijs ontvangt gaat dat ook niet alleen naar de directeur, IEDEREEN die eraan meegewerkt heeft word 'geeërd'.
Nee, bij dj horen veel meer dingen als alleen mix kunsten.
B.v. ook de style, de productie, de interactie met het publiek...
Style & interactie met het publiek ben ik volledig met je eens. Dat is van toepassing voor een DJ. Produceren? Da's het werk van een producer...
Tja, dat laatst is een meningsverschil hé, ik vind dat produceren en djen op dat niveau het zelfde zijn... (maar wie ben ik?)
En dat hij de producties niet alleen heeft gemaakt, zegt nog niet dat hij geen 1e dj kan zijn.
Die mensen die mee hebben geholpen, die zullen ook een eigen dj carriere hebben.
Als zij dan een goede bekendheid hebben, en goede interactie enz. dan maken zij evenveel kans op die 1e prijs als Tiësto wink ;) .
Maargoed...kwestie van meningsverschillen, de bijde Tiësto in concerts is wel heel geweest schijnbaar, heb teminste al verschillende goede reacties gehoord...
Topic: rare dingen met synq smx-1 (31-10-2004 21:28:00)

Reind schreef:

Ik heb nog nooit zo'n......... verhaal gehoord (wat er op de stippellijn staat mag je zelf invullen ;) )
Ik heb die dopjes er namelijk ook op zitten en nergens last van.
Dat het sluiting geweest kan zijn is goed mogelijk, de effecten unit is tenslotte een chip verhaal en dat kan niet zo best tegen sluiting evenals de rest van de mixer. Of het echter door die dopjes komt durf ik hard te betwijvelen. Bij levering zitten ze op de phono uitgangen en daar zouden ze dan dus geen sluiting kunnen maken?
Tja, vraag het niet aan mij, ik heb niet zoveel verstand van de binnenkant wink ;) .
Maar er gebeurde wel allerlij rare dingen NADAT ik die die dopjes op de line ingang gezet had... Ach, als ik niks aan de oorzaak heb kunnen doen boeit het me eigelijk ookn niet zo heel veel (als het m'n eigen schuld was/is geweest dan had ik het wel willen weten) als de mixer nu maar gewoon goed gemaakt word zodat ik weer fijn kan mixen, waar die ook voor bedoelt is wink ;) .
Als die *** tpg nou eens 1 keer opschiet, maandag krijg ik andwoord van mijn leverancier, dinsdag word hij dan opgestuurd, en met een beetje mazzel is hij woensdag bij mijn leverancier en kan hij die dag nog verzonden worden naar synq (leverancier verzend namelijk alleen op woensdag richting synq enz.).
Als dat lukt is hij volgende week woensdag weer terug bij de leverancier en heb ik hem donderdag/vrijdag...

p.s. waarom zou hij dan bij mij wel sluiting maken en bij jou niet:S? shut up :X
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (30-10-2004 21:10:00)

massive schreef:

Ik basseer het op zijn eigen cd's;
Open het boekje eens, en kijk wie er aan de tracks geschreven hebben.
Vrijwel geen 1 is een soloproductie van thijs.
Goh! vind je het gek? Natuurlijk staan er wel solo produties op, maar niet veel.
Vergelijk dan een mix album van een andere dj en kijk hoeveel eigen producties die er op heeft staan (zijn er dus ook niet veel, kan ik je zo zeggen).
Maar hoe kom jij d'r dan op dat tiësto het laat maken??? sorry hoor maar mee helpen/geholpen worden is voor mij toch nog steeds iets anders als "laten maken".
Verder neem ik hier deel aan een discussie waar ik te weinig vanaf weet (volg het 'dj-award' gebeuren helemaal niet) Ik was alleen verwonderd dat het producties meetellen bij iets wat een 'best dj award' mag heten. Verkeerde naamgeving dan als je het mij vraagt! 'Best dj who is also producing' lijkt me dan meer op z'n plaatst razz :p
Nee, bij dj horen veel meer dingen als alleen mix kunsten.
B.v. ook de syle, de productie, de interactie met het publiek...
Topic: rare dingen met synq smx-1 (30-10-2004 18:57:00)
Nou, de mixer is vorige week maandag netjes weer afgeleverd bij mij thuis.
Ik heb alles gecontroleerd en getest en hij WAS weer helemaal ok...
Het probleem had ik eigelijk zelf veroorzaakt, ik had een draaitafel op de phono uitgang van kanaal 3 gezet, daar zaten eerst van die "dopjes" op, (een eizeren pinnentje met een dopje er op) ik heb die toen in de line ingang gestoken omdat ik die toch niet gebruiken.
Toen is de mixer allerlei rare dingen gaan vertonen en kapot gegaan, het bleek dus dat er kortsluiting was ontstaan omdat (volgens synQ) het signaal dat de mixer stuurt door die dopjes terug de mixer in geleid werd.(SynQ heeft ook nog alles gecontroleerd voordat ze hem terug hebben gezonden)
Ik heb dit later nagezocht in de handleiding, er staat NIKS maar dan ook NIKS over die stompjes wat daar te maken mee heeft, maargoed de mixer was gerepareerd dus ik tevreden.
Ik wil nu net gaan mixen, doe de deur dicht, ze versterker aan, mixer aan, cdspelers aan, draaitafel aan.
Ik zet een plaat op zet het volume open, pak m'n stanton, selecteer een nummer op m'n cd speler druk op "cue boven kanaal 4 en daar de que potmeter open.
Er kwam een ongelovelijk rot geluid uit m'n koptelefoon (ik schrok me kapot), dus gekeken of m'n eq goed stond, die stond gewoon, gekeken of er geen effect aan stond, dat was dus niet het geval.
Toen op verschillende kanalen geprobeert over m'n koptelefoon, nog steeds een k*t geluid, toen de potmeter que/plf naar plf toegedraait ook een bagger geluid.
Ik dacht gelijk van "o nee hé niet weer!", mixer uit/aan gezet, nog steeds hetzelfde, toen heb ik de "split que" ingedrukt en het geluid was weer helemaal normaal shocked 8O , split que uitgedrukt kwam het rotte geluid weer terug sad :( .
Toen ook nog even de stoom er helemaal erafgehaald, geen resultaat.
Mixer weer aangesloten, weer met que geprobeert, nu deed 1 oorschelp het maar meer (en die ook met een k*t geluid)...
Als laatste optie heb ik nog een andere koptelefoon gepakt (leek me al sterk dat dat het kon zijn omdat de split que nog wel goed geluid gaf...).
En dat had ook geen resultaat, ik ben nu dus (WEER) ten einde raad...
Ik ga nu een mail naar synQ/de leverancier sturen, hopen dat die een beetje redelijk zijn.
Ik heb 3 kwart jaar voor deze mixer gespaard, in het begin was het echt een superding maar nu is voor mij de lol er echt af!!! sad :( sad :( sad :(