Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Braz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 18 van 20)

Topic: "in 't rood draaien" (1-3-2004 09:28:00)
Hoi,
heb een vraagje over mijn mixer, een gemini ps 626i. Tijdens het draaien heb ik de lampjes die bovenaan zitten (weet niet hoe ze heten) op L en R staan. Dan stel ik het zo af dat die zo rond de 0 db uitkomen, want in het rood draaien is slecht voor je mixer. Maar als ik dan vervolgens op het knopje naats die lampjes druk en L en R veranderen in Channel 1 en 2, dan sta ik vet in het rood te draaien. Hoe kan dit en is dit slecht voor mijn mixer?
Braz
Topic: dj's gezocht (27-2-2004 16:24:00)
en ik kan je mix niet downloaden omdat mijn server?? dat niet toelaat. ben niet zo technisch maar krijg in ieder geval geen toestemming om te downloaden. Verdomde overheidsinstanties toch ook altijd. angry
Topic: dj's gezocht (27-2-2004 16:21:00)

braz schreef:

zit op mijn werk en heb hier geen luidsprekers.
[/qoute by salembier schreef:

Gewoon je baas wijsmaken dat dat écht wel nodig is, je krijgt mails binnen met gesproken instructies bijvoorbeeld... die truuk is bij mij ook gelukt laugh :D

Nou, denk dat ie daar niet intrapt, zit hier overigens niet allen, maar met nog 3 collega's en die werken wel hard terwijl ik hier fijn aan het chatten ben op het forum... wink ;)
Maar heb ff die hoesjes bekeken ivm de tracklist en ziet er goed uit. Volgens mij pas jij wel precies in het straatje dj's die we hier zoeken. En als ik al jou andere posts mag geloven heb je aan ervaring geen gebrek, dus je zult wel een hoop euro's vragen voor een set van een uurtje of 2.
Topic: welke stijl meest populair? (27-2-2004 14:07:00)
denk dat afgelopen jaar al tiesto's jaar is geweest. (en denken is iets anders als hopen) Gun het nu Ferry Corsten wel, hij is immers 1 van de mensen tijs in het zadel geholpen. Nu mag hij zelf wel eens van de roem gaan genieten. maar dan moet hij wel wat betere platen maken als wat hij nu laat zien vind ik. Dat laatste nummer is echt bagger (hoop dat ik nu geen horde boze Corsten-fans achter me an krijg) Dat 'Rock your body rock' was opzich nog wel okay, maar dat laatste plaatje.
Oh, en even ter verduidelijking --> ging hier over welke stijl en niet welke dj's en producers. Dus geen Tiesto maar Trance/progressive en geen Corsten maar Trance/beetje electro wink ;)
Topic: welke stijl meest populair? (27-2-2004 09:49:00)
Nu-jazz? Nooit van gehoord. Kan me er wel iets bij voorstellen (Jazzanova etc.) maar hoe combineer je dit met progressive, wat mijn meer in de oren klinkt als producties van Sander Kleinenberg en lemon 8 en dat soort mannen. Lijkt me een interessante combi
Topic: dj's gezocht (27-2-2004 09:42:00)

DSalembier schreef:

Als je houdt van
Edit Mod: verwijderd op verzoek van poster

en/of
Edit Mod: verwijderd op verzoek van poster

het genre is wat je bedoelt, mag je me gerust een seintje geven, we kijken wel wat er te regelen valt.
Kan de links hier niet openen/luisteren. zit op mijn werk en heb hier geen luidsprekers. Wat voor stijl draai je? Geef eens wat namen van artiesten/labels/ andere dj's waarmee je te vergelijken bent.....
Topic: dj's gezocht (27-2-2004 09:40:00)

dj large schreef:

tja ik woon in zuid limburg maar zou t best doen maar dan zou het vervoer een probleem zijn tenzij je dat vergoed krijgt'
gr lars
Dat kan altijd geregeld worden denk ik. wat draai je voor 'n muziek en hoe lang al. Ervaring etc...?
Ben nu slechts een inventarisatie aan het maken, feest staat nog behoorlijk in zijn kinderschoenen. Zodra ik meer weet laat ik wat horen aan iedereen die geinteresseert is.
Topic: dj's gezocht (26-2-2004 14:54:00)
Hoi,

ben met de plaatselijke poptempel hier in oss bezig een dance-avond op te zetten. Nu zoek ik voor deze avond nog dj's die tegen een redelijke vergoeding willen draaien. (budget is niet groot, maar ik beloof je een relaxt feestje)
Ik ben op zoek naar mensen die de volgende stijlen beheersen (in volgorde van voorkeur, met voorbeeld van een bekende dj om het te verduidelijken):
tech-house (benny rodriguez)
minimale techno (villalobos, steve buge etc.)
club(roog, ronald molendijk)
progressive (lucien foort, erick -e)

Bij voorkeur dj's uit Brabant, die zouden wellicht mee kunnen denken over de invulling van de avond. We hebben hier in Oss niet echt een scene, maar wel veel liefhebbers. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen; maar het kan nooit geen kwaad om me alvast wat te orienteren.
Meld je aan met een korte bio, en ik hoop dat ik snel iets kan laten horen.
Braz
Topic: welke stijl meest populair? (20-2-2004 10:32:00)
ben ik het helemaal mee eens. Denk ook, als ik weer even on-topic mag gaan, dat wanneer we het over de meest populaire stijl gaat voor 2004, dat het mixen van verschillende stijlen (als dat al niet gebeurt) populair wordt dit jaar. Hoor van veel mensen die regelmatig feesten bezoeken, dat ze het wel hebben gehad met 4/5 uur achter elkaar alleen techno of progressive. Dat wordt best saai namelijk. Ik ben een groot voorstander van het door elkaar gooien van allerlei stijlen, mits een goede opbouw. draai zelf, sinds een maand of twee, minimal/tech-house/electro/acid. Denk/hoop dat deze manier van draaien best wel eens aan zou kunnen slaan.
Topic: welke stijl meest populair? (17-2-2004 15:38:00)

colin232 schreef:

DJ Marcus schreef:

Dus als jy wordt uitgenodig voor BIG internationaal party met s'werelds beste DJ's zeg jy...naa neey ik draai liever voor 200 man dan voor 10.000 hoor...
zou ik idd weigeren...
vind ik heel idealistisch; maar als je het echt meent, petje af. dan sta je wel voor wat je zegt. Maar stel nou dat tekno heel groot wordt, haak je dan af? Denk het wel. Dus het gaat niet om de muziek zelf, maar meer over je afzetten tegen de rest (mainstream) Dat is in een notendop mijn mening over underground en waarom ik het een beetje nep vindt, sorry. maar nu gaan we idd weer on topic en ik hoop niet dat ik mensen kwets met mijn mening. Ik herken dit gedrag namelijk bij mezelf 10 jaar terug. (punk/metal luisteren om me af te zetten tegen de toenmalige mainstream gabber-explosie)