Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 18 van 20)

Topic: Wind-ups voor 4 meter truss (27-12-2003 19:48:00)

DJ Chris schreef:

wat zijn spigots en pinnen
UTFS sad :(
Topic: welke Strobo (25-12-2003 17:09:00)
ja die zit erbij. netje omhuld in schuim zodat hij niet kan breken
Topic: welke Strobo (22-12-2003 19:31:00)
Niks mis met de geni! angry

Komt me een bak licht uit niet normaal. Zijn ook netjes te dimmen en snelheid te regelen dus ze zijn precies hetzelfde als de Showtecs. Alleen is de geni wat bruter qua vermogen en lichtopbrengst
Topic: BUBBELING NUMMERS ?!? (16-12-2003 23:57:00)
Lief meisje zet alleen maar remixes neer.

Ik vind dat dus verkrachting van sommige platen (sommige zijn al zwaar brak laugh :D )

Neem nou The Moon - Blow up you're speakers. Enige verschil met het origineel is dat ze er een lomp bubbling snaretje tussen mieteren en het gelijk een bubbling remix noemen. Gedverdemme, geef mij maar het origineel.
Topic: Te doen bij brand (16-12-2003 22:53:00)
De geluidstech van de muziekschool/theater waar ik werk wil niks te maken hebben met poederblussers. Mede omdat hij met geluid tafels werkt van een bedrag waar ik jaloers op ben. Zonde als je die dus moet weggooien omdat er poeder inzit

Wat is nou eigenlijk de beste brandblusser voor drive-in gebruik? Wil er zelf namelijk eentje kopen, Altijd wel veilig om zo'n ding bij je te hebben
Topic: Schoolfeest in aula: welke lichteffecten e.d. (13-12-2003 21:02:00)

Harmen schreef:

hebben derby's en datamoons wel genoeg lichtopbrengst voor zon klusje?
ik zou tog destroyers neme: daar komt idd een bak licht maar ze zijn ook wel wat duurder jah..
maar tis wel slim da je bedankt hebt dan,
dr zwemmen meer vissen in de zee wink ;)
Nou, als de destroyers een beetje op de voyagers lijken dan trek ik met een dataflower een destroyer er makkelijk uit. Schoolfeest laatst, hadden ze een voyager meegenomen, Ik vond em erg tegenvallen qua licht opbrengst. Dus een datamoon trekt em er makkelijk uit. Een derby helemaal
Topic: dj's tegen zinloos geweld! (11-12-2003 16:57:00)
Ik zou graag willen meedoen maar ik heb de 20e geen feest. De 23+24e wel een musical productie (telt dat ook? laugh :D )
Topic: Website (10-12-2003 13:30:00)
www.hurricanedrive-in.tk

Gemaakt met Dreamweaver MX. Het menu is in Flash MX. Er kan nog veel meer aan de site gebeuren maar ben op dit moment erg druk met producties dus moet de site maar even wachten.
Topic: Star Ball (9-12-2003 14:49:00)
Heb deze dingen wel eens zien hangen, Leuk effect maar niet echt zwaar genoeg.
Topic: Beste platen van dit moment.... [OFFZONE EDITION] (8-12-2003 17:57:00)
Cliff Richards & The young Ones - Living doll

Die moet je zeker luisteren, de clip is helemaal geweldig! laugh :D