Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van H.

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 18 van 20)

Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (24-1-2005 18:09:00)
hiermee vervoeren wij het:

https://img167.exs.cx/img167/3406/bus6cd.jpg

een peugeot boxer...
Topic: Ervaringen met muziekprogramma's?? (24-1-2005 12:45:00)

wes2819 schreef:

wat is een VTS ashamed :$
een virtueel instrument of effect... dus een stukje software dat een synthesizer/gitaar/effect nabootst happy :)
Topic: Ervaringen met muziekprogramma's?? (22-1-2005 22:06:00)

Snake schreef:

mr_jows schreef:

Ja maar als hij/zij wel goed kan produceren en je wilt overstappen op Cubase, dan ben je alsnog extra geld kwijt en ben je weer bezig met een leerproces. Ik ben zelf iemand van: Als je het doet, doe het dan meteen goed!
En als hij/zij niet goed kan produceren? Stel je voor dat zo iemand advies als dat van het jouwe volgt, dan is die wel mooi 700 euro kwijt. En software verkoop je zo snel niet als hardware.
200 % mee eens happy :)
Topic: Ervaringen met muziekprogramma's?? (21-1-2005 14:05:00)

obedaih] schreef:

NEE...want reason ondersteunt geen midi, alleen midicontrollers, maar geen externe midi-instrumenten zoals een synthesizer happy :)
kan ik er dan wel een keybord op aansluiten om noten aan te sturen??
ja, zoals ik al eerder zei: reason ondersteunt wel midicontrollers (dus midikeyboards wel), maar geen complete synthesizers ofzo...