Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 18 van 20)
Topic:
Waar vervoeren jullie de drive in mee? (24-1-2005 18:09:00)Topic:
Ervaringen met muziekprogramma's?? (24-1-2005 12:45:00)wes2819 schreef:
wat is een VTS
een virtueel instrument of effect... dus een stukje software dat een synthesizer/gitaar/effect nabootst

Topic:
Ervaringen met muziekprogramma's?? (22-1-2005 22:06:00)Snake schreef:
mr_jows schreef:
Ja maar als hij/zij wel goed kan produceren en je wilt overstappen op Cubase, dan ben je alsnog extra geld kwijt en ben je weer bezig met een leerproces. Ik ben zelf iemand van: Als je het doet, doe het dan meteen goed!
En als hij/zij niet goed kan produceren? Stel je voor dat zo iemand advies als dat van het jouwe volgt, dan is die wel mooi 700 euro kwijt. En software verkoop je zo snel niet als hardware.
200 % mee eens

Topic:
Ervaringen met muziekprogramma's?? (21-1-2005 14:05:00)NEE...want reason ondersteunt geen midi, alleen midicontrollers, maar geen externe midi-instrumenten zoals een synthesizer

kan ik er dan wel een keybord op aansluiten om noten aan te sturen??
ja, zoals ik al eerder zei: reason ondersteunt wel midicontrollers (dus midikeyboards wel), maar geen complete synthesizers ofzo...
Topic: Dré schreef:
Het is een beetje vreemd om zo'n ding te gebruiken als spanningsverdeler (hoeft dan immers niets geschakeld te worden). Hij is vooral bedoeld voor gebruik met een dimmerpack.
ok, dat dacht ik al... dus als je hier een dimmerpack op aansluit met een 16pins connector kun je 8 parren aansturen? of zie ik dat fout?
Topic: mr_jows schreef:
Ik heb wel info gelezen over de M-audio, maar hoorde dat men niet echt helemaal te spreken was over deze kaart.
waarom hoor ik niks dan lof over die kaarten dan? volgens mij is het toch wel algemeen bekend dat m-audio heel mooi spul maakt (zeker voor zijn geld)...
en tuurlijk is een motu mooier, maar dat is een volkswagen met een handgebouwde maserati vergelijken

Topic: misschien een rare vraag, maar wat kun je precies met deze breakout box dan?
www.new-line.nl/v/8475alleen stroom verdelen of ook op een dimmer aansluiten met die 16-pins connector?
Topic: mr_jows schreef:
M-Audio is van Creative :s
En monitorspeakers bedoelde ik eigenlijk de rest van de toekomstige hardware... ;)
M-audio kan dan wel van creative zijn... maar wat zegt dat?
KLM is ook van Air France... en mini-cooper is van BMW, toch maken ze duidelijk verschillende producten, dus dat zegt niks

ik raad je aan om de rest van de toekomstige hardware en monitoren niet direct op je geluidskaart aan te sluiten (tenzij je meer ingangen hebt dan apparatuur maar dan spreken we over een dure professionele kaart), maar ik zou er een mixer tussen gooien...
Topic: Snake schreef:
H. schreef:
hogere prijsklasse:
nordlead 2/2x/3 van clavia
virus b/c/TI van access music
elektron machine drum (absolute aanrader voor hardcore en techno)
en een hele stapel externe effecten
Sorry hoor, maar ik vind dat je met deze opsomming wel wat kort voor de bocht bent. Alsof je met die zaken een track kunt maken, je kunt ze niet eens mixen...
En waarom nog een Virus als je al een Nordlead3 hebt :s
ik neem aan dat hij zelf ook wel weet dat dat niet alles is

ik heb gewoon een paar lekkere apparaten opgenoemnd, dat zie je toch ook wel

sommige mensen willen een virus, sommige een nord lead, weer andere een supernova of een andromeda... of een moog... wat maakt dat nou uit, ik noem gewoon wat mogelijkheden...