Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djblackdevil
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 18 van 20)
Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (28-2-2004 10:51:00)wel gezellig
Moet je iets anders nemen, maar wat? Beton? Piano aan safetys ;-)Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (27-2-2004 20:20:00)
kijk dan even naar de sync smx-1
Heeft volgens mij allee punten ie je wilt.
Topic: gear inbouwen - wat ideeen nodig (27-2-2004 21:52:00)Heeft volgens mij allee punten ie je wilt.
ziet er goed uit, maar zoals ik hernu zie heb je aan die 2 zijkanten je draaitafels? Als dat zo is, lijkt me vrij lastig bedienen, maarja als jij het zo lekker vind werken.
Topic: scans in kamer (27-2-2004 21:00:00)Dré schreef:
dat wordt druk en krap ;-)
Moet je iets anders nemen, maar wat? Beton? Piano aan safetys ;-)
XTC heeft een vriend van mij (ik heb een apollo), mixer is ok, lange soepele faders, draaiknoppen zijn ok, draaien best makkelijk.
Als je ziezo effecten wilt, valt de XTC af, dit komt doordat de XTC geen send en return heeft.
Pioneer djm 600 ga ik kopen en heb er al een paar keer mee gespeeld, geluids kwaliteit, zolang je onder de 0 decibel gaat kan het ermee door.
Waarom koop ik hem? Lekkerdere potmeters/ faders zijn voor thuis ook wel ok. en effecten bak, ik vind een lekkere mixer.
Rodec, geen ervaring mee,
Welke moet je nemen? Welke jij het lekkerste vind draaien. Dus testen die zooi.
Topic: syrincs m3-220 statieven (24-2-2004 10:55:00)Als je ziezo effecten wilt, valt de XTC af, dit komt doordat de XTC geen send en return heeft.
Pioneer djm 600 ga ik kopen en heb er al een paar keer mee gespeeld, geluids kwaliteit, zolang je onder de 0 decibel gaat kan het ermee door.
Waarom koop ik hem? Lekkerdere potmeters/ faders zijn voor thuis ook wel ok. en effecten bak, ik vind een lekkere mixer.
Rodec, geen ervaring mee,
Welke moet je nemen? Welke jij het lekkerste vind draaien. Dus testen die zooi.
Zijn er u wel statieven die onde de syrincs passen? Want heb even gekeken, maar die Dré schreef, heeft hij niet meer,
Weet iemand nog waar ze wel de goeie hebben?
MVG Vincent
Topic: Wat van SET voor een beginnende DJ (6-2-2004 08:12:00)Weet iemand nog waar ze wel de goeie hebben?
MVG Vincent
De RP4000=Q30=Dap T3000=Akiama DJ3000 -> Allemaal dezelde draaitafel maar dan met een ander kleurtje.
www.new-line.nl/forum/read/?t=199
als je nou gewoon is even zoekt. Dan kan je ook wat werk zelf doen.Als jij je huiswerk goed doet en je hebt dan iets te vragen, geen probleem, maar dit onderwerp is wel zo vaak behandeld dat ik denk dat je dat je dat niet hebt gedaan,
dus eerst even huiswerk maken.
Topic: Welke boxen voor 1000 euro? (23-1-2004 22:42:00)www.new-line.nl/forum/read/?t=199
als je nou gewoon is even zoekt. Dan kan je ook wat werk zelf doen.
GreX schreef:
Graag serieuze antwoorden.dus eerst even huiswerk maken.
Je kan de behringer inderdaad bi ampen, handig he ;-) Je moet inderdaad even oppassen, maar als je weet is er mee te leven natuurlijk.
Topic: Welke boxen voor 1000 euro? (23-1-2004 16:18:00)NU kreeg ik een belletje van heuff,dat de behringer toch beter waren dan lem, gaan harder en mooier geluid vanwege de 1inch compressie driver, de lem heeft piezo's
Ik ga gewoon even luisteren
Topic: Welke boxen voor 1000 euro? (23-1-2004 08:29:00)Ik ga gewoon even luisteren
Niemand kent ze? Dan moet ik zelf maar even gaan luisteren.
Nog bedankt voor de reacties
MVG Vincent
Topic: Welke boxen voor 1000 euro? (22-1-2004 23:32:00)Nog bedankt voor de reacties
MVG Vincent
Ik ga zeker even luisteren. Lijkt me leuk setje. + ze zijn niet zo zwaar, kan ik hetgewoon op m'n kamer zetten. Bedankt