Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rutger
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 18 van 20)
Topic: gezocht licht jockey voor grote club in den haag (29-10-2004 20:37:00)
beste montoya
heb interesse!! kan je me mailen?
Groeten,
Rutger
Topic: Welke actieve luidsprekers? (11-10-2004 18:08:00)heb interesse!! kan je me mailen?
Groeten,
Rutger
Kijk ook eens op www.dbtechnologies.com!! heb er veel mee gewerkt en valt me op dat ze in vergelijking toch elke keer weer zeer goed klinken ( en natuurlijk hard gaan ).
Succes,
Rutger
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (5-10-2004 18:19:00)Succes,
Rutger
2 vrienden van hebben de studie electro-techniek gedaan in Utrecht, zij werken nu bij flashlight......
groeten,
Rutger
Topic: Wanbetaling (31-8-2004 19:21:00)groeten,
Rutger
Ik zal ff vertellen hoe het is afgelopen;
Er is minder betaald, maar dezelfde club heeft alweer een nieuwe offerte aangevraagd
( wel andere commissie) voor feesten van dit jaar.... zijn nu aan het kijken of we een waterdicht contract kunnen opstellen, en zoiezo vooraf betalen! En oh ja de prijs is ook wat aangescherpt ( om het verlies te beperken..
)
Als er nog mensen zijn die tips hebben voor een goed contract graag!
Groeten,
Rutger
Topic: Laser gericht op spiegelbollen (11-7-2004 11:29:00)Er is minder betaald, maar dezelfde club heeft alweer een nieuwe offerte aangevraagd
( wel andere commissie) voor feesten van dit jaar.... zijn nu aan het kijken of we een waterdicht contract kunnen opstellen, en zoiezo vooraf betalen! En oh ja de prijs is ook wat aangescherpt ( om het verlies te beperken..
)Als er nog mensen zijn die tips hebben voor een goed contract graag!
Groeten,
Rutger
ben ook erg benieuwd
Topic: Antari Z-1500 VS. Martin/Jem magnum Pro-2000 (10-6-2004 22:21:00)het enige voor deel dat ik kan bedenken voor een pro-2000 is dat ie kleiner is. Verder is de z-1500 in alle opzicht gelijk.
Topic: Antari Z-1500 VS. Martin/Jem magnum Pro-2000 (10-6-2004 10:03:00)Ik heb ook erg goede ervaring met de z-1500 en hij doet niet onder voor de Jem.
Topic: dmx kabel (9-6-2004 11:20:00)heb martin 218 scans
die andere zijn dap xlr kabels
Ik ga ze ff doormeten
tnks
Topic: dmx kabel (9-6-2004 10:29:00)die andere zijn dap xlr kabels
Ik ga ze ff doormeten
tnks
Deze kabel heb ik vorige week ( bij new-line ) gekocht. Nou ging ik kijken of ze werkten op mijn martin scans maar helaas ze deden niets...... Weten jullie waar het aan zou liggen ( het ligt niet aan mijn scans want met andere kabels doen ze het wel!)
www.new-line.nl/v/2263
groeten,
Rutger
Topic: Wanbetaling (17-5-2004 21:19:00)www.new-line.nl/v/2263
groeten,
Rutger
`Mooi. Dan zou ik ze de volgende keer wel even vooruit laten betalen ``
Dat is een ding dat ik zeker geleerd heb ( toch weer nuttig.. ) en zeker ga doen.
groeten,
Rutger
Dat is een ding dat ik zeker geleerd heb ( toch weer nuttig.. ) en zeker ga doen.
groeten,
Rutger