Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rutger

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 18 van 20)

Topic: gezocht licht jockey voor grote club in den haag (29-10-2004 20:37:00)
beste montoya

heb interesse!! kan je me mailen?

Groeten,

Rutger
Topic: Welke actieve luidsprekers? (11-10-2004 18:08:00)
Kijk ook eens op www.dbtechnologies.com!! heb er veel mee gewerkt en valt me op dat ze in vergelijking toch elke keer weer zeer goed klinken ( en natuurlijk hard gaan ).

Succes,

Rutger
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (5-10-2004 18:19:00)
2 vrienden van hebben de studie electro-techniek gedaan in Utrecht, zij werken nu bij flashlight......

groeten,

Rutger
Topic: Wanbetaling (31-8-2004 19:21:00)
Ik zal ff vertellen hoe het is afgelopen;
Er is minder betaald, maar dezelfde club heeft alweer een nieuwe offerte aangevraagd sad :( ( wel andere commissie) voor feesten van dit jaar.... zijn nu aan het kijken of we een waterdicht contract kunnen opstellen, en zoiezo vooraf betalen! En oh ja de prijs is ook wat aangescherpt ( om het verlies te beperken.. laugh :D )

Als er nog mensen zijn die tips hebben voor een goed contract graag!

Groeten,

Rutger
Topic: Laser gericht op spiegelbollen (11-7-2004 11:29:00)
ben ook erg benieuwd
Topic: Antari Z-1500 VS. Martin/Jem magnum Pro-2000 (10-6-2004 22:21:00)
het enige voor deel dat ik kan bedenken voor een pro-2000 is dat ie kleiner is. Verder is de z-1500 in alle opzicht gelijk.
Topic: Antari Z-1500 VS. Martin/Jem magnum Pro-2000 (10-6-2004 10:03:00)
Ik heb ook erg goede ervaring met de z-1500 en hij doet niet onder voor de Jem.
Topic: dmx kabel (9-6-2004 11:20:00)
heb martin 218 scans
die andere zijn dap xlr kabels
Ik ga ze ff doormeten
tnks
Topic: dmx kabel (9-6-2004 10:29:00)
Deze kabel heb ik vorige week ( bij new-line ) gekocht. Nou ging ik kijken of ze werkten op mijn martin scans maar helaas ze deden niets...... Weten jullie waar het aan zou liggen ( het ligt niet aan mijn scans want met andere kabels doen ze het wel!)

www.new-line.nl/v/2263

groeten,

Rutger
Topic: Wanbetaling (17-5-2004 21:19:00)
`Mooi. Dan zou ik ze de volgende keer wel even vooruit laten betalen ``

Dat is een ding dat ik zeker geleerd heb ( toch weer nuttig.. ) en zeker ga doen.

groeten,

Rutger