Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJJD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 18 van 20)

Topic: van computer naar boxen (16-10-2004 23:41:00)
De enige manier om zonder aparte versterker je "DJboxen" op de computer aan te sluiten,
is inderdaad door aktieve boxen te nemen. Hier zit de versterker al ingebouwd.
Het nadeel hiervan is wel dat ze meestal erg duur zijn.

Hoewel, ik kan me wel nog herinneren dat we in 1997 een computer hadden, waar 2 passieve boxjes op aangesloten waren, en als je het volume dan wou veranderen moest je altijd met je hand achter de (horizontale) computerkast naar een klein ingebouwd potmetertje zoeken.
Ahh de nostalgie happy :)
Topic: Het bouwen van een case (14-10-2004 21:49:00)
Ik kan nergens vinden waar je die kan kopen?!
Topic: Het Punisher baskast topic (14-10-2004 20:35:00)
4 Ohm Stereo Power (RMS): 1025W

Hier kan ik trouwens toch uit opmaken dat hij 2* 4 Ohm Ciare speakers van 1000 watt kan voorzien?
Topic: Het Punisher baskast topic (13-10-2004 19:20:00)
is het trouwens niet beter om bijvoorbeeld overal 15 mm te gebruiken en alleen de buitenkanten iets dikker? Of zal dat weinig uitmaken?

Is deze versterker www.new-line.nl/v/11482 trouwens een belediging voor de speaker of is dit juist een goede keuze voor iemand met een laag budget?
Topic: Geluidskaart (1-10-2004 16:48:00)
Kijk anders eens bij de geluidskaarten op F**dback.nl.
Mijn broer heeft laatst een Maya 44 USB gekocht voor zijn laptop.
Topic: PAR 38 (22-9-2004 11:19:00)
Hallo,
ik gebruik de www.new-line.nl/v/2678 als bureaulamp.
Daar is hij eigenlijk een beetje te vel voor maar het gaat net. Let wel,
de lampen die er eigenlijk bijhoren zijn vrij duur, www.new-line.nl/v/4346 .
Maar ik geloof wel dat in een E27 socket ook "gewone" gloeilampen kunnen hoewel dat er natuurlijk niet zo flitsend uit ziet...
Topic: Bedrijf Beginnen (17-8-2004 19:33:00)

Mr. Edie schreef:

leer liever door voor tandarts o.i.d... Want die gasten hebben het volgens mij echt goed. (onze tandarts ook, een huis van shocked 8O Zwembad, boot, caravan (ownee: camper) kinderen stuk of 3... pfff, niet normaal, lekker 4 weken dichtgooien in de vakantie, wat wij dus NIET kunnen permiteren.)
mijn zus doet nu 2e jaars tandheelkunde, dus als t verkeerd gaat kan ik altijd nog bij haar als dienstmeisje werken wink ;)
Topic: Bedrijf Beginnen (11-8-2004 23:05:00)

LJ DaAn schreef:

DJJD schreef:

misschien ga ik met een vriend een drive-in bedrijf opzetten,
home.wanadoo.nl/brugdansers015/Prijzen.htm
En daarmee wil je die 15.000 terug betalen?? shocked 8O shocked 8O

[offtopic schreef:

ook vind ik dit
7 Opbouw/Afbouw: Er moet minimaal 4 uur van tevoren toegang zijn tot de locatie waar het evenement wordt gehouden om alles op te bouwen. Er is ook 2 uur nodig om alles af te bouwen.
Echt absurd lang.. dat is 6 uurop en afbouwen.. ik weet nie waar jou feesten zijn. maar die van mij zijn meestal in gehuurde zalen. daar kunnen ze pas vanaf 7 uur in. als het dan om 8 uur begint. sta jij wel te kijken.

9. Verval van Drive-in Show: Als we als gevolg van ziekte, ongeval of andere onvoorziene omstandigheid het overeengekomen optreden, of een deel van het optreden, niet kunnen uitvoeren zullen we hiervan zo spoedig mogelijk melding doen aan u. In geen geval kan je gebruik maken van enige vergoeding door o.a. inkomstenderving.

Pardon? dat zou ik veranderen in U.[/offtopic]
Mijn site is al erg lang niet geupdate vooral omdat het drive in gebeuren niet echt actief is. Ik ben nu meer bezig met apparatuur aanschaffen en wil weer *heropenen* over een half jaar ofzo, dan met degelijke apparatuur en een professionele uitstraling. De "drive in", Extreme Events, is nu eigenlijk alleen voor familieleden dat ze eigenlijk alleen een beetje een indruk hebben van de apparatuur.
Topic: Bedrijf Beginnen (5-8-2004 18:03:00)
achja het was ook maar een idee en ik weet er ook nog het fijne niet van, maar ik ga me er wel in verdiepen als ik weer contact heb met de slowaak (die nu op vakantie is).
Maar ik dacht wel dat het zo was dat het niet uitmaakte wat voor bedrijf hoewel ik me dit ook moeilijk kan voorstellen.

in ieder geval bedankt
Topic: Bedrijf Beginnen (4-8-2004 20:09:00)
Mijn collega is een 26jarige slowaak (vriend van zus). Omdat je 15.000 euro subsidie krijgt als je een bedrijf in Nederland start als buitenlander wou ik weten of het te realiseren viel.
Hij zou mij dan *in dienst nemen* en de boekhouding etc doen.
jaja ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen wink ;)