Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stefke96
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stefke96 (Pagina: 18 van 20)
Topic: Andere speaker in topkast (2-4-2020 19:01:00)Als ze dezelfde poort delen, dan delen ze ook hetzelfde compartiment. Is het niet een kast ala DAP SM218/RS218?Topic: Een speaker defect in dubbele sub (4-3-2020 21:47:00)
Heb je een link van de topic?Met het ontwerp zijn ze nog bezig als het goed is, dus is zowat niks over te vinden.
@Rs
Om aan pro grills te komen is inderdaad niet makkelijk voor de meesten.
Heb zelf destijds ook een tijd moeten zoeken, en van het betreffende bedrijf is nu ook niks meer te vinden.
Dit is een van de redenen dat ik ook niet ben doorgegaan met mn eigen project.
Nu binnenkort enkel nog twee 12" BP kastjes (ala LS400) en waarschijnlijk twee 8" coax top(jes)
Topic: Beyma la10-3v (10-2-2020 23:37:00)
d.m.v. een impedantie meting kom je achter de tuningsfrequentie (genoeg over te vinden, en niet moeilijk).
Mocht het 65 Hz zijn, dan moet dat geen problemen opleveren voor een 12" topkastje.
Dat terzijde, ben je niet tevreden over de kasten? En zo ja, wat is het probleem?
Topic: Lab Gruppen PDX 3000 (1-4-2020 09:58:00)Mocht het 65 Hz zijn, dan moet dat geen problemen opleveren voor een 12" topkastje.
Dat terzijde, ben je niet tevreden over de kasten? En zo ja, wat is het probleem?
Op de Behringer zit 3 jaar garantie. Op het speakerplans forum staan foto's van zowel de PDX3000 als de Inuke/NX6000 (opbouw is vergelijkbaar).
Topic: Lab Gruppen PDX 3000 (28-3-2020 15:57:00)De PDX is net uit, dus verwacht nog niet heel veel feedback.
Persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat LG zich richt op deze markt. Kunnen ze beter aan hun zusterbedrijf Behringer over laten.
Topic: Een speaker defect in dubbele sub (5-3-2020 11:40:00)Persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat LG zich richt op deze markt. Kunnen ze beter aan hun zusterbedrijf Behringer over laten.
Joepurlings schreef:
Bovendien zitten de speakers niet in hetzelfde compartiment, maar zijn ze slechts gekoppeld door het tussenstuk met de bassreflexpoorten.Je kan al wat nette Faital Pro drivers krijgen voor 170,- per stuk bij n franse webshop. Dan ging ik niet naar China drivers kijken.
Topic: Een speaker defect in dubbele sub (4-3-2020 19:10:00)Voor je tot koop over gaat, zou ik eerst beter de kast analyseren. Tuning etc, net volume is wel handig om te weten.
Eventuele TS-parameters van de huidige driver achterhalen is ook zo gek nog niet.
De genoemde Turbosound driver lijkt me eerlijk gezegd ook gewoon een China drivertje.
Topic: 10 inch horn top (13-2-2020 14:38:00)Eventuele TS-parameters van de huidige driver achterhalen is ook zo gek nog niet.
De genoemde Turbosound driver lijkt me eerlijk gezegd ook gewoon een China drivertje.
Noud schreef:
Dat klopt
Heb je een link van de topic?
@Rs
Om aan pro grills te komen is inderdaad niet makkelijk voor de meesten.
Heb zelf destijds ook een tijd moeten zoeken, en van het betreffende bedrijf is nu ook niks meer te vinden.
Dit is een van de redenen dat ik ook niet ben doorgegaan met mn eigen project.
Nu binnenkort enkel nog twee 12" BP kastjes (ala LS400) en waarschijnlijk twee 8" coax top(jes)
En, hoe vordert het project?
Topic: Jamo Power 555 Probleempje (6-2-2020 10:08:00)Volgens mij is iemand een hele trotse Jamo Power 555 bezitter
Topic: 10 inch horn top (4-2-2020 10:00:00)
Zag je topic staan in de fb groep. Misschien nog even wachten tot de nieuwe versie van de type-C.
Die heeft iets minder diepgang, maar weer meer SPL (zeker t.o.v. de TH-18), IPAL 18 is een interessante driver daarvoor
Die heeft iets minder diepgang, maar weer meer SPL (zeker t.o.v. de TH-18), IPAL 18 is een interessante driver daarvoor