Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John_voof
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 18 van 20)
Topic: Is skytec echt zo superslecht? (9-7-2004 16:39:00)heb je die prijs gezien.....
in vergelijking met een xtc best duur, ik weet niet hoeveel meneer Quinten eraan uit wil geven, maar dit is wel effe 500 EUR duurder.Topic: Dateq XTC / Pioneer DJM600 / A&H Xone:32 ?? (18-6-2004 16:52:00)
Als je echt wil gaan draaien, ga dan meteen voor echte merken, en zeker niet voor skytech (of je moet langs een vuilnisbelt wonen
). Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar daar is alles dan wel mee gezegd. Ik heb zelf een keer op skytech tt mogen draaien, maar als je daar je vinger langshoudt, staat je platter meteen stil, terwijl bij de super OEM bakken je arm er bijna vanaf wordt gerukt
.
Topic: herschilderen technics (8-7-2004 16:30:00)
). Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar daar is alles dan wel mee gezegd. Ik heb zelf een keer op skytech tt mogen draaien, maar als je daar je vinger langshoudt, staat je platter meteen stil, terwijl bij de super OEM bakken je arm er bijna vanaf wordt gerukt
.Zou je het resultaat a.u.b. op dit forum kunnen zetten, ik ben wel benieuwd hoe jou SL's eruit komen te zien
Topic: Voor de liefhebbers van happy hardcore (8-7-2004 15:24:00)
het is mij al gelukt om 40 minuten naar dat deuntje te luisteren, maar toen wer dik er wel ff heeel gek van.
btw, is dat deuntje versllafd ofzo???
Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (8-7-2004 14:19:00)btw, is dat deuntje versllafd ofzo???
Ik vind een opbouw in een set ook belangrijk, de climax moet er wel een beetje in blijven, dus niet van kei harde hardhouse naar rustige hardstyle. Ook vind ik het tempo waar jij je platen op laat spelen belangrijk, dat mag van mij best wat hoger liggen aan een einde van je set, dan het originele tempo waar je je eerste plaat mee begon. Wat vinden jullie hiervan?
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (5-7-2004 12:30:00)Altijd leuk voor dré als ze op zijn forum gaan vragen of hem ergens anders niet nog ff iets goedkoper kunnen krijgen. Als ik jou was zou ik hem ook hier kopen, veel goede dingen gehoord over de service van dré (het kan theoretisch wel niet waar zijn, maar lijkt me praktisch niet mogelijk dat het allemaal gelogen zou zijn) en die service kun je soms toch wel goed gebruiken.
Topic: Hulp nodig met opnemen (30-6-2004 15:39:00)heb je eigenlijk al aan software gedacht, met de standaard software (bijgeleverd) kun je meestal wel gewoon opnemen e.d., maar verwacht er geen wonderen van, die je misschien wel nodig zult hebben als je zelf gaat producen.
Topic: Dateq XTC / Pioneer DJM600 / A&H Xone:32 ?? (18-6-2004 19:38:00)Victor schreef:
Met een Xone62 gaat dit lukken: www.new-line.nl/v/7252in vergelijking met een xtc best duur, ik weet niet hoeveel meneer Quinten eraan uit wil geven, maar dit is wel effe 500 EUR duurder.
volgens mij kun je zoveel kanalen op je cue zetten als jij wilt, of heb ik het hier fout?? Lijkt mij dat je gewoon bij twee kanalen de cue knop indrukt en dat je dan de twee kanalen door je hoofdtelefoon zal horen.
Please correct if wrong
Topic: hardstyle & trance (10-6-2004 21:03:00)Please correct if wrong
volgens mij moet je gedownloade muziek en software na 24 uur verwijderen, of het moet duidlijk zijn dat het gratis is en van een niet-illegale site afkomen. Maar vertel de BUMA maar eens dat je van plan was die gedownloade muiek na 24 uur te verwijderen.
Topic: Welke Super OEM tafels (20-3-2004 14:19:00)ok k heb nu alle reviews doorgelezen en ik denk dat ik zelf moet kiezen omdat het volgens mij er alleen aan ligt welke draaitafel je er het mooiste uit vind tzien of heb ik dat verkeerd begrepen?
Greetz,
John_voof
Greetz,
John_voof