Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 18 van 20)
Topic: Mega hoge prijzen tape-acts (25-5-2011 12:01:00)
Het rackje van Erwin is 2 HE, wel dezelfde inhoud.
Maar ook die is makelijk.
Topic: XLR lamp monteren op aansluitplaat. (28-4-2011 08:43:00)
Maar ook die is makelijk.
De nieuwe littlite's kun je niet meer open schroeven.
Zit een plug uit 1 deel aan.
Richard
Topic: stroboscoop: Hungaroflash of Martin atomic? (18-4-2011 12:43:00)Zit een plug uit 1 deel aan.
Richard
Volgens mij de helft.
Je hebt dus met twee stuks krap aan een 16A groep genoeg.
Richard
Topic: Nep shure slx? (4-4-2011 13:13:00)Je hebt dus met twee stuks krap aan een 16A groep genoeg.
Richard
Als ik naar de stikker van de doos kijk staat daar R5 en op de handzender P4
P4 is volgens shure van 702-726 Mhz en bij jouw staat P4 800-820 MHz
Hier is het bewijs al geleverd dat deze namaak is.
Richard
Topic: Nep shure slx? (3-4-2011 18:48:00)P4 is volgens shure van 702-726 Mhz en bij jouw staat P4 800-820 MHz
Hier is het bewijs al geleverd dat deze namaak is.
Richard
Je kunt ook even navraag doen bij asc audio in brussel.
Dit is het importeur voor belgie en die kan melden of de webshop van jouw keuze deze producten van bij hun vandaan haalt.
Voor nederland mag je je melden bij shure nederland.
Gezien dat deze mannen van de problematiek op de hoogte zin zullen ze je zeker een fatsoenlijk antwoord geven.
Topic: ADAT voor live sound?? (29-3-2011 08:50:00)Dit is het importeur voor belgie en die kan melden of de webshop van jouw keuze deze producten van bij hun vandaan haalt.
Voor nederland mag je je melden bij shure nederland.
Gezien dat deze mannen van de problematiek op de hoogte zin zullen ze je zeker een fatsoenlijk antwoord geven.
Ik zou eens kijken op appsys.ch/
Ben je voor 279 per kant klaar met behuizing en alles.
nb met de huidige dollar koers is audiorail ook weer goed te doen.
Richard
Topic: 3 boxen aansluiten maar weet niet hoe (25-3-2011 13:55:00)Ben je voor 279 per kant klaar met behuizing en alles.
nb met de huidige dollar koers is audiorail ook weer goed te doen.
Richard
Gezien de vermogens heb ik ook mijn twijfels dat dit pro audio is.
In nood de twee luidsprekers in serie zetten, kom je op 8 ohm uit.
nb het adres voor alle maten en soorten boxen
Topic: ADAT voor live sound?? (25-3-2011 08:35:00)In nood de twee luidsprekers in serie zetten, kom je op 8 ohm uit.
nb het adres voor alle maten en soorten boxen
Je hebt audiorail, Application Systems en Hear Technologies.
Alledrie lijken op elkaar en hebben voor en nadelen.
Ikzelf gebruik nu al een paar jaar audiorail samen met octopre preamps en een O1V96.
Systeem werkt voor mij super.
Ik heb 24 heen en 24 terug in de praktijk. (O1V96 heeft maar 3 x adat max)
Daar ik veel vaste band's heb staan de instellingen op papier zodat ik bijna nooit meer richting podium voor de gain hoef.
Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel.
Topic: Passieve cross-over subs? (23-3-2011 08:54:00)Alledrie lijken op elkaar en hebben voor en nadelen.
Ikzelf gebruik nu al een paar jaar audiorail samen met octopre preamps en een O1V96.
Systeem werkt voor mij super.
Ik heb 24 heen en 24 terug in de praktijk. (O1V96 heeft maar 3 x adat max)
Daar ik veel vaste band's heb staan de instellingen op papier zodat ik bijna nooit meer richting podium voor de gain hoef.
Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel.
Ook die qsc is aan de lichte kant.
Maar je hebt het in de openingspost over jbl sub - top kastje's en later over een hh speaker.
Begrijp ik goed dat er in die jbl sub's al geen originele speaker meer zat?
Nu ik eigenlijk nadenk, er schiet mij geen jbl sub te binnen met een enkele 15" erin
Richard
Topic: Passieve cross-over subs? (22-3-2011 14:51:00)Maar je hebt het in de openingspost over jbl sub - top kastje's en later over een hh speaker.
Begrijp ik goed dat er in die jbl sub's al geen originele speaker meer zat?
Nu ik eigenlijk nadenk, er schiet mij geen jbl sub te binnen met een enkele 15" erin
Richard
Hmmmmmmm een sub opstoken omdat deze full-range gebruikt is...
Hier is meer gebeurt dan een gebrek aan kennis en cross-over.
Lijkt eerder op een combinatie te hard te lichte versterker.
Richard
Hier is meer gebeurt dan een gebrek aan kennis en cross-over.
Lijkt eerder op een combinatie te hard te lichte versterker.
Richard