Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj_mvandis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 18 van 20)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (1-5-2010 15:13:00)Vergeet het woordje 'veilige' niet voor zelfgemaakte!
De temperaturen van een bouwlampje lopen ver op, en je moet natuurlijk niet fikkende stukjes plastic / karton / hout naar beneden laten komen tijdens een voorstelling
Topic: Eurovision diary (26-4-2010 23:34:00)
Ahaa! Dat verduidelijkt een hoop!
Maakt het wel makkelijk, signaal gewoon meeprikken over de multi, en dan vanaf de zaal nog alles kunnen regelen.
Tapeje maakt voor losse verhuur genoeg duidelijk! =)
Verder nette rackjes (mag waarschijnlijk ook wel), jammer dat de 2 wielstripjes niet iedentiek is
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (1-5-2010 15:12:00)Maakt het wel makkelijk, signaal gewoon meeprikken over de multi, en dan vanaf de zaal nog alles kunnen regelen.
Tapeje maakt voor losse verhuur genoeg duidelijk! =)
Verder nette rackjes (mag waarschijnlijk ook wel), jammer dat de 2 wielstripjes niet iedentiek is

Ahaa! Dat verduidelijkt een hoop!
Maakt het wel makkelijk, signaal gewoon meeprikken over de multi, en dan vanaf de zaal nog alles kunnen regelen.
Tapeje maakt voor losse verhuur genoeg duidelijk! =)
Verder nette rackjes (mag waarschijnlijk ook wel), jammer dat de 2 wielstripjes niet iedentiek is
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (1-5-2010 13:05:00)Maakt het wel makkelijk, signaal gewoon meeprikken over de multi, en dan vanaf de zaal nog alles kunnen regelen.
Tapeje maakt voor losse verhuur genoeg duidelijk! =)
Verder nette rackjes (mag waarschijnlijk ook wel), jammer dat de 2 wielstripjes niet iedentiek is

RS232 over xlr?, niet een beetje verwarrend?
Topic: Doorlussen hulp (30-4-2010 14:27:00)
Hier een Rackje staan met 4 versterkers.. ..zijn allemaal aan elkaar doorgelust, gaat prima!
Als ik 't goed begrijp, je gaat vanaf je X-over met een Y-kabeltje naar je versterker in 't kistje, en op de frontplaat een aansluiting? Dan kan het in ieder geval!
Topic: Schoolverlichting... (29-4-2010 00:06:00)Als ik 't goed begrijp, je gaat vanaf je X-over met een Y-kabeltje naar je versterker in 't kistje, en op de frontplaat een aansluiting? Dan kan het in ieder geval!

joepurlings schreef:
..voorzien van (eventueel zelfgemaakte) "barndoors"...De temperaturen van een bouwlampje lopen ver op, en je moet natuurlijk niet fikkende stukjes plastic / karton / hout naar beneden laten komen tijdens een voorstelling
Die worden er daar ook aangezet, hadden denk ik de paarse shucko's die erbij liggen 
Topic: beste XLR en shucko kabels? (22-4-2010 18:32:00)
Hier zit er 3G2,5mm^2 neopreen in, kabels zijn nog niet zo heel oud, maar doen het prima!
Voor de ±-de-helft van een Kopp stekker, scheelt toch best wat!
Topic: Video's afspelen filmconcert (22-4-2010 16:07:00)Voor de ±-de-helft van een Kopp stekker, scheelt toch best wat!
Gewoon die foto als achtergrond nemen, als je geen film draait zie je gewoon je achtergrond! 
Je Kan gewoon wisselen op je pc scherm, en dat gebeurt @ de beamer dan =)
Topic: Video's afspelen filmconcert (22-4-2010 10:50:00)
Je Kan gewoon wisselen op je pc scherm, en dat gebeurt @ de beamer dan =)
Onder 't kopje Video, en dan Schermvullend video apparaat
Je moet nog wel even je instellingen goed zetten, anders blijf je de controls zien!
Ga naar Instellingen (voorkeuren op m'n mac)
Klik dan op Interface, en zet het vinkje 'Schermvullende besturing weergeven' uit.
Ga dan naar Video, en zet het vinkje 'Schermen zwart maken in beeldvullende weergave' ook uit.
Dan doet ie 't (hier iig) prima!
Ik hoor het wel als je nog vragen hebt!
Edit nummer 3!: Je (als je de titel van je bestand niet in beeld wilt hebben), even nog een vinkje weghalen!
Onder 't kopje Ondertitelingen en OSD even 'OSD activeren' uitzetten!
Topic: Video's afspelen filmconcert (21-4-2010 19:17:00)Je moet nog wel even je instellingen goed zetten, anders blijf je de controls zien!
Ga naar Instellingen (voorkeuren op m'n mac)
Klik dan op Interface, en zet het vinkje 'Schermvullende besturing weergeven' uit.
Ga dan naar Video, en zet het vinkje 'Schermen zwart maken in beeldvullende weergave' ook uit.
Dan doet ie 't (hier iig) prima!
Ik hoor het wel als je nog vragen hebt!
Edit nummer 3!: Je (als je de titel van je bestand niet in beeld wilt hebben), even nog een vinkje weghalen!
Onder 't kopje Ondertitelingen en OSD even 'OSD activeren' uitzetten!
1)Scherm op schermdelen zetten, dat je laptopscherm niet gelijk is aan je externe scherm
2)zwarte achtergrond nemen.
3)Vlc installeren, en instellen dat de fullscreen monitor je externe scherm is.
Geen controls in beeld, en altijd netjes zwart beeld als er niks is nodig is
Nog mooier: 't kost niks!
2)zwarte achtergrond nemen.
3)Vlc installeren, en instellen dat de fullscreen monitor je externe scherm is.
Geen controls in beeld, en altijd netjes zwart beeld als er niks is nodig is

Nog mooier: 't kost niks!