Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Michael

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Michael (Pagina: 17 van 20)

Topic: Behringer EP2500 (4-11-2003 20:26:00)

Luc schreef:

Michael schreef:

What! Dat kan ik niet geloven angry Ik sta ook bij de eerste levering en ik heb niks binnengekregen!!!!! angry angry
Maar ik heb hem ook niet bij Dré besteld hoor... (sorry Dré)
Ik ook niet.
Topic: Behringer EP2500 (4-11-2003 16:18:00)
ze zijn ook bij mij binnen. Kwamen juist langs happy :). Werd wel tijd zeg heb nu in totaal een twee-drie maanden gewacht sinds de eerste beloofde leverdatum.
Topic: Behringer EP2500 (4-11-2003 12:00:00)
What! Dat kan ik niet geloven angry Ik sta ook bij de eerste levering en ik heb niks binnengekregen!!!!! angry angry
Topic: Speaker "ranglijst". (16-10-2003 18:49:00)
Ik heb ze in de showroom mogen beluisteren en moet zeggen voor dat geld was ik best gecharmeerd van die speakers. Ze vegen de grond aan met de mc-215's maarja is en blijft budget. Rendement en vermogen ligt een stuk hoger terwijl het prijsverschil niet dermate hoger is dus......

{edit} foutje heb de rw-15's gehoord in vergelijk met de mc serie. {edit}
Topic: Speaker "ranglijst". (16-10-2003 15:25:00)
Best wel leuke speaker voor een beginnende amateur drive-in maar als je nou eventjes doorspaart voor de rw-215. De rw speaker is op alle fronten stukken beter en ook nog in bezit van een driver i.p.v. een tweeter als bij de mc's
Topic: Speaker "ranglijst". (14-10-2003 21:24:00)
Er staan nog twee a-15 subs te koop. voor het geld hoef je het niet te laten en ze zijn voor jou waarschijnlijk een best goede aanvulling op je zeuz speakers. als je echt veel te doen hebt moet je maar een nieuwe set aanschaffen maar als je maar aan een feestje per maand zit is dat niet mega interessant. aangezien je de zeuz speakers zo goed bevallen behou die dan en koop je die twee subs. klaar. Want je moet ook nog versterkers en crossovers kopen dus met die 800 euro kom je er nooit en te nimmer als je een hele nieuwe set gaat aanschaffen.
Topic: Speaker "ranglijst". (13-10-2003 23:14:00)
Vergeet niet dat de gevoeligheid bij de behringer kasten full space is gemeten waar in tegenstelling tot vele ander fabrikanten half space is gebruikt. full space b-1520: 95db half space: 98 db. En een zeuz libert kan niet tippen aan een behringer b-1520 zeker al wegens de 60W hoorn van de behringers welke gewoon veel te zwaar voor het kastje in algemeen is, waardoor hij wel erg schel klinkt maarja daarvoor zijn er equalizers. Zeuz liberty12 = 400p/s, behringer b-1520= 240p/s en ook nog beter. Ik vind de keuze niet moeilijk wink ;) .

Ow ja een behringer eurolive speaker heeft serieuze specs wat men niet van sommige andere merken kan zeggen dus hou daar ook rekening mee. Een behringer eurolive speaker heeft geen denderende specs maar ze zijn wel op waarheid gebaseerd. die kastjes gaan best hard maar bij maximale belasting heb je wel geen helder geluid meer maarja dat is bij alle andere speakers in dit segment ook het geval en nog wel sneller dan bij deze kastjes.
Topic: Service van Gemini slecht? (21-9-2003 20:09:00)
Nee helemaal niet. Nieuwe mackie fr-2600 amp. De voeding doorgebrand en onmiddelijk teruggestuurd naar de dealer die deze daarna ook direct heeft meegegeven met de vertegenwoordiger naar mackie en daar is hij tot op de dag van vandaag nog steeds. Maar ik heb hem al ingeruild voor een andere versterker want ook de dealer vond het nou een beetje TE gortig worden. Dus ja ook bij de grotere fabrikanten gebeurt het echter wel veel weiniger dan bij de budget merken aangezien die het meeste bezuinigen op TD en service.
Topic: Mijn ontwerp voor een nieuwe discotafel, wat vindt je ervan (21-9-2003 20:05:00)
Mischien heb je hier iets aan.

www.drive-in-show.be/gallery/foto's/meubel%201.JPG

www.drive-in-show.be/gallery/foto's/meubel%202.JPG

www.drive-in-show.be/gallery/foto's/1.JPG

ps: de cd speler heb ik al een tijdje geleden vervangen happy :)
Topic: Service van Gemini slecht? (21-9-2003 19:53:00)
Dit probleem geld niet alleen bij gemini maar ook bij mackie is dat al eens voorgekomen (versterker) waar de reparatie in totaal 3 maanden tot nu toe al duurt and still rising. Bedrijven die niet liegen ben ik nog niet tegengekomen, de een wat meer dan de ander.