Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 17 van 20)
Topic: Offerte/factuur (+ klantenbeheer) programma (23-2-2008 17:28:00)
Totaal niet zo bedoelt. Zwaar heb ik het echt niet.
KristianHij is gewoon trots!
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 12:50:00)
Welk programma(tje) gebruiken jullie voor het maken van een offerte of factuur? En evt. klantenbeheer, zodat je kan zien naar wie je een offerte hebt gestuurd e.d. Of doen de meesten dat hier in Excel?
Ik heb al wat rondgesurft, maar dan kom je bij programma's die al gauw €400-, kosten.
Aangezien ik nog niet zo'n grote drive in heb, kan ik dat geld wel voor iets anders gebruiken. En evt. klantenbeheer, zodat je kan zien naar wie je een offerte hebt gestuurd e.d.
Topic: Mengpaneel dood (14-2-2008 17:29:00)Ik heb al wat rondgesurft, maar dan kom je bij programma's die al gauw €400-, kosten.
Aangezien ik nog niet zo'n grote drive in heb, kan ik dat geld wel voor iets anders gebruiken. En evt. klantenbeheer, zodat je kan zien naar wie je een offerte hebt gestuurd e.d.
Dus.. je hebt niet gevraagd naar de leeftijd van t apparaat, niet gevraagd naar de bon??
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (2-2-2008 08:16:00)
Victor is dr wel erg blij mee. De benaming van de foto; /victoryslwagenpark.jpg.
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2008 (31-1-2008 23:08:00)
Ben er nog nooit geweest, is t de moeite waard om daar 300 km voor te rijden?
Topic: Het bouwen van een case (30-1-2008 14:22:00)Persoonlijk zou ik in dat zwarte klepje connector aansluitingen maken.
Maar ziet er verder leuk uit;)
Topic: Proefdraaien (30-1-2008 13:30:00)Maar ziet er verder leuk uit;)
waniekan, moeleren
Topic: Intro voor mijn Drive in show (29-1-2008 11:08:00)
Punt A neer zetten. En dan kan je m uren laten lopen!
Topic: Wat kosten jullie nou? (21-1-2008 22:16:00)
dj krissie schreef:
sonic boom schreef:
Je doet net of je het heel erg zwaar hebt.
Kristian
Ziet er netjes uit. Compact.
Wat heb je tussen de 2 cases? Waar dat doek omheen zit
Topic: Intro voor mijn Drive in show (20-1-2008 22:05:00)Wat heb je tussen de 2 cases? Waar dat doek omheen zit
Op Mplatz bieden verschillende 'hobbyisten' die thuis een eigen studio hebben zich aan. Deze hebben een 'uitstekende' stem en kunnen voor jou een introtje maken;)