Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj krissie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 17 van 20)

Topic: Suggestie webshop en forum (2-9-2008 17:10:00)
Vreemd verhaal zo...

Raar dat het de eerste keer verkeerd ging, terwijl ik de 2e keer precies het zelfde deed. En zoveel kan je niet eens verkeerd doen.

Excusses voor de... wink ;)

Kristian
Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (2-9-2008 17:01:00)
Ik gebruik regelmatig de microfoon. Ik heb vaak eerder het idee dat ik mensen aan het lachen maakt, dan dat ik ze op de vloer probeer te krijgen. Maar het belangerijkste vind ik toch de sfeer, en die krijg je door goede feeling van het praten te hebben. Maar blijven proberen en het lukt van zelf.

Kristian
Topic: Suggestie webshop en forum (2-9-2008 16:53:00)
Wist even nergens anders te posten vandaar hier...

Als je uitgebreid gaat zoeken en je wilt in forum muziek zoeken, Dan kies je forum muziek en kom je op de resultaten pagina en rechts boven krijg je dan een grijs vakje. Dan staat er:

In forum: Algemeen Forum
Alleen in onderwerpen zoeken

Maakt niet uit in welk deel je zoekt in het forum er staat telkens Algemeen forum en daar geef tie ook resultaten van terwijl ik die juist niet moet hebben.

Kristian
Topic: Wat kosten jullie nou? (2-9-2008 13:30:00)
[heb alleen je 0900 nr laugh :D]
Dan krijg je mijn secretaresse laugh :D

Ik hoor het wel als je me nodig hebt.

Kristian
Topic: Wat kosten jullie nou? (2-9-2008 13:24:00)
Er is overal wel een deejay van dan te halen...

Ps, Je hebt mijn 06 hé? laugh :D
Topic: Wat kosten jullie nou? (2-9-2008 13:16:00)

watje schreef:

hmm dan ben ik dus nog te goedkoop..
maar als ik het duurder maak vraag ik me af of mijn klanten niet naar iemand anders gaan...
Of ze komen juist naar je toe omdat ze denken "voor die prijs krijgen we ook wat" Dus betrouwbare apparatuur, een deejay die weet hoe die plaatsjes moet draaien etc.

Kristian
Topic: Word Lid van de New-line Fan Hyve!!! (27-8-2008 16:56:00)

Clittle schreef:

37 alweer!! Ook maar lid geworden.
Dan hopen dat er alleen maar new-line leden komen. En niet andere die over auto speakers gaan praten. Anders moeten de mods daar ook gaan vegen laugh :D
Topic: Highlite open dag (26-8-2008 18:22:00)
IK ga er wel heen wink ;) Ik zou alleen niet weten hoevel personen erop een uitnodiging binnen mogen komen.
Topic: Highlite open dag (25-8-2008 10:11:00)
Uitnodiging heb ik, waarschijnlijk ga ik zondag. (Even kwa tijd kijken.)
Topic: Sweetlight USB Cable (24-8-2008 20:58:00)
www.new-line.nl/v/15181
Hiermee kan je lichteffecten via de computer bedienen. uit m'n hoofd kan ik zeggen dat je hiermee verschillende programma's kan gebruiken.