Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bassie Rassie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 17 van 19)
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-5-2007 15:42:00)Oftewel.. hij kan niet programmeren
Ik wil net zeggen, ik heb er niet zoveel verstand van ofsow
Maar op de meeste sites zit toch wel ergens een edit knopje... (met login functie)Ik ben zelf nu ook bezig met een edit-pagina.
Hij heeft waarschijnlijk geen kaas gegeten daarvan.
(ik ook niet overdreven veel maar kan wel een edit-pagina in elkaar flansen
)Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (28-4-2007 13:15:00)
Maar tis heel simpel, je hebt gewoon 4 niveau's. 1 t/m 4. 1 is het laagste en 4 het hoogste.Maar geeft dit dus gewoon aan hoelang je erover doet of de niveau graad?
(was ik ook al achter dat 4 het hoogste is
)Topic: Opleidingen , licht en geluid. (17-4-2007 20:52:00)
Mensen hier ervaring met deze opleiding ?
Of betere opleidingen in Leeuwarden ?Yup, ik zit nu in het 1e jaar. Bevalt me prima. Je moet alleen wel de instelling hebben om te willen! Anders snijd je jezelf alleen maar in de vingers ;)Is het echt licht en geluid of word er ook richting beeld gewerkt ?
Welk niveau had jij ervoor nodig ?Topic: Opleidingen , licht en geluid. (16-4-2007 21:41:00)
Denk dat het er wel meer zijn.
Topic: Time-Out Gemert (27-3-2007 20:48:00)
ik vind het zelf ook een groot bartsmit-gehalte hebbenLijkt wel wat op skaten
ollie
W0uter schreef:
JeroenVDV schreef:
viero schreef:
Had ik hem ook gevraagd, wil hij niet omdat ik blijkbaar inlog op de gehele server fzo, vraag het me niet in detail, weetk zelf niet.
Maar op de meeste sites zit toch wel ergens een edit knopje... (met login functie)
Hij heeft waarschijnlijk geen kaas gegeten daarvan.
(ik ook niet overdreven veel maar kan wel een edit-pagina in elkaar flansen
)Zo dat is ook niet echt meer comfortabel rijden.
Topic: Uniek in NL, Jumping Water! (incl. Foto's!) (25-4-2007 17:44:00)
Zag laatst een circus.
Die hadden 1ste deel hadden ze echt circus.
2de deel hadden ze een trus boven ingehangen.
opvangbakken eronder.
eerst wat waterdieren gehad enzo.
Daarna gingen ze regen maken. En daarmee met lasers figuurtjes op projecteren.
Zag er wel mooi uit.
Lijkt dus wel wat op dat van jou. Klein beetje
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (17-4-2007 21:16:00)Die hadden 1ste deel hadden ze echt circus.
2de deel hadden ze een trus boven ingehangen.
opvangbakken eronder.
eerst wat waterdieren gehad enzo.
Daarna gingen ze regen maken. En daarmee met lasers figuurtjes op projecteren.
Zag er wel mooi uit.
Lijkt dus wel wat op dat van jou. Klein beetje
Chuckie schreef:
Niveau's wat ze hier bedoelen is hetzelfde als op elke andere MBO opleiding.Maar tis heel simpel, je hebt gewoon 4 niveau's. 1 t/m 4. 1 is het laagste en 4 het hoogste.
(was ik ook al achter dat 4 het hoogste is
)Klein vraagje.
Hoe werkt het precies met de niveau's? dus wat bedoelen ze hiermee?
Kan het niet op de site vinden.
Dré, nog een plekje vrij?
Of Elke dag 271 km rijden
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (17-4-2007 16:59:00)Hoe werkt het precies met de niveau's? dus wat bedoelen ze hiermee?
Kan het niet op de site vinden.
Vince Linders schreef:
alleen wel in Friesland, dan moet ik wel op kamers..
Dré, nog een plekje vrij?
Chuckie schreef:
Bassie Rassie schreef:
Ik wil de opleiding Theater Techniek gaan doen in leeuwarden aan het Friesland College Techno Lyceum.Mensen hier ervaring met deze opleiding ?
Of betere opleidingen in Leeuwarden ?
Welk niveau had jij ervoor nodig ?
Ik wil de opleiding Theater Techniek gaan doen in leeuwarden aan het Friesland College Techno Lyceum.
Mensen hier ervaring met deze opleiding ?
Of betere opleidingen in Leeuwarden ?
Topic: Time-Out Gemert (27-3-2007 20:53:00)Mensen hier ervaring met deze opleiding ?
Of betere opleidingen in Leeuwarden ?
partyfish schreef:
Met die lightjockey's zit het wel goed daar hoor...
Alles mooi en aardig.
maar als je een slechte lichtyockey's hebt. Heb je helemaal niks aan dit systeem.
Topic: DJ-nickname (26-3-2007 20:56:00)maar als je een slechte lichtyockey's hebt. Heb je helemaal niks aan dit systeem.
olly schreef:
olly is gewoon een vage afleiding van m'n naamik vind het zelf ook een groot bartsmit-gehalte hebben
ollie