Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 17 van 19)

Topic: Wat kosten jullie nou? (6-5-2007 15:42:00)

W0uter schreef:

JeroenVDV schreef:

viero schreef:

Had ik hem ook gevraagd, wil hij niet omdat ik blijkbaar inlog op de gehele server fzo, vraag het me niet in detail, weetk zelf niet.
Oftewel.. hij kan niet programmeren laugh :D
Ik wil net zeggen, ik heb er niet zoveel verstand van ofsow razz :p
Maar op de meeste sites zit toch wel ergens een edit knopje... (met login functie)
Ik ben zelf nu ook bezig met een edit-pagina.
Hij heeft waarschijnlijk geen kaas gegeten daarvan.
(ik ook niet overdreven veel maar kan wel een edit-pagina in elkaar flansen wink ;) )
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (28-4-2007 13:15:00)
Zo dat is ook niet echt meer comfortabel rijden. laugh :D
Topic: Uniek in NL, Jumping Water! (incl. Foto's!) (25-4-2007 17:44:00)
Zag laatst een circus.
Die hadden 1ste deel hadden ze echt circus.
2de deel hadden ze een trus boven ingehangen.
opvangbakken eronder.
eerst wat waterdieren gehad enzo.

Daarna gingen ze regen maken. En daarmee met lasers figuurtjes op projecteren.

Zag er wel mooi uit.

Lijkt dus wel wat op dat van jou. Klein beetje
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (17-4-2007 21:16:00)

Chuckie schreef:

Niveau's wat ze hier bedoelen is hetzelfde als op elke andere MBO opleiding.
Maar tis heel simpel, je hebt gewoon 4 niveau's. 1 t/m 4. 1 is het laagste en 4 het hoogste.
Maar geeft dit dus gewoon aan hoelang je erover doet of de niveau graad?

(was ik ook al achter dat 4 het hoogste is shut up :X )
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (17-4-2007 20:52:00)

Chuckie schreef:

www.popenmedia.nl

Daar is ook veel informatie te vinden over de school.
Klein vraagje.
Hoe werkt het precies met de niveau's? dus wat bedoelen ze hiermee?
Kan het niet op de site vinden.

Vince Linders schreef:

alleen wel in Friesland, dan moet ik wel op kamers.. sneaky :V
Dré, nog een plekje vrij? laugh :D sneaky :V
Of Elke dag 271 km rijden laugh :D
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (17-4-2007 16:59:00)

Chuckie schreef:

Bassie Rassie schreef:

Ik wil de opleiding Theater Techniek gaan doen in leeuwarden aan het Friesland College Techno Lyceum.

Mensen hier ervaring met deze opleiding ?
Of betere opleidingen in Leeuwarden ?
Yup, ik zit nu in het 1e jaar. Bevalt me prima. Je moet alleen wel de instelling hebben om te willen! Anders snijd je jezelf alleen maar in de vingers ;)
Is het echt licht en geluid of word er ook richting beeld gewerkt ?
Welk niveau had jij ervoor nodig ?
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (16-4-2007 21:41:00)
Ik wil de opleiding Theater Techniek gaan doen in leeuwarden aan het Friesland College Techno Lyceum.

Mensen hier ervaring met deze opleiding ?
Of betere opleidingen in Leeuwarden ?
Topic: Time-Out Gemert (27-3-2007 20:53:00)

partyfish schreef:

Met die lightjockey's zit het wel goed daar hoor... happy :)
Denk dat het er wel meer zijn. laugh :D
Topic: Time-Out Gemert (27-3-2007 20:48:00)
Alles mooi en aardig.

maar als je een slechte lichtyockey's hebt. Heb je helemaal niks aan dit systeem. wink ;)
Topic: DJ-nickname (26-3-2007 20:56:00)

olly schreef:

olly is gewoon een vage afleiding van m'n naam
ik vind het zelf ook een groot bartsmit-gehalte hebben
Lijkt wel wat op skaten wink ;) ollie