Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 17 van 20)

Topic: wat is de beste mic/signaalkabel? (11-4-2007 18:39:00)

DJ Delay schreef:

JeroenVDV schreef:

Indien ook voor DMX: Geen van de 3.
Waarom niet? Ze zijn toch ook 110 Ohm? Of vergeet ik iets...?
Schopje... ik ben wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag happy :)
Topic: Filterz oordoppen (9-4-2007 20:12:00)
Vergoed een zorgverzekering zulke oordoppen of een deel ervan? Want als je eenmaal gehoorschade hebt opgelopen vergoeden ze je wel een hoorapparaat. Dan zouden ze toch ook je doppen moeten betalen?
Topic: Einde Technics SL-1200? (7-4-2007 15:46:00)

nijhuisr schreef:

waarom zou je een draaitafel veranderen als het in een tijperk zit van geen serieuse concurentie? Op DJ gebied was er nog helemaal geen hype van internet en vraag naar andere alternatieven.

Als er goede concurentie was zouden ze wel anders denken, maar dat is toch geen fout van technincs?
Stilstand = achteruitgang. Als je eenmaal je klanten kwijt bent komen ze niet meer terug. Het is veel makkelijker om je klanten te houden door te blijven ontwikkelen. In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.

In de tijd dat Technics stil heeft gezeten hebben anderen de tijd gehad om plannetjes voor nieuwe producten te maken. Als die anderen dan opeens ermee op de markt komen kan Technics daar niet meer op inspelen doordat ze stil hebben gezeten.
Topic: DN-HD2500 Hard Disk Controller (6-4-2007 16:03:00)
Haha... vet! Nu nog de D2 Director en je set is compleet. Ik ben erg benieuwd naar de reviews.
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007 (1-4-2007 16:29:00)

JeroenVDV schreef:

Was dat ook niet zelfs het geval met normale toegangskaarten?
Jup. "RMV KOMBI-TICKET" staat op mijn kaart.
Topic: Limit boxen (30-3-2007 16:28:00)
De Nederlandse importeur van Limit is 'Hesdo' in Den Bosch, als ik het goed heb begrepen van een winkel. Meer weet ik ook niet over dit merk.
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007 (26-3-2007 16:11:00)
Ook als je al jaren in het vak zit kan de Messe interessant zijn. Juist de wat grotere bedrijven / mensen die al een hele tijd in het vak zitten zijn erg conservatief. Ookal heb je op het moment een goed lopend bedrijf, als je niet blijft vernieuwen zal dat over een paar jaar anders zijn. Je moet naar een beurs gaan met het oog op de toekomst. Stilstand = achteruitgang. Het is makkelijker een bedrijf goed draaiend te houden dan een slecht draaiend bedrijf er weer bovenop te helpen. Op een beurs zie je namelijk heel goed hoe de markt zich ontwikkelt...
Topic: Het binden van kabels (25-3-2007 16:03:00)
Ik gebruik deze 22.5cm Long, 2.5cm Width voor 10m xlr en 4m 3x2.5mm² 230V kabel.
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007 (19-3-2007 18:13:00)
Indien er nog mensen naar Frankfurt willen... Vanuit Sittard (Limburg) rijd er zaterdag 31 maart een bus. Aankomst in Frankfurt rond 10.00 uur. Er zijn nog 14 plaatsen vrij. De kosten zijn 25 euro (incl ticket). Aanmelden + betalen via mij.
Topic: AG Audio Pro nieuw? (18-3-2007 23:40:00)
Ik heb donderdag nog gewerkt op een klus waar Michael het geluid (2 toppen ontbreken nog op de foto) deed. Ik weet niet of hij op de pa-markt dezelfde versterking heeft gebruikt, maar afgelopen donderdag klonk het prima.