Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Geit

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 17 van 20)

Topic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (26-5-2006 10:58:00)
mooi, ik schijn wel vaker aparte vergelijkingen te maken.

succes met het aansluiten wink ;)
Topic: Xenon vs. Halogeen (26-5-2006 10:52:00)

-bart- schreef:

Ik snap je vraag niet helemaal, xenon IS een halogeen-gas.
vandaar ook de eerste zin van de op: wie kan mij wat bijleren
Topic: Storing in geluid bij aansluiten licht en geluid op 1x (3x32A) (26-5-2006 10:49:00)
het loopt wel terug via de gezamelijke 0, heb je gelijk in.

echter is die gezamelijke 0 te vergelijken met het riool.

al het water loopt daarheen nadat wij het gebruikt hebben.

heb je er ooit last van gehad dat je kraan stotterde als er in het huis iemand doorspoelde?

denk het niet he wink ;)

veel drive-in shows maken gebruik van slechts 1 3x32A aansluiting. Als dit echt zoveel problemen zou geven zouden ze daar dus echt geen gebruik van maken.

Daarbij zijn 2 3x32A aansluitingen vaak afgetakt van 1 3x63A aansluiting.
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (25-5-2006 16:36:00)
of je stelt m in als normale lampjes?

de verzameling lampjes kun je dan in een programma vastleggen om bv de auto een rondje te laten draaien. ik zou dan wel gaan voor draadloze DMX razz :p
Topic: Eurolite scans (25-5-2006 11:56:00)
ze hebben dan in ieder geval 1 ding goed verbeterd, ze hebben m mooi zwart gemaakt, niet meer dat afzichtelijke showtec-blauw razz :p
Topic: Eurolite scans (25-5-2006 10:52:00)

LJ slach schreef:

klik hier
doet mij wel heel erg denken aan een showtec scanmaster 3.... shut up :X
Topic: Wat kosten jullie nou? (24-5-2006 21:08:00)

Dj-Ferry schreef:

Moet je naagaan vorrig jaar stond ik gewoon nog met een DAP set te draaien laugh :D
ik moet eigenlijk zeggen dat ik heel te vreden ben over de DAP Palladium Vintage serie en de K serie speakers.... shut up :X
Topic: Contract Voorbeeld (24-5-2006 19:26:00)

SoundExperience schreef:

- wat als je opdrachtgever wil dat je nog 1uurtje langer doorgaat ?
Ik heb een standaart setprijs waarbij ik een x aantal uur draai, daarnaast heb ik voor die set een uurprijs die ik reken als we langer als dat x aantal uur draaien.

mocht je het vaag vinden, doe even een mailtje, mail ik je een borchure van ons, waarin alles duidelijk staat uitgelegd
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (22-5-2006 20:31:00)
Lightjockey was/is geen demo..

en wat betreft die dll's; die staan nog wel op een aantal ftp sites.

google vind ook niet alles.
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (22-5-2006 20:15:00)

DJ-Marcuzz schreef:

Maar Geit, als het legaal is geef dna even een linkje, is wel zo makkelijk ook voor de anderen hier

Maar ik vraag me af waar je al die software GRATIS download?
Want ik vind alleen maar af en toe een demo, maar meer ook niet, of ben ik nou blind? :P

Groetjes, Marcus
dat is nou juist de bedoeling dat je dat zelf zoektwink ;)

en voor wat betreft die zogenaamde demo's; daslight is wel heel erg compleet voor een demo laugh :D
idem voor martin 2.6