Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hendrik
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hendrik (Pagina: 17 van 20)
Topic: ijsvloertje maken (18-6-2004 18:38:00)
als je het eraf wilt hebben dan zou je idd vanalles kunnen gebruiken aan aggresieve middelen, misschien pvc cleaner, weet niet of het nog verkocht word maar met een maat van me heb ik een keer met een oude bus wat stukke ijzer schoongemaaktInderdaad, aluminium IS altijd geoxideerd. Gelukkig wel want het is een ZEER onedel metaal. Anders ging het zeer snel van je af. Daar doe ik dus ook niet moeilijk over. Het is gewoon zo erg uitgeslagen dat ik me er amper mee kan vertonen (bij daglicht dan)Topic: truss slaat wit uit (15-6-2004 23:22:00)Ook niet de bedoeling, kwou gewoon eens zeggen hoe de prijzen hier in belgie liggen, en wij zijn zeker hier niet de goedkoopste, hier in de buurt is er een drive in die het volgende levert voor 400€:
12 macs 250
10 Strobes (ZAP Geni)
1 Atomic
2 lasers van 500 Mw
Blinders
2 X 5000 RMS (Sound projects geloof ik)
Ecler Mac 90V
Denon Cd speler
...
+ DJ en LJ
Wij leveren die set ook met DJ en LJ ja, en geloof me dit is niet voor te tonen wat wij leveren, hoe kan ik nu concureren met drive in's van nederland??
Ma nu weer ff on topic...
GreetzHmm, jammer genoeg een beetje te ver weg voor mij. Anders had ik voor die prijs wel eens een setje willen huren.
Topic: mp3 finalise (15-6-2004 12:45:00)
1. normalise to 100%. In dit geval wordt er NIETS aan de dynamiek veranderd. De 16 bitjes worden echter optimaal gevuld (piekjes precies 0dBFS).Kijk, daar hebben we wat aan. Geen harde limitting dus. En inderdaad, met compressie valt al helemaal niet mee te leven, voor zover je dat kunt met mp3.Topic: truss slaat wit uit (15-6-2004 12:41:00)Die opmerking had ik verwacht inderdaad, het mag duidelijk wezen dat DAT mij de reet niet kan roesten. Alleen overdag he? Het porumt echt niet zoals het nu is. Ik zal eens met azijn aan de slag. Bedankt voor je advies.Topic: truss slaat wit uit (15-6-2004 00:14:00)
), maar om het terug te laten glanzen moet je dan alsnog polijsten. Met alle respect, maar het hoe licht dan ook opschuren ervan lijkt mij niet goed te komen. Oxidatie is de natuurlijke bescherming (om het maar even biologisch te zeggen) van aluminium. Als je al met een zuur begint om de oxidatie er af te krijgen.... lijkt mij niet goed te komen, of heb je zelf positieve ervaringen ermee?
Het lijkt erop dat ik mijn witte truss maar voor lief moet nemen?Topic: Wat zetten jullie neer voor 300 man? (14-6-2004 23:53:00)Met z'n allen in een kring rond de parren en dan zingen met gitaarspel, fluit en tamboerijn.
Topic: truss slaat wit uit (14-6-2004 23:38:00)
boeren burgers en buitenlui,
Ik wil graag een ijsvloertje maken in een zaal van 300m2. Ik heb de beschikking over een Jem heavy fog 2500. Ik heb hem zelf echter nog nooit in een grote zaal kunnen uit testen. Maar denken jullie dat er wel wat "ijs" blijft hangen? Er is wel continue een deur opening aanwezig van 2,5 mtr en er is geen afzuiging.
Heeft er ook nog iemand tips qua uitlichting van de vloer? Alle advies is welkom.
Topic: Wat zetten jullie neer voor 300 man? (17-6-2004 09:50:00)Ik wil graag een ijsvloertje maken in een zaal van 300m2. Ik heb de beschikking over een Jem heavy fog 2500. Ik heb hem zelf echter nog nooit in een grote zaal kunnen uit testen. Maar denken jullie dat er wel wat "ijs" blijft hangen? Er is wel continue een deur opening aanwezig van 2,5 mtr en er is geen afzuiging.
Heeft er ook nog iemand tips qua uitlichting van de vloer? Alle advies is welkom.
JIJ misschien niet...... En de organisator? Misschien was het in de trend van: (organisator): Zo duur? Zij komen met....... voor 2 knaak 50. Of: Voor twee bier en een bounty draaien zij de hele avond.
Topic: truss slaat wit uit (16-6-2004 20:02:00)hardcore 4 ever schreef:
geoxideerd aluminium maakt niet uit, dat zorgt voor een beschermend laagje en dan gaat het niet verder, echter bij ijzer (en staal dus ook) krijg je dat het helemaal doorroest.als je het eraf wilt hebben dan zou je idd vanalles kunnen gebruiken aan aggresieve middelen, misschien pvc cleaner, weet niet of het nog verkocht word maar met een maat van me heb ik een keer met een oude bus wat stukke ijzer schoongemaakt
Het wordt azijn idd. Zoutzuur is ook goedkoop hoor. En nee, we nemen niet 4 molair zoutzuur of zo, ik wil mijn truss wel heel houden. Bedankt voor de reacties.
Topic: Wat zetten jullie neer voor 300 man? (15-6-2004 12:51:00)DJ Alexz schreef:
dj fleur schreef:
ik dacht dat het niet de bedoeling was dat iedereen even met elkaar ging concureren!12 macs 250
10 Strobes (ZAP Geni)
1 Atomic
2 lasers van 500 Mw
Blinders
2 X 5000 RMS (Sound projects geloof ik)
Ecler Mac 90V
Denon Cd speler
...
+ DJ en LJ
Wij leveren die set ook met DJ en LJ ja, en geloof me dit is niet voor te tonen wat wij leveren, hoe kan ik nu concureren met drive in's van nederland??
Ma nu weer ff on topic...
Greetz
Dré schreef:
Bij normalising heb je verschillende methoden:1. normalise to 100%. In dit geval wordt er NIETS aan de dynamiek veranderd. De 16 bitjes worden echter optimaal gevuld (piekjes precies 0dBFS).
Dré schreef:
Één voordeel: In het donker is alles zwart (dus niet TE druk over maken).tha joshh schreef:
Als het aluminium wit is uitgeslagen dan is het inderdaad geoxideerd. Het is vrij lastig om de truss zijn volledige glans terug te geven. Je zou het er voorzichtig met fijn schuurpapier af kunnen schuren, en het dan met een polijstborstel bewerken om het alu zijn glans terug te geven. Wat je eventueel ook zou kunnen doen (alleen als schuren niet helpt) is het aluminium bewerken met een zeer sterk verdund zuur (te sterk geconcentreerd zuur, en je alu lost op
), maar om het terug te laten glanzen moet je dan alsnog polijsten. Het lijkt erop dat ik mijn witte truss maar voor lief moet nemen?
Dré schreef:
Ik heb echter NOG NOOIT een feest in stilte gehad!
Zo'n flauw vermoeden had ik ook al. In dat geval mooi laten zitten natuurlijk. Maar ik heb altijd geleerd dat het eigenlijk al door en door geoxideerd is, vond het wat vaag dat het zo wit gaat uitslaan. Het is ook niet een beetje ofzo, er is meer wit als alu kleur momenteel. Enigste reden dat ik het niet "leuk" vindt is dan ook dat het wat slordig staat.