Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 17 van 20)
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (6-2-2007 20:02:00)Ik ben bang dat dat voor problemen gaat zorgen.
Zo'n luistertest heb je niet in 5 min gedaan, en dit gaat over een serieuze bak lawaai.Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (6-2-2007 19:55:00)Hier thuis
ik denk dat de buren een hartaanval krijgen, en op de werkplaats heb ik ook al eens problemen gehad.
en ergens op locatie is er meestal te weinig tijd, maar met Carnaval kan ik het wel 's proberen.Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (4-2-2007 22:37:00)
devotion schreef:
Opzicht is er geen probleem, heb zelf de punisher / x-tro combinatie hier thuis staan alleen geen fatsoendelijke amps. Ik woon nog bij m'n ouders in een vrijstaand huis in een dorp. Tegenover ons huis ligt een groot grasveld/trapveldje. Ik zou alleen niet weten hoe de buren er tegenover staan, maar opzicht zouden we dat probleem kunnen minimaliseren door de set richting de bos te richten en 't op een zaterdagmiddag te doen ofzo.Zo'n luistertest heb je niet in 5 min gedaan, en dit gaat over een serieuze bak lawaai.
Ik kan misschien wel een zaal regelen hier in Waalwijk, maar dat wordt pas na carnaval.
Het is een zaal van zo'n 300 m2
Ik zal is een keer informeren of het mogelijk is, zaal is van de lokale PA verhuurder hier (De Mads) dus ik denk dat het geen probleem zal zijn.
Hier zullen wel vaker setjes getest worden
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (6-2-2007 17:23:00)Het is een zaal van zo'n 300 m2
Ik zal is een keer informeren of het mogelijk is, zaal is van de lokale PA verhuurder hier (De Mads) dus ik denk dat het geen probleem zal zijn.
Hier zullen wel vaker setjes getest worden
Ik wil hier ook wel aan meedoen, alleen moet er wel ergens een lokatie gevonden worden waar dat kan.
Ik kan eventueel wel een punisher/X-tro set beschikbaar stellen.
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (5-2-2007 23:09:00)Ik kan eventueel wel een punisher/X-tro set beschikbaar stellen.
ik denk dat ik dat maar gewoon ga doen, misschien ook nog is een digam en bux beluisteren.
Kijken wat de verhuurder hier allemaal heeft staan.
Wat ik zo op z'n site zag heeft hij lab en qsc in de verkoop, dus waarschijnlijk ook in de verhuur.
Topic: QSC PL-6.0 of Lab-gruppen FP-6400 (5-2-2007 22:21:00)Kijken wat de verhuurder hier allemaal heeft staan.
Wat ik zo op z'n site zag heeft hij lab en qsc in de verkoop, dus waarschijnlijk ook in de verhuur.
Niek schreef:
... dus huur je een x een PL6.0 en FP6400, zet je die naast elkaar en ga je testen.
ik denk dat de buren een hartaanval krijgen, en op de werkplaats heb ik ook al eens problemen gehad.en ergens op locatie is er meestal te weinig tijd, maar met Carnaval kan ik het wel 's proberen.
Vraagje:
Ik ga binnenkort een 2e hands amp aanschaffen voor de subs (2X2 maal punisher).
Dus mijn vraag is of er hier mensen zijn die met bijde amps ervaring hebben.
Want zo'n investering doe ik graag in 1 keer goed.
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (4-2-2007 21:27:00)Ik ga binnenkort een 2e hands amp aanschaffen voor de subs (2X2 maal punisher).
Dus mijn vraag is of er hier mensen zijn die met bijde amps ervaring hebben.
Want zo'n investering doe ik graag in 1 keer goed.
Misschien de boel iets minder hard zetten
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 17:32:00)
Heb je de amp al aangehad? als er eventueel clipledjes blijven branden, kan je er al donder op zeggen dat er iets niet goed zit.
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 17:14:00)de luidspreker uitgangen, deze amp heeft toch ook schroefterminals, daar kan je het makkelijk meten.
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 16:53:00)Versterker aanzetten zonder signaal, speakers, en de gains dicht, dan met een multimeter (in DC bereik 200volt) de uitgangen meten.
Als het goed is mag je niet meer meten dan enkele millivolts.
Als het goed is mag je niet meer meten dan enkele millivolts.