Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bestek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 17 van 20)
Topic: Antari z-300 pomp voltage (28-7-2017 22:54:00)
Normale vraag inderdaad, vreemde reactie...., heb je wellicht een foto van het printje?
Topic: Defecte db Technologies DVX S-09 (16-7-2017 17:10:00)Ken de versterker zelf niet maar vaak is er vrij duidelijk een voedingsgedeelte herkenbaar. Daar zou je eens kunnen meten of er spanning uit komt.
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (9-6-2017 15:50:00)Heb ze jarenlang gebruikt op zowel hoog als laag, voor drive in werk niet twijfelen en meteen doen.
Het ruimte en gewichtsverschil compenseert de klank
die is inderdaad minder als je het 1 op 1 gaat vergelijken met andere versterkers.
Echter zeker niet om over te klagen bij een gewoon drive in showtje, zeker in combinatie met een processor en de juiste eq puntjes.
Topic: Laptop aansluiten op LED tv (18-4-2017 17:21:00)Het ruimte en gewichtsverschil compenseert de klank
die is inderdaad minder als je het 1 op 1 gaat vergelijken met andere versterkers.Echter zeker niet om over te klagen bij een gewoon drive in showtje, zeker in combinatie met een processor en de juiste eq puntjes.
Als je losse fotos hebt, irfanview is erg hanndig en gratis te downloaden!
Topic: Laptop aansluiten op LED tv (16-4-2017 16:55:00)Kiezen voor uitbreiden ipv dupliceren, dan je presentatie uit je laptopscherm slepen naar het tv scherm
Topic: Monitoren gezocht 10/1 passief (10-4-2017 11:07:00)Nova VS10m wellicht een optie? Heb er nog twee staan enkel 1x als demo ingezet
Topic: Denon SC5000 en X1800 (21-1-2017 08:31:00)Het voordeel van usb achterop zou voor mij zijn dat ik een neutrik usb connector op een plaatje kan schroeven zodat ze de poort niet vernaggelen en je hooguit een nieuw los usb poortje hoeft te monteren.
Topic: Te huur gevraagd: "low fog" machine (13-1-2017 06:56:00)
Men beseft inderdaad vaak niet wat dingen kosten en wat voor ellende het met zich mee brengt, ik heb carnavals zittingen meegemaakt waarbij bijvoorbeeld de collega's van de prins een liedje hebben ingestudeerd en perse alle 12 een draadloze microfoon moesten hebben, vervolgens staat de helft ermee boven hun hoofd te zwaaien, het geluid van hun navel op te vangen, sommige vinden het toch te spannend en leggen hem vast weg op de sub, tegen de monitor of op de houten vloer, het ding valt 3x waarna men hem lachend aanrijkt met een blik van "kan gebeuren toch!", uiteraard staan de "navel zingers" het hele nummertje te wuiven dat ze zichzelf niet goed horen
maarja dit is meer voor het ergernis hoekje
Heb ook al enkele keren aanvragen gehad waarbij men low fog wenste "zoals op tv" ik ben elke keer uitgekomen op een gewone rookmachine of hazer.
De kosten van low fog wegen meestal niet op tegen het effect wat het uiteindelijk brengt.
Topic: DAP Audio DSM-26 - Geluid valt weg (9-1-2017 19:51:00)
maarja dit is meer voor het ergernis hoekje
Heb ook al enkele keren aanvragen gehad waarbij men low fog wenste "zoals op tv" ik ben elke keer uitgekomen op een gewone rookmachine of hazer.
De kosten van low fog wegen meestal niet op tegen het effect wat het uiteindelijk brengt.
Zelfs met die xilica heb je nog geen garantie dat hij niet halverwege de avond uitvalt
Topic: DAP Audio DSM-26 - Geluid valt weg (3-1-2017 11:10:00)
Heb je al eens geïnformeerd bij highlite of hun wellicht het probleem herkennen?