Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MBF

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 17 van 20)

Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (10-10-2005 14:02:00)
Ja maar ik wil weten hoeveel er maximaal echt aan kan en dan nog steeds veilig is. In sommigete topics lees ik 100 kg shut up :X dat kan toch nooit voor die prijs?
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (10-10-2005 13:55:00)
Ik wil dus dit setje gaan halen maar de statieven die je erbij krijgt zijn dat dezelfde als deze klik? Deze heeft dan wel een t bar maar die andere een Spigot adapter.

Ik ik zou graag willen weten hoeveel ik er aan kan hangen, ik hoor dat die 45 met een korreltje zout genomen moet worden maar dan positief. Ik las diverse topics over de statieven dat het een warboel was met die gewichtspects.

Zou ik beter voor dit setje gaan (welke merk truss zit er eigelijk bij? ik neem aan showtec omdat het setje van showtec is razz :p , maar is dat ook een beetje van kwaliteit?)

Of zou ik beter eerst 2 losse statieven (alt 300 e.d.) met t barren erop?

Gr
Topic: Filmpje lichtset (9-10-2005 21:39:00)
mogen we ook weten hoe het werkt happy :) ?
Topic: HBO licht en geluidsstudie. (9-10-2005 19:43:00)
Alvast bedankt..

Het domme is dat ik een E&M profiel gekozen heb. Ik wou echt een eigen bedrijf dus heb ikd at gekozen. Later dacht ik een klein bedrijf kan je altijd starten zonder een bepaald profiel. Nu was het dnek ik beter geweest om een profiel C&M te kiezen shut up :X
Topic: HBO licht en geluidsstudie. (9-10-2005 19:38:00)
Hallo,

Ik zit nu in mijn exame jaar en ik hoop te slagen. Na mijn midelbare school wil ik graag een licht en geluidsstudie volgen, dit omdat het me leuk lijkt en ik heel veel met licht en geluid bezig ben. Nu is het zo dat ik alleen maar scholen kan vinden met wel deze studi maar dan voor MBO.. zonde. Ik heb havo , dus ik wil ook een HBO studie. Weet iemand van jullie een HBO licht en geluid studie?

Mvg

Mike
Topic: Filmpje lichtset (9-10-2005 11:53:00)
https://www.uploadweb.nl
https://www.putfile.com
Topic: JB-systems "the winner" scan (9-10-2005 10:47:00)
weet niemand het razz :p Ik heb wel de lumen van andere lampjes gevonden behalve van deze sad :(
Topic: JB-systems "the winner" scan (3-10-2005 12:01:00)
Ik heb nu dit lampje erin zitteN: Philips ELC/5H Lamp maar waar kanik mere info vinden?

Ik wil graag de lumen en kleurentemp weten. Ik kan niks vinden op google maar ik ben niet handig in zoeken.
Topic: maar 3 versterkers aan te sluiten op mengpaneel (2-10-2005 13:38:00)
Ook ongeloofeljk duur. Zwarte handel, stiekum bij andere inkopen voor normale prijs en dan verkopen voor het dubbele shocked 8O ik mag hopen dat mensen hier niet intrappen en verder kijken bij shops waar de originele prisj staat.
Topic: DMX Studio Professional (1-10-2005 13:59:00)
Een dmx interface, die heeft een usb of een compoort. Dus vanaf pc naar interface en vanaf interface naar scanner 1 enz.