Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 17 van 20)
Topic: fbt of mackie? (8-1-2005 14:02:00)
tot hoeveel personen kan ik hiermee spelen en geldt dit hetzelfde bij de fbt's?dit is een vraag die al 10000000000000 keer gesteld is
Hoeveel je aankan met een bepaalde set is totaal afhankelijk van de : zaal, acoustic, welke muzieksoort enz...
daar kan je dus gewoon geen deftig antwoord op geven
Eigenlijk zou iedereen ( beginners ) eens setjes moeten huren, verschillende omstandigheden proberen en dan een beslissing nemen hoe ver je wil gaan en voor hoeveel personen je wil optreden, en dan nog
siskijk dat is nou moeilijk te beoordelen! het ene feest is voor 50 man terwijl het andere voor 500!!
en wat nu????????Topic: fbt of mackie? (28-12-2004 22:09:00)
heb net gedaan met opstellen en heb ze eens getest...
Ik ben enorme fan van geworden!!
2 srm 450
2 swa 1801
opgesteld in een twee drie, en er komt een bak geluid uit!!
sis als je ze verkoopt wil ik ze wel alle vier tegelijk kopen!!!
groeten
ps. fotootjes zal ik later eens posten, zodat je een idee hebt hoe groot de zaal is
Topic: fbt of mackie? (7-1-2005 09:54:00)Ik ben enorme fan van geworden!!
2 srm 450
2 swa 1801
opgesteld in een twee drie, en er komt een bak geluid uit!!
sis als je ze verkoopt wil ik ze wel alle vier tegelijk kopen!!!
groeten
ps. fotootjes zal ik later eens posten, zodat je een idee hebt hoe groot de zaal is
ik wil dan ook wel een optie nemen op een setje hoor.
(als de prijs redelijk is natuurlijk!!
)
Topic: Praten tussen de platen door... (6-1-2005 17:03:00)
(als de prijs redelijk is natuurlijk!!
)ik doe zowel de trouwfeesten als resident in een danskotheek.
Ik gebruik ALTIJD mijn micro, en ik garandeer je dat je het volk er mee opzweept!!!
In mijn eerst jaar dj-tje spelen durfde ik dit ook niet, maar een all-round dj die bang is van een micro, is voor mij geen dj!
Topic: fbt of mackie? (28-12-2004 23:46:00)Ik gebruik ALTIJD mijn micro, en ik garandeer je dat je het volk er mee opzweept!!!
In mijn eerst jaar dj-tje spelen durfde ik dit ook niet, maar een all-round dj die bang is van een micro, is voor mij geen dj!
euhm eerlijk gezegd niet neen!
het is ons eerste setje actief, voor de 'kleinere feesten'. volgende week krijg ik van een leverancier 2 srm 450 + 2 swa1801 om in een sporthal te testen, ben benieuwd..
maar ik had toch graag tevoren al wat gebruikservaring gehoord van anderen, of is dat verkeerd?
greetzz
Topic: fbt of mackie? (28-12-2004 23:38:00)het is ons eerste setje actief, voor de 'kleinere feesten'. volgende week krijg ik van een leverancier 2 srm 450 + 2 swa1801 om in een sporthal te testen, ben benieuwd..
maar ik had toch graag tevoren al wat gebruikservaring gehoord van anderen, of is dat verkeerd?
greetzz
oke sorry voor de onduidelijkheid, op m'n site zie je bij verhuur wat ik zoal in huis heb.
wat betreft de ruimte is moeilijk te zeggen aangezien deze nogal uiteenlopend zijn, laat ons zeggen een gemiddelde feestzaal voor een 400 pers.
de muziekgenre's zijn ook uiteenlopend, de ene keer is het 70-80-90 fuif, de andere keer een house-party, maar meestal is het voor een road-show met muziekgenre: commercieel, r'n'b, rock, slows en 80's.
hopende hierbij een beetje klaarheid te brengen in mijne zever
greetzz
Topic: fbt of mackie? (28-12-2004 22:44:00)wat betreft de ruimte is moeilijk te zeggen aangezien deze nogal uiteenlopend zijn, laat ons zeggen een gemiddelde feestzaal voor een 400 pers.
de muziekgenre's zijn ook uiteenlopend, de ene keer is het 70-80-90 fuif, de andere keer een house-party, maar meestal is het voor een road-show met muziekgenre: commercieel, r'n'b, rock, slows en 80's.
hopende hierbij een beetje klaarheid te brengen in mijne zever
greetzz
ik moet voor de grote evenementen niet bijhuren, daar heb ik genoeg materiaal voor!
maar ik wil een kompakte installatie voor een gemiddeld publiek van, laat ons zeggen, 300 man. zou dit kunnen met 2 srm 450 + 2 sw 1801 of zijn er beter actieve kasten daarvoor?
Topic: fbt of mackie? (28-12-2004 22:11:00)maar ik wil een kompakte installatie voor een gemiddeld publiek van, laat ons zeggen, 300 man. zou dit kunnen met 2 srm 450 + 2 sw 1801 of zijn er beter actieve kasten daarvoor?
sis schreef:
djbidji schreef:
stel nu 2 mackie srm 450 + 2 sw1801tot hoeveel personen kan ik hiermee spelen en geldt dit hetzelfde bij de fbt's?
Hoeveel je aankan met een bepaalde set is totaal afhankelijk van de : zaal, acoustic, welke muzieksoort enz...
daar kan je dus gewoon geen deftig antwoord op geven
Eigenlijk zou iedereen ( beginners ) eens setjes moeten huren, verschillende omstandigheden proberen en dan een beslissing nemen hoe ver je wil gaan en voor hoeveel personen je wil optreden, en dan nog
sis
en wat nu????????
4 x swa 1801
bedoel je niet andersom 4 x srm 450 en 2 x swa 1801
Topic: antari z1200 probleem (27-12-2004 13:35:00)
bedoel je niet andersom 4 x srm 450 en 2 x swa 1801
yep na een uurtje of twee is ie weer de oude!!
alvast bedankt voor de tips!!!!
Topic: fbt of mackie? (26-12-2004 20:43:00)alvast bedankt voor de tips!!!!
stel nu 2 mackie srm 450 + 2 sw1801
tot hoeveel personen kan ik hiermee spelen en geldt dit hetzelfde bij de fbt's?
tot hoeveel personen kan ik hiermee spelen en geldt dit hetzelfde bij de fbt's?