Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Marijn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 17 van 20)

Topic: QSC RMX 2450 - 2x Martin Audio S15 (1-5-2012 15:41:00)
Bedankt!
Ik denk er net aan dat die S15'tjes ook een filter ingebouwd hebben, heb ze alleen nog maar met die filter gehoord en niet actief aangestuurd.
Gaat het een groot verschil zijn om hier een XTA tussen te zetten of gewoon passief aansturen? (fuif, onder 2 HPR122i toppen)

Groeten,
Marijn
Topic: QSC RMX 2450 - 2x Martin Audio S15 (1-5-2012 14:26:00)
Hallo,

Ik heb hier een QSC RMX 2450 en wil hier graag 2 Martin Audio S15'en op aansluiten (met XTA ertussen).
De S15'en vragen volgens de MA website 650-1500w op 4ohm.
De QSC levert 1x1500 op 8ohm als ik hem bridge (dus 2 kanalen worden 1), maar wanneer ik 2 subs op het bridge kanaal (dus 4ohm) aansluit kan hij 1x2400 leveren, is de versterker dus maw. zwaar genoeg voor 2 s15'en? klopt dit alles wat ik zeg?
Topic: Het bouwen van een case (16-10-2011 23:35:00)
Ik ben opzoek naar een goedkope, praktische & degelijke oplossing voor het vervoeren van Led Spheres (Showtec LED ballen diam. 50cm).
Iemand hier ervaring met deze dingen? ik denk zelf aan: houten stapelbare bakken uit betonplex met 2 handvaten, en blokje schuim aan elke zijkant en onderkant.

Wat denken jullie?
Topic: Advies kleurenfilters (1-9-2010 11:47:00)
Ik ben opzoek naar een leuke lichtgroene kleur, beetje gifgroen.
Iemand hier enkele leuke ideeën?
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (28-8-2010 13:04:00)
Organisatie heeft me nog eens gevraagd of het veel zou bijdragen om bewegend licht bij huren.. hun enige optie is 4 x Movitec SL250..
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (25-8-2010 20:33:00)
UPDATE:

Materiaal ligt nu vast, hieronder een laatste plannetje hoe het ongeveer gaat hangen.
- Sunstrips hangen per 2 onder mekaar.
- Grijze streepjes zijn fourbars p64 500w

https://img201.imageshack.us/img201/3299/img0272strips1.th.jpg
Topic: Filmpje lichtset (25-8-2010 20:32:00)
Via VMware waar het niet aan ligt (aangezien ik al eens bijna alle volle 512 ch. gebruikt heb zonder zoveel vertraging).
Volgens Raph (Freestyler) ligt het aan de Suntrix plugin, dit is bij de update opgelost!
Topic: Filmpje lichtset (25-8-2010 17:41:00)
Jep, met de Sunstrix plug-in van Freestyler!
Topic: Filmpje lichtset (23-8-2010 20:51:00)
Filmpje van 16 sunstrips bestuurd door Freestyler DMX met DMX4ALL mini-usb interface op een Macbook 2,4 Ghz.

https://www.youtube.com/watch?v=l3jAXGSp20A

Ik heb veel last van vertragingen, bij de eerste strip valt het niet echt op.
Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen? gebruik maken van een DMX splitter met boost functie?
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (9-8-2010 23:19:00)
Alleen voor het licht.