Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Xplod

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 17 van 20)

Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (12-6-2005 17:29:00)
Ok
Ik dacht al dat het misschien zoiets was.
Het enige vreemde dat dan nog overschiet is die verbrande geur.
Waarschijnlijk zal de theorie van TCMC hierover wel kloppen.
Nog bedankt voor de reacties! happy :)
GRTZ

Bert
Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (12-6-2005 15:37:00)
Bedankt voor de reactie!
Ik vraag me af als het eigenlijk enigzins normaal is dat een woofer in het midden(heeft dat ook een naam? shut up :X ) warm wordt.
Ik heb nu ondertussen ook weer enkele keren redelijk lang op 3/4 van het vermogen gespeeld en nx bijzonders meer gemerkt buite dat de versterkers sneller warm worden.
Mischien was de versterker van de sub licht aan het clippen door het nummer zelf,want de bas in calypsus is toch wel wat harder dan normaal.
Nu ben ik toch enigzins gerustgesteld maar ga ik ook het niet meer op het hardste zetten! laugh :D
GRTZ

Bert
Topic: Installatie voor kleine feesten. (11-6-2005 21:01:00)
Is eigenlijk wel nog mogelijk om uit te breiden door middel van de XLR-uitgangen.
Zp kan je bijvoorbeeld achter een paar jaar de sound mate gebruiken als monitorset en dan op die uitgangen een andere versterker en luidsprekers aansluitne.
GRTZ

Bert

Dj Noiz schreef:

Steen82 schreef:

Maar is het later ook uit te bereiden of niet ?
Hangt er vanaf wat jij met "later" bedoeld natuurlijk wink ;)
Verder dan 1 subwoofer extra denk ik niet dat je veel kan uitbreiden .. = soundmate 2
Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (11-6-2005 18:01:00)
Hij is al sinds woensdag terug dicht... sad :(
Maarja,voorlopig dan niets aan te doen zeker?
Nog bedankt voor de reacties.
GRTZ

Bert
Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (11-6-2005 17:52:00)

Imcowelter schreef:

Hebben we het hier nu over de sub van de soundmate set 1 die je eerder in het open versterker topic poste?
Inderdaad.....
Nu heb ik het nog eens een klein kwartier op 2/3-3/4 van het totale vermogen laten spelen en het werd lichtjes warm.Van de geur was wel geen sprake meer.
Wat ook opviel is dat de versterkers een beetje warmer waren als anders.
Met de versterkers eruit te halen heb ik volges mij niets verkeerd gedaan aangezien ik nergens ben aangekomen.
Ze zijn er alleen maar uitgehaald voor wat foto's.
Ik heb ook nx geforceerd ofzo.
Wat kan ik misschien dan toch fout gedaan hebben?
GRTZ

Bert
Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (11-6-2005 17:30:00)
Bedankt voor de reactie!
Toen hij zo warm was werkte hij ook nog normaal.
Maar dan ga ik hem nu nog eens even testen...... sad :(
Hopelijk niets ernstigs!!!!!
GRTZ

Bert
Topic: (Verbrande) geur uit sub..... (11-6-2005 17:08:00)
Ahoi!
IK was juist even muziek aan't het luisteren(Tranceball-Calypsus op vol vermogen) en nu merkte ik dat er een geur uit de pporten kwam die licht verbrand rook.De sub werkte nog normaal.Dan heb ik het front van de sub losgemaakt en er even aan gevoeld en het middelste voelde nogal warm! shocked 8O sad :(
Hij werkte nog normaal maar ik ben toch maar gestopt uit voorzorg.....
Waar kan dit aan liggen en wat kan ik hier aan doen?
Ik hoop op een snel antwoord!
GRTZ

Edit:Nu ongeveer 5 minuten later is het al afgekoeld en ruikt ik bijna niets meer.
Nog even ter info: hij was niet aan't vervormen ofzo en ook vanuit mijn mp3- speler heb ik een normaal signaal gestuurd.

Bert
Topic: DAP K-112 , Gemini GX-400 of JB-Systems PSX-15 ? (7-6-2005 17:42:00)
Dat ligt eraan als je later nog wilt uitbreiden met subs.
In dat geval zou ik voor de K-112 gaan omdat je hierbij door de 12" woofer een beter mid-weergave gaat krijgen.
Anders ga je best voor één van de andere,omdat deze door hun 15" woofer een betere basweergave gaan hebben.
Over de speakers zelf kan ik nx zinnigs vertellen aangezien ik ze nog nooit beluisterd heb.
GRTZ
Bert
Topic: Goede keuze??? (4-6-2005 22:37:00)
Excuseer!Nu je het zegt.
Maar is het gewoon voor op de kamer of kleine feestje in de huiskamer ofzo?
GRTZ
Bert

Victor Junior schreef:

Xplod schreef:

Ga je het gebruiken voor thuis wat te oefenen en/of kleine feestjes of voor iets anders?
GRTZ
Bert
Lees eens goed de eerste post door.
Topic: Goede keuze??? (4-6-2005 17:08:00)
Ga je het gebruiken voor thuis wat te oefenen en/of kleine feestjes of voor iets anders?
GRTZ
Bert