Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Viero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 17 van 20)

Topic: Wat kosten jullie nou? (6-5-2007 16:04:00)

Bassie Rassie schreef:

W0uter schreef:

JeroenVDV schreef:

viero]

Ik wil net zeggen, ik heb er niet zoveel verstand van ofsow razz :p
Maar op de meeste sites zit toch wel ergens een edit knopje... (met login functie)
Ik ben zelf nu ook bezig met een edit-pagina.
Hij heeft waarschijnlijk geen kaas gegeten daarvan.
(ik ook niet overdreven veel maar kan wel een edit-pagina in elkaar flansen wink ;) )
Kan ook zijn laugh :D maarja, het is nu nog voor enkele maanden, in de vakantie volgt een nieuwe (ik geloof dat de nieuwe webmaster flash had voorzien) dusja, dan komen al die dingen wel in orde wink ;)
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-5-2007 09:56:00)

Martijn schreef:

Dat kan zelfs IK nog. shocked 8O Weet niet hoe jouw site is opgebouwd, maar bij mij is het slechts een kwestie van foto's een map inslepen. De sitebouwer heeft er gelukkig voor gezorgd dat ik de simpele dingen zelf kan. Dat is een van de weinige dingen die ik wel echt zelf wil kunnen doen, zodat je niet net zoals nu afhankelijk bent van anderen.
Had ik hem ook gevraagd, wil hij niet omdat ik blijkbaar inlog op de gehele server fzo, vraag het me niet in detail, weetk zelf niet. Maar (wederom) in de zomervakantie komt er verandering en schakel ik over naar een nieuwe webmaster die gwn de site maakt en ervoor zorgt dat ik alles qua tekst en foto's kan veranderen zodat het gesukkel niet meer nodig is...

sonic boom schreef:

Het valt ook niet mee als je 14 bent, maar illegaal is een BIG NO, helaas hiervoor geen begrip sad :(
Ik kan het wel begrijpen hoor, ik ben ook ooit zo begonnen, als je geen/weinig geld hebt, je een installatie hebt en toch muziek wil... Ik had ooit veel kopies, nu liggen ze te verloederen boven op de zolder, gaan nooit meer mee. Op de laptop die mee gaat staat alleen een lijst van m'n cd's om gemakkelijk nummers terug te vinden (de HD met muziek blijft mooi thuis). Ik kan het aan die leeftijd wel begrijpen, nu koop ik ook veel en vind het moeilijk om mensen met kopies te zien, maar stel je eens in die situatie...
Topic: Wat kosten jullie nou? (5-5-2007 17:35:00)

sonic boom schreef:

YourLiVe schreef:

Tja, zet dat soort foto's dan niet op de site... geeft een behoorlijk verkeerd beeld. Of onder het kopje "geschiedenis" en dan in sepia kleuren laugh :D
Mee eens.... wink ;)
Maar we zijn allemaal zo eens begonnen, wij op bierkratten, geen foto's van, zeker niet op de site laugh :D
Bericht om ze weg te doen is al een tijd naar de webmaster, heeft momenteel geen tijd door examens... En zelf kan ik net niet genoeg werken met html en dergelijke om zelf m'n site te onderhouden ashamed :$
Topic: Wat kosten jullie nou? (4-5-2007 20:56:00)

sonic boom schreef:

Die lichtopstelling met Pool veilingkratten laugh :D erg orrigineel shut up :X
Is van heel in het begin... Hadden we nog niets qua meubel, was de communie van m'n neef, heeft m'n oom gelijk alles op de veilingbakken gezet...
Topic: Wat kosten jullie nou? (1-5-2007 12:17:00)

YourLiVe schreef:

Ik zie op de foto's uberhaupt geen meubeltje, alleen een tafel met losse kistjes erop en een plaat ervoor. Ik doel dan op de foto op de homepage, de rest van de foto's in je foto album zijn nog veel rommeliger...
Zitten veel oudere foto's tussen. En het werkt voor ons perfect om de set op te zetten, meeste mensen vinden het goed, wij ook.
Topic: Wat kosten jullie nou? (1-5-2007 11:56:00)

YourLiVe schreef:

Ik denk dat het tijd wordt om te investeren in een goede geluidsinstallatie, niet Viero? Ook een fatsoenlijk meubeltje zou geen overbodige luxe zijn, als ik mag afgaan op de foto's op je website. Het licht is zo te zien wel prima in orde.

Ik vind dat je met deze (geluids)set redelijk prijzig bent, maar als mensen het willen betalen, why not?!
Geluid volgt normaal in de zomervakantie, daar zijn we idd wat blijven steken (al voldoen de vibe30's momenteel voor alle feesten). Meubeltje valt prima mee, alleen de zijkanten moeten nog afgewerkt worden (zomervakantie).
Topic: Wat kosten jullie nou? (1-5-2007 10:13:00)
Van ons is het ook te zien wat voor feesten. Een 'gewoon' familiefeest is €200-€250, dat is dan lichtbrug van 3 m met 4 parren en ofwel 2 mh's + spiegelbol ofwel 2 effectjes met discobar en 2 vibe30's. Voor grotere feesten (tot 300 man) vragen we €300 (licht afhankelijk van de zaal) en discobar met vibe30 set. Voor fuiven vragen wij normaal €400, dat is dan 6m brug met 4 mh's, 8 parren, spiegelbol, lasertje, strobe, discobar, 2 mackie swa1801 (van een collega), 2 vibe30, 2 vibe15 (collega), monitor 2 vibe 12 (collega). Voor minder doen we het niet, want meestal geven we voor dezelfde klant korting voor een volgend feest, dus zo kan je bezig blijven tot er maar €150 meer kan gevraagd worden (waarvoor we het echt niet doen).
Qua muziek: we hebben een grote legale collectie, daar ik ook nog maar student ben heb ik enkele illegaaltjes, maar die probeer ik altijd zo snel mogelijk legaal te kopen!
Topic: Welke rookmachine? (16-2-2007 12:21:00)
HQ Power 3000... Kopie van de martin, kost een 350 eurie.
(kleine) Foto
Topic: Fame microfoons (14-1-2007 18:07:00)

GateWay schreef:

ik heb zelf een paar fame ms58 maar gebruik ze enkel voor dj's die wat willen lullen :p

voor zang zou ik ze nooit gebruiken, klinken veel te schel daarvoor en veel last van als ze in de handen bewegen.

heb ook met een shure sm vergelelen en het geluid is echtr stukken beter en voller. het verschil is echt heel goed hoorbaar !

als je je pa deftig wil aanpakken zou ik zeker voor de zang microfoons shure nemen! over de drumkit en instrument mics kan ik mij niet uitspreken maar ik denk dat dat ongeveer het zelfde verhaal zal zijn (het prijsverschik is er niet voor niks)
Kan ik wel geloven, ik vroeg me ook af wat het verschil in klankkwaliteit ging zijn als je de prijs bekijkt razz :p Ik denk dat ik wat zal doorsparen en shure microfoons ga kopen... Qua pa-tafel ben ik er nog niet helemaal uit, ik zat al eens te kijken en ik denk dat ik op een termijn van 2 jaar ga sparen ipv 1 jaar laugh :D
Topic: krachtstroom (14-1-2007 12:25:00)
Wachten op een antwoord van Dré... Hopelijk weet hij iets meer, ik zag ook de lage prijs en als die zo blijft komt er snel 1tje deze richting uit wink ;)