Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TimD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 17 van 20)

Topic: Pioneer DJM-350 topic (23-3-2010 15:20:00)
Ben ik met je eens. Deze mixer ziet er voor mij uit als een goedkope Numark van 5 jaar geleden
Topic: Pioneer CDJ-350 topic (23-3-2010 13:12:00)
Voor Pioneer-begrippen vind ik de prijs meevallen! Hopelijk kan ik er eventjes mee spelen op de Messe happy :)
Topic: Pioneer DJM-350 topic (23-3-2010 11:43:00)
Op het eerste gezicht lijkt de DJM 400 me interessanter, maar voor zover ik heb begrepen moet deze de 400 opvolgen.
Topic: Pioneer CDJ-350 topic (23-3-2010 11:45:00)
Ziet er naar mijn mening leuk uit. Ook ondersteuning voor Rekordbox!
Topic: Pioneer DJM-2000 Digitale Mixer (10-3-2010 15:16:00)

RiMa schreef:

pff wat een ding zeg laugh :D

enige goeie van pioneer was toch de DJM-909 sneaky :V
Wat een enorm goed onderbouwde one-liner!

IK vond de DJM 909 maar niks: slechts 2 kanalen, onlogische que, scherm was wel leuk, maar echt handig vond ik het niet, etc. Onderbouw je bewering even (en niet 'omdat ik 'm zelf heb is 'ie de leukste) en misschien dat je ons kunt overtuigen
Topic: Pioneer CDJ-900 Topic (30-1-2010 17:26:00)

SoSa schreef:

Ik denk dat Tom ergens wel een punt heeft!

Als je een CDJ 800 hebt rijd je een dikke BMW
En de CDJ 1000 is net de Mercedes..
Ik weet niet wat jij voor idee van auto's hebt, maar naar mijn idee staan deze toch zeker op gelijke hoogte!
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (16-1-2010 19:31:00)

BSS schreef:

Ok, dat op donder geven was dus niet serieus..
Dat had ik niet door. Vond het al zo een raar antwoord van Sylvia.
Ik wist ook ff niet wat ik ervan moest denken, ik had namelijk OOk de ervaring dat ik eigenlijk nooit slecht geluid uit een cdj (of welke cdspeler dan ook, tenzij het digitaal vervormd is zoals bij de Technics spelers) heb getoverd. Maar goed, het was dus sarcastisch bedoeld wink ;)

Hebben Pioneer en Funcion One trouwens een samenwerkingsverband of zo? Op de nieuwe Pioneer kalender zie ik niks anders staan!
Topic: Wat kosten jullie nou? (16-1-2010 17:19:00)
Ik kan op de site nieteens vinden in welke regio ze werken??
Topic: Hub probleem (14-1-2010 19:37:00)
Goed nieuws! Het probleem is opgelost! Het lag dus echt aan de goedkope hub. Ik heb er nu Belkin USB 2.0 Plus Hub aan hangen, en alles wordt netjes herkend door OSX. Het is overigens een zeer nette hub, ook gepowerd. Op de site van Apple kost 'ie ongeveer het dubbele als Bol.com... ff rondkijken dus wink ;)

Nu zit ik met nóg een probleem:

De Terratec geluidskaart heeft 3 stereo uitgangen. Ik zie binnen de 'audio/midi setup' slechts '2 out' staan. Het zal dus wel mis gegaan zijn bij de driver, maar de driver op de meegeleverde cd krijg ik niet geïnstalleerd! En de driver die ik via de site kan downloaden, kan ik niet unzippen... Weet iemand de oplossing op dit probleem? Of hoe ik de huidige driver de-installeer? (Ik heb dus een Mac voor de duidelijkheid!)
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (14-1-2010 11:23:00)
Bladiebla ik heb nog nooit iemand horen klagen over de geluidskwaliteit van een cdj-1000. Hij moet natuurlijk wel audiofiel zijn, als oprichter van Function One, maar er zal toch bijna niemand zijn die zijn setje 1000's gaat vervangen voor 2000's omdat die betere geluidskwaliteit bieden...

Enne, volgens mij wil je niet weten hoeveel mp3's er gedraaid worden in clubs en op festivals laugh :D

(overigens wél goed van Pioneer dat ze ook nog wat 'onder de motorkap' hebben gedaan op het gebied van geluidskwaliteit, hoewel dat in mijn ogen overbodig is)