Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 17 van 20)
Topic: kan dit in een truss? (3-7-2006 17:40:00)
filpmje zwerft nu nog ergens op een pc.Filmpje ooit nog is op het internet gezet? Ben het nog niet tegen gekome maar ben alsnog wel benieuwd naar het filmpje zelf.
Topic: ShowTec Lichtmeter (26-6-2006 18:01:00)
ik denk dat hij dit bedoeld als statief. Kijk maar naar het plaatje wat hij heeft getekent (de link bovenaan de pagina)
Topic: Martin Mania Serie (29-6-2006 22:50:00)Heb je toegevoegd
Topic: Martin Mania Serie (28-6-2006 16:12:00)Geit schreef:
inderdaad een mooi demo, maar het effect op een truss is toch echt weer totaal anders, ik ga proberen om een filmpje te plaatsten op een klein stukje webspace, met daarin een opening die we gedana hebben op een feets dat we gesponsort hebben, voor mensen die 24 uur niets hadden gegeten.filpmje zwerft nu nog ergens op een pc.
Uhm, je weet nu toch wel waar dat ding voor is neem ik aan?
Topic: Krachtstroom (24-6-2006 22:27:00)Gewoon beide krachtstroom. Krachtstroom is 1 stekker, waar 3 groepen stroom doorheen gaan. Dus dan gebruik je bijv. fase 1 voor je geluid, en fase 2 en 3 voor je licht.
Topic: ShowTec Lichtmeter (24-6-2006 22:15:00)Of gewoon vertalen;
Een compacte Lumenmeter om de lichtintensiteit te meten.
Lumen is de maatstaaf van lichtsterkte.
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (20-6-2006 06:43:00)Een compacte Lumenmeter om de lichtintensiteit te meten.
Lumen is de maatstaaf van lichtsterkte.
Jaah ik
, Dan wel over 3 jaar pas aangezien ik nu pas in 3havo zit.
Topic: ohmage wattage vraagje (15-6-2006 20:28:00)
, Dan wel over 3 jaar pas aangezien ik nu pas in 3havo zit.
Dit is iets waar ik ook nog steeds niet uit ben, dus als ik het goed snap is het zo:
2 speakers @ 8 ohm hangen aan een versterker die op 8 ohm 500 watt per kanaal levert.
Als dit 4 speakers @ 8 ohm worden, dan word het dus 2 keer 8 ohm per kant, en dat is dus uiteindelijk 4 ohm per kant. De versterker levert dan op 4 ohm 1000 watt per kanaal.
Of zit ik er nu naast?
Topic: Centraal Examens 2006 (15-6-2006 19:53:00)2 speakers @ 8 ohm hangen aan een versterker die op 8 ohm 500 watt per kanaal levert.
Als dit 4 speakers @ 8 ohm worden, dan word het dus 2 keer 8 ohm per kant, en dat is dus uiteindelijk 4 ohm per kant. De versterker levert dan op 4 ohm 1000 watt per kanaal.
Of zit ik er nu naast?
Van mijn kant ook alle geslaagden Gefeliciteerd!
Helaas verdwijnen er nu ook veel leuke mensen van school
Topic: Filmpje lichtset (28-5-2006 16:05:00)
Helaas verdwijnen er nu ook veel leuke mensen van school
Ben ook erg benieuwd naar de titel van dat laatste nummer, 't klinkt erg mooi die muziek