Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djp
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 17 van 20)
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (25-2-2007 09:37:00)K3 haha, als je die draait op een groep 7 feestje maakje je zelf nou niet echt populair.
stil aan de overkant, deed het afgelopen zomer ook lekker als meeschreeuwer!Topic: het keuren van steels , takels ed ......... (4-2-2007 19:44:00)Opschrijven.haha
.....
op papier lijkt me niet echt handig zoeken, of is het voor 'de klant' om even door te bladeren?Topic: Gezocht: dj's en drive-in shows in ZH, NH en Brabant (20-1-2007 23:42:00)
helemaal niets stuk,
en zo zie ik het graag
Topic: BUMA (21-2-2007 16:16:00)en zo zie ik het graag
Dat is fijn om te weten, zag vandaag dat ik dezelfde brief gehad heb.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (12-2-2007 22:08:00)bestaat zo iets al niet...
iets van "de boer on tour"
haha...
heel eerlijk hier word stiekem al gekeken naar een grotere bus.. de Fiat scudo begint nu langzaam aan ook te klein te worden. Maar eerst nog wat sparen
Topic: Meezing nummers? (7-2-2007 18:10:00)iets van "de boer on tour"
haha...
heel eerlijk hier word stiekem al gekeken naar een grotere bus.. de Fiat scudo begint nu langzaam aan ook te klein te worden. Maar eerst nog wat sparen
Bassie Rassie schreef:
k3 geblaatstil aan de overkant, deed het afgelopen zomer ook lekker als meeschreeuwer!
en waar laat je zoiets keuren?
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 19:43:00)toch weet ik niet wat je ermee doet
er hangt mij iets van bij dat je ook al een paar keer de hoorn eruit hebt gehad...
Topic: Welke Speaker In de DAP RW-18B / Defect Filter? (4-2-2007 14:27:00)
er hangt mij iets van bij dat je ook al een paar keer de hoorn eruit hebt gehad...
Ik heb toenertijd er RCF Speakers ingestoken, zeker een vooruitgang. Ik weet alleen het type niet meer.
Topic: Database van je cd collectie?? (3-2-2007 17:03:00)Bassie Rassie schreef:
Puggeke schreef:
Heeft er iemand een tip om een cd collectie op papier te zetten!!
.....op papier lijkt me niet echt handig zoeken, of is het voor 'de klant' om even door te bladeren?
Geen dixo's in Gelderland?
Opzich wil ik het aantal klussen van vorig jaar verdubbelen
ben bereid om het internet adres van het meubel te halen.
Topic: rw-15 doorlussen op rw-18b (19-1-2007 07:59:00)Opzich wil ik het aantal klussen van vorig jaar verdubbelen
ben bereid om het internet adres van het meubel te halen.
klopt helemaal.
zo had ik het vroeger ook, 2 versterkers, filters uit de rw18b gesloopt een crossover ertussen..
klinkt stukken beter...
zo had ik het vroeger ook, 2 versterkers, filters uit de rw18b gesloopt een crossover ertussen..
klinkt stukken beter...