Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dexter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dexter (Pagina: 17 van 20)

Topic: Probleem JBL MPX 1200 (19-11-2010 18:05:00)
Als je zeker weten wilt dat hij aangaat als hij warm word draai de boven deksel er even af en verwarm de temperatuur zender even met een fohn oid als je de amp dan ingeschakeld hebt moet hij gaan draaien.
LET OP! RAAK GEEN DELEN IN DE VERSTERKER AAN, EN DOE DIT ALLEEN ALS JE VERSTAND VAN VERSTERKERS HEBT!!!

Heb zelf de ervaring dat zelfs vol gas pompen op 4 ohm per kanaal de fans niet aanslaan en de versterker nauwelijks warm word.
Topic: Vervangspeaker JBL2226H (18-11-2010 17:20:00)
Ik heb hier nog 2 jbl 2226 g speakers staan (4 ohm per stuk)
ze zijn nagenoeg nieuw!
voor 400 euro mag je ze hebben (nieuw kosten ze E420 per stuk)
Topic: Opmerkingen bij EAW SB150 (11-11-2010 18:52:00)
Probleem is inmiddels achterhaald, HPA heeft mij dus een kaartje voor een sb250 verkocht ipv een voor een sb150.
Volgens hun kon het daar niet aan liggen dat ik deze problemen had, echter de praktijk wijst anders uit en ook de instellingen op de site van eaw geven andere waarden en eq punten dan de sb150
Overigens een simpele instelling in de Driverack PA leverd dus wel een heel verschil op, maar goed ze blijven erbij dat ik een juist kaartje had.

Heb nu verscheidene klussen gedraaid met deze kastjes en ze bevallen wel okee opzich,
al heb ik in basis de eaw instellingen gebruikt maar deze toch behoorlijk gefine tuned.
Nu ooit nog een keer een b&c erin proberen en misschien een setje sb150 erbij maar dat zien we tzt wel.
Topic: Electro Voice Tour-X (16-10-2010 00:53:00)
Pieter je moet niet alles in twijfel trekken wat ik zeg over Martin Audio, ik werk er geregeld mee
daar bedrijf waar ik voor werk hier verschillende types kasten van hebben en doordat ik hier vaak mee werk, zowel DJ werk als live bands/ artiesten weet precies wat die set kan en wil doen.
2x S18 met 2 F15 per kant doe ik een bandje op voor 400 man en heb dan nog wat gas over
en ja ook achter een M3. Mits jij de kneepjes van deze set weet haal je er ook veel meer uit dan wat jij denkt. sneaky :V

Trouwens als je wel voor de tour-X gaat zou ik wel de kast intern modificeren door een steun te maken voor de hoogdriver deze hangt letterlijk aan de plastic hoorn en neem anders alvast wat hoorns op voorraad.
Topic: Electro Voice Tour-X (15-10-2010 16:46:00)
Martin heeft een goede inruil waarde, wat ik begreep bij jou in de buurt makkelijk bij te huren en te verhuren, ze zijn hufter proof met en juist ingestelde M3 processor, en recones en dergelijke zijn
snel te leveren.
Topic: Electro Voice Tour-X (14-10-2010 23:50:00)
Met een martin set 2x S15 en 2x F12 of 2 S18 + F15 kun jij echt wel 350 a 400 man aan mits juist geprocessed en versterkt en al helemaal als je disco's draait.
Topic: Electro Voice Tour-X (14-10-2010 17:28:00)
Jazeker heeft Martin Audio speakers in dit sigment, namelijk de blackline serie ( F toppen en S subs)
Topic: Ingangsgevoeligheid versterker (14-10-2010 09:02:00)
Ik hoorde van simple40002000 dat zelfs diegene die de cresten levert hier in de regio en
ook altijd de reparaties aan deze en andere versterkers uitvoert, dit niet eerder heeft meegemaakt en het moet wel in 1x goed.

Maar niemand dus die het ook echt weet begrijp ik?
Topic: Ingangsgevoeligheid versterker (12-10-2010 23:26:00)
Het probleem van Simple40002000 is ook niet iets van de laatste tijd maar altijd al aanwezig maar omdat meneer de laatste tijd wat bandjes schuift ipv disco showtjes doet komt hij dit probleem tegen.

Alleen waar zitten de jumpers verstopt? En hoe moeten ze staan voor een bepaalde gain factor?
Topic: Zelfbouw speakers: bouwtips. (9-10-2010 01:55:00)
Zit warschijnlijk undercoating op van auto's, geen probleem warnex kan er na licht ruw schuren zo overheen en hecht dikke prima.