Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jus
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 17 van 20)
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-10-2004 19:45:00)Dat miste ik nou welleens op de cdn30
); Krijg je de bpm direct tezien of moet je er eerst voor "tappen"?Topic: Denon DN-D6000 (14-10-2004 16:28:00)Weet iemand daar eigenlijk de rede van? heb hier 1x heel kort mee staan "spele", en vond het eigenlijk wel ene fijn apparaat...Topic: Drive-in-show wel/niet projecteren van publiek (13-10-2004 15:13:00)
Wij doen nu steeds:
1 bedrag licht: (meestal rond de 20 euro (per dag/avond), voor 4 parretjes en 4 effectjes vink nie dat je meer moet vragen
)
1 bedrag geluid: (Met onze voormalige skytec speakertjes deden we altijd ook 20 euro, straks nieuwe wharfedales, dan kijken we naar een nieuwe prijs, maar zal niet veel hoger gaan liggen. Als we extra geluid huren, dan is het dus de gewone huurprijs plus prijs eigen spullen. Dit word ook aangepast als er bijvoorbeeld een dvd speler meegenomen moet worden o.i.d.)
2x DJ/LJ: (Hier maken we altijd zelf een mooi bedrag van, gekeken naar hoelang, hoeveel mensen, wat voor mensen etc. Dit ligt vrijwel altijd tussen de 50 en 100 euro (x2).)
Aan de show die op de site staat zullen jullie niet veel kunnen aflezen, omdat we alles nu aan het verbeteren zijn. De boel is nu gewoon afgerokt, de gamma-statiefjes zijn weg, de skypech speakers mag iemand nog steeds voor een leuk bod op komen halen (hint hint
), kabels zijn zwart, spullen worden allemaal goed geflightcased en zo kan ik nog wel even doorgaan.
We werken dus niet met uurtarieven, dus ben benieuwd wat jullie er van vinden
[edit]Alles wat verdient wordt gaat direct de show in, niets in eigen zak, dus we breiden eigenlijk na elke keer draaien uit. Dit laten we ook merken aan klanten, en we geve ze dan ook de garantie dat ze ons zullen zien groeien bij meerdere boekingen
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (17-10-2004 16:11:00)1 bedrag licht: (meestal rond de 20 euro (per dag/avond), voor 4 parretjes en 4 effectjes vink nie dat je meer moet vragen
)1 bedrag geluid: (Met onze voormalige skytec speakertjes deden we altijd ook 20 euro, straks nieuwe wharfedales, dan kijken we naar een nieuwe prijs, maar zal niet veel hoger gaan liggen. Als we extra geluid huren, dan is het dus de gewone huurprijs plus prijs eigen spullen. Dit word ook aangepast als er bijvoorbeeld een dvd speler meegenomen moet worden o.i.d.)
2x DJ/LJ: (Hier maken we altijd zelf een mooi bedrag van, gekeken naar hoelang, hoeveel mensen, wat voor mensen etc. Dit ligt vrijwel altijd tussen de 50 en 100 euro (x2).)
Aan de show die op de site staat zullen jullie niet veel kunnen aflezen, omdat we alles nu aan het verbeteren zijn. De boel is nu gewoon afgerokt, de gamma-statiefjes zijn weg, de skypech speakers mag iemand nog steeds voor een leuk bod op komen halen (hint hint
), kabels zijn zwart, spullen worden allemaal goed geflightcased en zo kan ik nog wel even doorgaan. We werken dus niet met uurtarieven, dus ben benieuwd wat jullie er van vinden
[edit]Alles wat verdient wordt gaat direct de show in, niets in eigen zak, dus we breiden eigenlijk na elke keer draaien uit. Dit laten we ook merken aan klanten, en we geve ze dan ook de garantie dat ze ons zullen zien groeien bij meerdere boekingen
Je zult ook wel eerst zelf moeten investeren... op een gegeven moment verdien je he wel weer terug...als je goed bent
Topic: elektrisch geladen??? (16-10-2004 17:03:00)Kwam het niet door kleding die je aanhad? (fleecetrui bijvoorbeeld)
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (15-10-2004 15:51:00)arjankippens schreef:
Mooie verlichte knoppen, vooral de play knop.
Toch heeft ook deze speler wat kleine minpuntjes; de pitchfader is al bij de 8% als deze een halve cm voor het einde is.
Dit is ook zo bij mijn cdn25 en ik geloof ook bij de 30. Vind ik persoonlijk prima mee te werke, gewoon kleine tikkies geven.Bpm counter hadden ze er voor mij af kunnen laten.
Vind ik zelf ook beetje nutteloos, maar (uit nieuwsgierigheid
); Krijg je de bpm direct tezien of moet je er eerst voor "tappen"?De bijgeleverde kabeltjes zijn net 30 cm lang.
Ik neem aan dat je hier alleen de tulp kabeltjes mee bedoelt? de verbindingskabel is wel langer toch?Ondertussen is ie al stukken goedkoper, zou je er nu dan wel een leuke betrouwbare speler aan kunnen hebben? of is de speler zelf ook niet al te best?
Topic: Denon DN-D6000 (13-10-2004 19:50:00)Dj Hugo schreef:
bedoel de dmp555 heeft het niet erg vergeschopt, de enige met mp3, vandaar dat je hem ook bijna overal van 999 naar zo'n 625 ziet zakken.Site gevonden, helaas zo'n verdomde Flash site... Geintreseerde kunnen dus kijken op www.discomovil.net, en dan met het menuutje linksbovenin ga je naar een pagina die gelijk begint met een foto van die camping
Het zou best kunnen dat ik er daar ergens tussen sta trouwens, maar dat boeit niet
Topic: Drive-in-show wel/niet projecteren van publiek (13-10-2004 15:05:00)
Het zou best kunnen dat ik er daar ergens tussen sta trouwens, maar dat boeit niet
Bij een drive in show die altijd op de camping komt bij mij in spanje, hangen ze 2 schermen aan de 2 zijkanten van de truss. Hierop word dan veel reclame van hun sponsor (zo'n waterpretpark), maar ze filmen ook nog weleens het publiek (zo onopvallend mogelijk) en starten er ook nog welleens videoclips op.
Erg leuk vind ik het zelf, maar ene behoorlijke investering natuurlijk.... ik zal eens kijken of ik de website van hun kan vinden en of er foto's staan.
Topic: Zelf beurs organiseren (12-10-2004 18:31:00)Erg leuk vind ik het zelf, maar ene behoorlijke investering natuurlijk.... ik zal eens kijken of ik de website van hun kan vinden en of er foto's staan.
Je zou hier echt een superbeurs van moeten maken. Dus echt iets met alles bij elkaar...
-Nieuwe spullen (en dan ook écht nieuw
)
-2de hands verkoop
-Verkoop van nieuwespullen.
- etc etc...
Maar dat word natuurlijk wel moeilijk... Zou natuurlijk wel prachtig zijn, alles bij elkaar... zucht, haha
Topic: Goede Start Drive-in (12-10-2004 18:25:00)-Nieuwe spullen (en dan ook écht nieuw
)-2de hands verkoop
-Verkoop van nieuwespullen.
- etc etc...
Maar dat word natuurlijk wel moeilijk... Zou natuurlijk wel prachtig zijn, alles bij elkaar... zucht, haha
Ik ben best bereid op zoek te gaan naar plaatjes