Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 17 van 20)
Topic: Lekkere mixer , iets waard?? (27-4-2004 21:17:00)
) op.Ik quote de Reloop site:Topic: Wat is jou mening over Jb-systems (26-4-2004 21:05:00)
daar staan ze tussen :)
vooraan links en rechts die 2 scans, tegenover elkaar, achteraan nog 2 bat1's
zijn wel enorm brak, niet echt veel te zien, slecht beeld, geen geluid (stelde toch al niks voor) en Xvid compressie...
codec: www.filemirrors.com/search.src?file=XviD-04102002-1.exeWow die tweede is echt gaaf. Dat had ik van een apparaat uit deze prijsklasse toch niet durven werwachten
Diederik schreef:
Hij heeft geen effecten voor zover ik dat kan opmaken uit de site van reloop dus de vergelijking met de djm-600, djx-700 en x-1500 gaat niet helemaal (helemaal niet
) op.The DSP design also offers a complete effects section.
De mixer ziet er inderdaad zeer interesant uit. Als de kwaliteit ook wat is is het misschien ook wel wat voor mij ,maar laat je niet verblinden door de kiekjes van een product (zie onderandere de djx700 van behringer ,en kijk dan maar eens naar wat het apparaat kwalitatief voorsteld).Ik heb op dit moment een CD-560. Mooi apparaat voor het geld ,maar niet in het pioneer/denon rijtje te vergelijken. Hele mooie cdspeler, maar professioneel kan ik niet zeggen van de mannen bij Jbsystems. Kortom de speler is echt om thuis te gebruiken. Ga er niet mee slepen want daar slaat hij veel te snel voor over
Topic: de harde CONSEQUENCES van belachelijke concurrentie (26-4-2004 20:36:00)
Het is idd tegen de regels van dit forum ,maar dit heeft 2 kanten. Ik vind het belachelijk dat dj's geen live set online mogen zetten ,omdat er copyright geschonden word. Het grootste deel van de luisteraars is zelf dj en zal toch de plaat van een nummer kopen als deze bevalt. Van de andere kant is het een beetje jatten van andermans boterham ,maar dit soort mixen zijn meestal in zo danig lage kwaliteit dat het onbruikbaar is voor andere dj's. Beetje dubbelzinnig verhaal dus. Deze activiteiten kan ik snappen ,maar zelf zal ik er niet aan mee doen. Belachelijk dat het zover moet ,terwijl een paar djs gewoon naar elkaars werk luisteren (1x in het grost aantal gevallen) en dan dus eigenlijk een cd zouden moeten kopen als ze legaal bezig willen zijn
Topic: faderstart (25-4-2004 16:56:00)
Wat voor verloopjes heb je gebruikt? Ik vermoed stereo pluggen ,terwijl je volgens mij monopluggen moet hebben.
[edit] Heb net even in de handleiding van een numark speler hier op newline gekeken (jammer dat dap geen handleidingen online heeft). ,en hier worden idd mono jacks gebruikt. Weet je dus zeker dat je een mono jack hebt gebruikt (ik vermoed dat je koptelefoon plugverloopje hebt gebruikt namelijk omdat die fout vaker voorkomt).
Topic: faderstart (25-4-2004 11:55:00)[edit] Heb net even in de handleiding van een numark speler hier op newline gekeken (jammer dat dap geen handleidingen online heeft). ,en hier worden idd mono jacks gebruikt. Weet je dus zeker dat je een mono jack hebt gebruikt (ik vermoed dat je koptelefoon plugverloopje hebt gebruikt namelijk omdat die fout vaker voorkomt).
Naar mijn weten heeft de DX1000 geen faderstart ,alleen remote buttons. Dus die knopjes onderop de mixer ,die hetzelfde werken als faderstart maar dan met een drukknop. Vraag je dus eerst eens af of dat wel zo nuttig is met een dubbele cdspeler ,die je waarschijnlijk zoieso dicht bij de mixer hebt.
Topic: Welke cd speler is voor mijn budget beter (20-4-2004 17:35:00)Ja ik neem mijn advies ook terug. Had de cdn met een goedkopere numark verward. Zou zeker voor een speler met esp en true instant start gaan ,en zeker voor dit geld. Sorry voor het misverstand uit mijn vorige post. In de tijd dat ik mijn cd560 kocht was het gewoon de beste in die prijsklasse
Topic: Welke cd speler is voor mijn budget beter (20-4-2004 14:04:00)
Ikzelf gebruik al een tijd deze: www.new-line.nl/v/12410. Opzich past deze erg goed in het rijtje (steekt iig zeker met kop en schouders boven de gemini cdj-15 uit). Zo goed als de 20's is hij net niet omdat hij alleen een instant start heeft (geen TRUE) en geen anti-shockbuffer. Echter gebruik ik het apparaat graag ,en mix er zelfs mee. Je kunt er geen super dubbele cdspeler van verwachten ,maar voor het geld zijn deze dingen naar mijn mening top. Wil je op de 2ehands tour? dan heb je een stuk ruimere keuze voor dit budget ,maar kijk uit wat je koopt! Als je nieuw wilt raad ik dus de 560 aan of iets duurder (zou ik achteraf na aankoop van mijn cd560 aanraden) de dap 900d ,echter valt deze uit je budget. Als je meer over de cd560 wilt weten ,kijk dan eens bij de reviews in de webshop (heb ik ook een wat uitgebreider verhaal gepost).
Topic: Bouwlampen i.p.v par 56 (15-4-2004 18:44:00)Anders misschien idee om een plank ofzo schuin bovenop je tbar te schroeven als je pars in de regen staan (zodat het water er aan de achterkant afloopt). Lijkt me een wel zo veiligere oplossing ,waarschijnlijk niet waterdicht maar de grootste lading water word je pars toch bespaard (het kan natuurlijk in de regen maar echt veilig lijkt me dat niet ,iedereen alles maar borgen met safetykabels enz en dan van dit soort toeren uit gaan halen? Ik zou het niet doen ,maar dat moet iedereen voor zich weten).
Topic: Ladies and gentlemen ... We've got 'em (15-4-2004 16:21:00)Gaaf nummer ,die vocal is mooi aangepast op de muziek zeg
Jammer dat ze met het idee van anderen gaan leuren
hoewel ze het misschien ook wel zelf hebben bedacht ,je weet het niet...
[edit]kickje ,sorry niet gezien
[/edit]
Topic: Filmkes van The winner II (12-4-2004 11:29:00)
Jammer dat ze met het idee van anderen gaan leuren
hoewel ze het misschien ook wel zelf hebben bedacht ,je weet het niet... [edit]kickje ,sorry niet gezien
[/edit]kerstmanneke schreef:
www.vitality-show.nl/filesdaar staan ze tussen :)
vooraan links en rechts die 2 scans, tegenover elkaar, achteraan nog 2 bat1's
zijn wel enorm brak, niet echt veel te zien, slecht beeld, geen geluid (stelde toch al niks voor) en Xvid compressie...
codec: www.filemirrors.com/search.src?file=XviD-04102002-1.exe