Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick van Vugt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 17 van 20)

Topic: Toekomst voor de cd-dj? (17-11-2004 18:36:00)

Jaspervaniperen schreef:

In de toekomst kan van de dj ook gevraagd worden om niet alleen te beatmixen, maar ook de pitch zo te zetten dat ook de toonhoogte klopt. Dan krijg je dus twee sliders op je cd-speler: 1 voor de snelheid, 1 voor de toonhoogte.

Wat een veranderingen zijn er op komst!!
Maar waar haal je dat vandaan? Word het dan niet een beetje een saaie boel, als je telkens dezelfde toonghoogte hoort?
Topic: Gemini Cdj-20 kapot? (14-11-2004 22:35:00)

Djblackdevil schreef:

Dré schreef:

Het loopwerkje is iets van 40-50 euro inclusief BTW (
Lezen is ook niet makkelijk razz :p
Oeps, sorry, waarschijnlijk overheen gelezen...
Topic: Gemini Cdj-20 kapot? (14-11-2004 15:13:00)

Dré schreef:

KSS-213C. Loopwerkje heeft nagenoeg geen afstelmogelijkheden (digital servo). Afstellen gebeurt dan ook (nagenoeg) nooit. Als de speler aan het einde van de CD problemen heeft dan komt dat vaak doordat het gangpad smerig is (viezigheid hoopt zich immers juist daar op). Een andere mogelijkheid is dat het bandkabeltje een breukje heeft.

Als er nog garantie op zit (Gemini loopwerk 1 jaar) dan is het het beste om contact op te nemen met je dealer.
Ik kan niet zien of er vuil tussen zit, ik kan wel 100% alcohol halen en dat een beetje op de lens doen, de speler waar het probleem zich voort doet leest ook een stukkie slechter als de andere speler.
Als dat niet werkt, kan ik hem dan (helaas weer) opsturen? Volgens mij zit er nog wel garantie op, zoniet, hoe duur is zo'n loopwerk?
Topic: Legale cd's met ALLES (13-11-2004 21:28:00)

DJDarkness schreef:

Patrick van Vugt schreef:

Sjapper schreef:

Ik heb deze nu ook in mijn bezit.
Zitten een paar ERG lekkere nummers op! laugh :D
Ik heb er net even op gegoogled: www2.tranceaddict.com/forums/archive/topic/213379-1.html
Er staat dat het een soort van radio versions zijn, heb net ook even gecontroleerd:

1.is normaal (op mijn vinyl) 11,24min, op die cd maar 8:14
4.is normaal 6,04 op de cd 5,34
5.is normaal een stuk langer (krijg hem maandag binnen op vinyl), en hier maar 5,19
6.is normaal 8,54, op de cd 5,24

Dat zijn de platen die ik voorzover in mijn bak heb kunnen vinden, de rest zal waarschijnlijk ook wel korter zijn, maar zijn ze mixbaar?
En mijn aandacht gaat het meest uit naar dat laatste nummer op cd 1, is die mixbaar of niet? Anders ga ik deze ook even halen.

Edit: vind nu net ook even deze link: www.studiodistribution.com/release.php?id=67885
De cd is zeer goed mixbaar, zelfs de 2e cd die door ton tb gemioxt is is, aardig te mixen, Want dat is meer een hak op de tak mix. Anders als de cd's van tiesto ,waar tiesto al begint te mixen als jij er nog niet eens aan denkt laugh :D

Het laatste nummer van cd 1 is : Kamaya Painters - Far from over

Hier heb je 57 seconde om te mixen, je houd aan het eind 57 seconde strakke bass line over. Lijkt mij voldoende wink ;)

Ben wel blij dat dat ze dit soort cd's uit brengen, want ik ben geen vinyl dj, ik had de nummers dus alleen via internet, en nu heb ik ze dan legaal,, ben ik wel blij om laugh :D

En er komen er vast nog meer wat voor op staat "edition 1" hehe sneaky :V
Aan de ene kant vind ik het super goed dat ze het doen, maar aan de andere kant ook weer niet.
Het is voor mij een soort hobby om zulke platen te verzamelen, en nu komen ze inneens op cd uit en idereen heeft ze.

Ik had eigelijk liever dat ze het opnieuw op vinyl zetten, er is ook een blackhole special collectors item met 4 nummers die ook op die cd staan...
Topic: Gemini Cdj-20 kapot? (13-11-2004 20:14:00)
*Kick*

Ik weet niet of het een probleem is maar vraag het toch maar even:

Ik heb met 1 van mijn cdj's de laatste tijd bijna altijd problemen met het einde van een cd, dan begint hij te haperen en te schokken.
Met de cd's is niks mis, zowel orginele als gebrande slaat hij op over.
Ik heb het maar met 1cdj, de andere doet netjes zijn werk.
Zelf denk ik dat het iets te maken heeft met het loopwerk, ik heb er net met de zoekmachine naar gezocht, maar kwam er niet uit.
Topic: Legale cd's met ALLES (12-11-2004 20:51:00)

Sjapper schreef:

Ik heb deze nu ook in mijn bezit.
Zitten een paar ERG lekkere nummers op! laugh :D
Ik heb er net even op gegoogled: www2.tranceaddict.com/forums/archive/topic/213379-1.html
Er staat dat het een soort van radio versions zijn, heb net ook even gecontroleerd:

1.is normaal (op mijn vinyl) 11,24min, op die cd maar 8:14
4.is normaal 6,04 op de cd 5,34
5.is normaal een stuk langer (krijg hem maandag binnen op vinyl), en hier maar 5,19
6.is normaal 8,54, op de cd 5,24

Dat zijn de platen die ik voorzover in mijn bak heb kunnen vinden, de rest zal waarschijnlijk ook wel korter zijn, maar zijn ze mixbaar?
En mijn aandacht gaat het meest uit naar dat laatste nummer op cd 1, is die mixbaar of niet? Anders ga ik deze ook even halen.

Edit: vind nu net ook even deze link: www.studiodistribution.com/release.php?id=67885
Topic: Waar is only-djs gebleven (8-11-2004 20:59:00)

Coen schreef:

Ik vroeg me af of er van Only-Djs.com ook nog voorraad ed geveild gaan worden. Ik kan me heugen dat er onlangs nog een veiling is geweest van de artikelen die bij Megapool te koop waren en het zou natuurlijk fantastisch zijn als dit ook gebeurd bij OD? Weet iemand hier meer van of moet ik dan de curator bellen?
Dat zou geweldig zijn (aangezien ik een hoop geld heb op dit moment laugh :D )
Maar hadden ze nog zoveel op voorraad of niet?
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (8-11-2004 20:49:00)

Didier_S schreef:

Infected Sounds schreef:

Wat zijn dat dan, die iPod DJ's? shocked 8O
Iedereen brengt zijn iPodje mee naar een feest, en dan mag je één voor één je iPod aansluiten voor bv 5 minuten en een nummer laten horen.

iPodfuiven is dus een beter woord dan iPod DJ's alhoewel de DJ serieus zal zweten zo zonder pitch en met 1000 verschillende genres

de volgorde wordt bepaald door loting
Klinkt voor mij als een echte "americaanse actie razz :p ", hoe dat goed kan blijven lopen is mij een raadsel.
Als al die mensen met een I-Pod hun nummer willen laten horen word het toch een gaos (ook als het via loting gaat)?
Het lijkt mij b.t.w. een enorm rotte manier van mixen, heeft een i-pod dan een quickstart? En dan zit je ook nog eens met die rotte mp3 files van kazaa geplukt en er zo opgekwakt...
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (7-11-2004 21:19:00)

KeNYaR schreef:

Ik weet niet waar ik dit het beste kon plaatsen maar :
Ik ben van plan om ook een draaitafel te kopen ( Reloop 6000 ) maar krijg je hier ook slipmatten bij ??
Ja, lijkt mij wel, bij alle draaitafels krijg je een slipmat er bij (behalve dan technics geloof ik).
Maar de meeste mensen halen die er af en leggen er een andere op, over die 20 euro doet niemand moeilijk wink ;)
Topic: vervelend publiek? (6-11-2004 14:19:00)

sylvia schreef:

Ja, ik zou mij laten slaan en niet terugslaan: walk away.
Ik heb er totaal geen ervaring mee (so correct me if i'm wrong), maar als "ze/iemand" aan JOU spullen zit, zou jij dan zomaar weg lopen? sneaky :V
Ook al is de gear die daar staat van de discotheek dan heeft die gene er nog niet aan te zitten, stel dat je net een lekkere set aan het draaien bent en er komt ineens een rare gast aan die zomaar de naald van je tt af slaat, ik zou me dan echt niet in kunnen houden (ik ken mezelf daar goed genoeg voor)... Zelfs al zou het op dat moment niet zo slim zou zijn om er tegen in te gaan...