Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 17 van 20)
Topic: noob (19-1-2005 16:05:00)
Je kan zeker ook wel huiskamer feestje doen met een stel goede hifi boxen. Voor op je kamer hifi boxen, voor feesten P.A boxen.Heb ik ook (voor op me kamer, voor feesten niet
). Topic: Wat is jou favoriete jaren 70 nummer? (9-12-2004 22:25:00)
JGW - Real mother for ya
Ik denk niet dat ern og één Dj is die hem heeft, want er zijn er maar heel winig van uitgebracht, het was een van de eerste discosingles in NederlandTom,is de groep niet: Johnny Guitar Watson?Topic: nieuwe merken op new line (1-12-2004 13:20:00)
Het spijt me heel erg dat het niet in het topic past maar dit moet me toch even van het hard:
www.new-line.nl/forum/profile/?u=1822
en ik meen dat deze ook bij jou hoort:
www.new-line.nl/forum/profile/?u=1453Hij zal telkens zijn passwoord vergeten zeker
.
Hij heeft gekozen voor pcdj FX + controller (dac-2) + SB Audigy 4 Pro
[Pcdj FX]
[Dac-2 controller]
[Geluidskaart]
Mengpaneel, versterker, boxen moet hij nog kiezen
.
Topic: Geboren te Weert (13-1-2005 20:28:00)[Pcdj FX]
[Dac-2 controller]
[Geluidskaart]
Mengpaneel, versterker, boxen moet hij nog kiezen
. Ook van mij: Gefeleciteerd
.
Topic: 2 Dap 15 boxen & Dap 900 versterker goede keuze? (15-12-2004 19:15:00)
.Dj Spider schreef:
Is meer dan genoeg voor op je kamer, maar volgens mij zijn het P.A boxen. Kan je dan niet beter een leuk hifi setje nemen voor op je kamer ? Daar heb je een stukje meer plezier van, klinkt net even wat lekkerder op lage vollumes.Je kan zeker ook wel huiskamer feestje doen met een stel goede hifi boxen. Voor op je kamer hifi boxen, voor feesten P.A boxen.
). Inderdaad
. Ik moest gewoon zeker zijn
.
Topic: Wat is jou favoriete jaren 70 nummer? (9-12-2004 22:23:00)
. Ik moest gewoon zeker zijn
. Tom schreef:
Ik heb er vele, maar een bijzondere vind ik toch wel mijn discosingle vanJGW - Real mother for ya
Ik denk niet dat ern og één Dj is die hem heeft, want er zijn er maar heel winig van uitgebracht, het was een van de eerste discosingles in Nederland
Jawel hoor, ik was gaan zien bij effecten/scans > en dan bij scans > daar had ik hem niet gevonden...
Topic: nieuwe merken op new line (30-11-2004 20:51:00)Topic: nieuwe merken op new line (30-11-2004 20:48:00)Hoi dré, zou je ht product kunnen toevoegen in de webshop?:
JB Systems Dynamo Scanner
Beschrijving:
Very attractive compact DMX scanner
Master/Slave mode with optional CA-8 controller
Fantastic build-in lighting shows triggered by micro
Multi colored Gobo
Gobo Shaking effect
Adjustable Strobe and rainbow effects
DMX control 4 channels: (pan, tilt, shutter/gobo shaking, gobo/color)
Fan cooled
Adjustable focus
Lamp = EFP 12V / 100W
Size = 385 x 170 x 122cm
Weight = 3.8kg
Topic: BPM Studio 4.9.1 & Creative Audigy 2 ZS (8-10-2004 20:59:00)JB Systems Dynamo Scanner
Beschrijving:
Very attractive compact DMX scanner
Master/Slave mode with optional CA-8 controller
Fantastic build-in lighting shows triggered by micro
Multi colored Gobo
Gobo Shaking effect
Adjustable Strobe and rainbow effects
DMX control 4 channels: (pan, tilt, shutter/gobo shaking, gobo/color)
Fan cooled
Adjustable focus
Lamp = EFP 12V / 100W
Size = 385 x 170 x 122cm
Weight = 3.8kg
Had ik dan toch gelijk
.
Topic: BPM Studio 4.9.1 & Creative Audigy 2 ZS (8-10-2004 20:52:00)
.DJ.T schreef:
Mag ik vragen waarom je allemaal verschillende accounts hebt?Het spijt me heel erg dat het niet in het topic past maar dit moet me toch even van het hard:
www.new-line.nl/forum/profile/?u=1822
en ik meen dat deze ook bij jou hoort:
www.new-line.nl/forum/profile/?u=1453
.
.