Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jelmer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 17 van 20)
Topic: "ziekenhuis muziek" (4-12-2006 10:21:00)Ik ben trots op je
Topic: "ziekenhuis muziek" (3-12-2006 10:31:00)Ik las laatst op nu.nl dat het binnekort beschikbaar wordt voor alle nederlandse banken... correct me if i'm wrong.Topic: Slechtste ervaring (10-11-2006 17:22:00)
Ah, nog een fan
Ik heb hem hier op DVD, heerlijk ding!Zeker fan! vooral de scene dat ze op hun uitkering staan te wachten en "hun" liedje op de radio komt :) en het schattige rooie mannetje wat bij zijn oma woont en homo blijkt te zijn is natuurlijk om op te vreten...Topic: Stripmuziek (3-9-2006 11:37:00)
Sylvia schreef:
Kool moe dee?
" go see the docterrrrrrrr" :D
van wie was die nou ook alweer?
zal zo eens de platenkast induiken...
Topic: Betalen met creditcard (25-11-2006 16:50:00)van wie was die nou ook alweer?
zal zo eens de platenkast induiken...nijhuisr schreef:
ideal is alleen voor ABN, Rabobank en postbank binnen nederland.gecondoleerd, sterkte de komende tijd.....
Topic: Bedelen voor goed-doel showtje ? (13-10-2006 08:37:00)
En daarbij komt dat gehandicapten instellingen vaak helemaal niet zo arm zijn als ze de buitenwereld willen doen geloven, zeker niet als het om verstandelijk gehandicapten gaat....
Begrijp me niet verkeerd: het is terecht dat er een hoop geld naar toe gaat, maar er gaat dus ook echt een hoop geld naar toe.
Topic: Newbie vraag over aanschaf boxen (celestion/dap/of zelfbouw?) Uw mening graag (30-9-2006 14:52:00)Begrijp me niet verkeerd: het is terecht dat er een hoop geld naar toe gaat, maar er gaat dus ook echt een hoop geld naar toe.
Ik heb overigens nog twee nette K-112 in het tweedehands forum staan. Dat maakt ze gezien je budget al een stuk bereikbaarder. Is dat geen optie?
Topic: We hebben een nieuw vip lid (28-9-2006 16:03:00)mwoah, denk dat die zijn handjes vol heeft aan zijn eigen site ;)
Topic: Speling? (21-9-2006 11:57:00)Er zit geen speling op het mengpaneel maar op de lagers van de toonarm van de draaitafel...
Topic: Stripmuziek (3-9-2006 15:01:00)Tom schreef:
jelmer schreef:
Kijk voor inspiratie The Full monthy eens
Ik heb hem hier op DVD, heerlijk ding!
Het volledige reptoire van Hot Choclate (you sexy thing en hot stuff was toch ook van hen?)
Kijk voor inspiratie The Full monthy eens
Kijk voor inspiratie The Full monthy eens
