Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stekelvarke
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stekelvarke (Pagina: 17 van 20)
Topic: dimmerpack/switchpack??? (12-10-2006 19:33:00)inporteur van compulite in NL is BEO.Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (20-9-2006 20:01:00)kijk bv eens naar de compulite Luna of Nova'sTopic: Opleidingen , licht en geluid. (17-9-2006 23:18:00)
nieuw kost dit setje iets van een 350 euro.(uitgaand van par56 short en GE 300W persglas lampen)
Dus mocht je het setje kunnen gebruiken, en de set is in goede staat: zeker doen
Topic: aztek dj robo (10-10-2006 16:44:00)Dus mocht je het setje kunnen gebruiken, en de set is in goede staat: zeker doen
Mocht je ze DMX willen sturen dan moet je met de dipswitchen je DMX adres instellen dit doe je volgens het binaire talstelsel dit wil zeggen dat de eerste switch waarde 1 heeft. De 2e switch waarde 2. De 3e switch waarde 4. De 4e switch waarde 8 enz..
Wil je dus bv adres 49(32+16+1) maken moet je switch 1,5 en 6 on zetten.
Nu een Aztec DJ robo heeft 6 kanalen, dus als je de scans achter elkaar wilt bedienen dan moet je de eerste scan op adres 1 zetten (dus switch 1 op) en de 2e scan op adres 7(dus dip3+2+1 op).
Maar de adres instellingen hangen ook af van de tafel.
Topic: Skytec Rookmachine (8-10-2006 11:04:00)Wil je dus bv adres 49(32+16+1) maken moet je switch 1,5 en 6 on zetten.
Nu een Aztec DJ robo heeft 6 kanalen, dus als je de scans achter elkaar wilt bedienen dan moet je de eerste scan op adres 1 zetten (dus switch 1 op) en de 2e scan op adres 7(dus dip3+2+1 op).
Maar de adres instellingen hangen ook af van de tafel.
Wat is duur?
Topic: Skytec Rookmachine (7-10-2006 19:01:00)Al is de output wel een goede richtlijn om machines met elkaar te vergelijken. Want de Magnum 550 zou ik niet met een Z-80 vergelijken(al komen de wattages nagenoeg overeen)
Topic: Skytec Rookmachine (7-10-2006 18:41:00)Niet het wattage is belangrijk, maar wel de output.
een Z-80 van 700W heeft volgens mijn berekeningen een output van ongeveer 70 kubieke meter/min
een Martin Magnum 550 van 600W heeft een output van 160 kubieke meter/min, dus minder stroomverbruik en een hogere rook output dan de Antari.
Topic: Reason 3.0 besturen vanaf Yamaha P-120 stage piano (28-9-2006 19:06:00)een Z-80 van 700W heeft volgens mijn berekeningen een output van ongeveer 70 kubieke meter/min
een Martin Magnum 550 van 600W heeft een output van 160 kubieke meter/min, dus minder stroomverbruik en een hogere rook output dan de Antari.
Midi is een protocol wat niet enkel voor geluid wordt gebruikt maar ook voor veel andere doeleinde. uitleg MIDI
Topic: converter van analoog 0...10V naar DMX (26-9-2006 17:16:00)welke lampen zijn het die je wil aansturen?
en warom met een PLC?
Misschien een MA Mux: https://www.malighting.com/41.0.html?&tx_lightpowerpdb_pi1[parent_gruppe]=47&tx_lightpowerpdb_pi1[produkt_id]=303&cHash=965780f3dc
Topic: nieuwe producten dap/showtec 2005 catalogus (21-9-2006 17:12:00)en warom met een PLC?
Misschien een MA Mux: https://www.malighting.com/41.0.html?&tx_lightpowerpdb_pi1[parent_gruppe]=47&tx_lightpowerpdb_pi1[produkt_id]=303&cHash=965780f3dc
dj sjoerd schreef:
maar nu alleen nog even uitvinden hoe duur deze kale headjes zijn.dj sjoerd schreef:
Waaronder losse moving units
klinkt ook zeer interresant iemand daar mischien meer info voor mij overDe reden waarom ik elektronica volg is omdat dit de "logische weg" is, ik heb in het middelbaar elektronica gevolgd dus dan is graduaat(of bachelor zoals dat nu heet) elektronica normaal als verdere studie. Over het algemeen is dit wel interessant voor licht en geluid (dimmertjes, RS485, filters, versterkers, en ga zo maar door). Maar ikzelf had liever ook een degelijke licht (omdat licht meer mijn ding is als geluid) opleiding gehad met ook eenbeetje het artistieke aspect en een klein stukje "cultuur" maar als hoofdzaak toch wel de techniek.