Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 17 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (29-1-2005 11:24:00)
Martin.zie vorige post van mij
Topic: Het bouwen van een case (29-1-2005 11:20:00)
ik heb nu namelijk een meubel gemaakt en zit er aan te denken om dat of te verven of te fineren. het is namelijk nogal gevoelig voor schade anders... wat raden jullie aan?iemand antwoord hier op?Topic: Het bouwen van een case (27-1-2005 12:01:00)
Die Soundbite is bedoeld om live wat dingen op te nemen en weer af te spelen, live remixen en zo. Ik zie je er niet meteen muziek mee maken. Heeft ook geen midi trouwens, dus daarvoor lijkt hij me zeker wrong tool for the job.hij vroeg ook naar een sampler om realtime te samplen voor bij zijn dj-set, niet een sampler om een muziekproductie op te maken, dan kom je inderdaad bij iets van akai uit (mpc bijvoorbeeld), maar een soundbite is ideaal voor dit soort toepassingen in een dj-set
Topic: Het bouwen van een case (24-1-2005 20:19:00)jup 
er zit een standaard sampler met genoeg edit mogelijkheden in.
kvm schreef:
Waarom zelf plakken als het kant en klaar te koop is.Martin.

ik zal even uitleggen waarom ik dit allemaal vraag... ik heb een meubel gebouwt en ik ben daar erg tevreden over, alleen was de bedoeling dat het geverft werd... maar nu heb ik het idee dat ik het beter een flightcase afwerking kan geven omdat dat schadebestendiger is 
Topic: Het bouwen van een case (29-1-2005 11:08:00)
maar is het mogelijk die hpl laag ook zelf aan te brengen?
Topic: Het bouwen van een case (28-1-2005 16:48:00)dan heb ik liever die laag erover heen, maar kan iemand mij dan vertellen wat dat is en waar je het krijgt 
Topic: Het bouwen van een case (28-1-2005 15:28:00)
H. schreef:
is de verf die je bij cases gebruikt speciale verf?ik heb nu namelijk een meubel gemaakt en zit er aan te denken om dat of te verven of te fineren. het is namelijk nogal gevoelig voor schade anders... wat raden jullie aan?
is de verf die je bij cases gebruikt speciale verf?
ik heb nu namelijk een meubel gemaakt en zit er aan te denken om dat of te verven of te fineren. het is namelijk nogal gevoelig voor schade anders... wat raden jullie aan?
Topic: minimum producing studio (25-1-2005 15:03:00)ik heb nu namelijk een meubel gemaakt en zit er aan te denken om dat of te verven of te fineren. het is namelijk nogal gevoelig voor schade anders... wat raden jullie aan?
met de standaard plugins van fl kun je inderdaad heel ver komen, het zijn prima plugins...
Topic: Software sampler (25-1-2005 10:31:00)Snake schreef:
DJ Quinten schreef:
Pfff, nou, lekker is dat! Heb ik een paar gruwlijke loops op computer gemaakt, met in achterhoofd houdend dat ik deze op mijn 'toekomstige' soundbite ga zetten. Kan het niet. Zou ik dus genoodzaakt zijn die allemaal op cd te zetten. Wat is het nut dan van 'stores up to 8 loops'

Is het bouwen van een case echt moeilijk of kan iemand die normaal nooit zoiets doet ook maken?
Of kan ik dan beter naar een flightcaseboer gaan die er ene voor me maakt?
Topic: minimum producing studio (24-1-2005 18:10:00)Of kan ik dan beter naar een flightcaseboer gaan die er ene voor me maakt?
Snake schreef:
Werkt Fruityloops eigenlijk enkel met samples? Dus als je geen VST's gebruikt.
er zit een standaard sampler met genoeg edit mogelijkheden in.