Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djblackdevil

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 17 van 20)

Topic: Droom dj-setup (28-3-2004 21:15:00)
zeker ;-) dat is idd genieten,

mijn droom set:

2 technics sl 12** mk* (krijg ik binnenkort, ruilen voor mijn apollo)
pioneer djm 600 (word nog even sparen)
numark cdn 88

wat ik nu heb:

dateq apollo
numark cdn 88
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 21:41:00)
dus met 3 safeties kan het?

MVG Vincent
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 21:34:00)

DJ.T schreef:

Uuhhm, waarom zou je?
Als je een mooi alu trussje koopt zien ze er toch al helemaal mooi uit?
ja maar 22de hands is het meestal niet zo mooi meer, en nieuw kost het toch al gauw 180 euro, dus als je het weer mooi kan polijsten, koop ik er gewoon 1 van 75 euro
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 21:11:00)
van mij word zoiezo truss, aangezien ik dat mooier vind, steiger pijp vink niet mooi, kan je truss trouwens mooi oppoetsen/polijsten?

MVG Vincent
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 21:08:00)
nee, moet wel min 22 cm zijn kwaliteit mag iets minder zijn, tis voor in m'n kamer, dus moet ook mooi ogen, mail me anders even de link als je wil.
MVG Vincent
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 21:04:00)
ok, dus het houd wel? Als het kan dan doe ik dat, vink nameijk mooier en het is kleiner, kleinste steel is 1 meter en heb net 30 cm nodig, kleinste safety is 50 cm. + dat het goedkoper is.
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 20:57:00)
nee, snap ik, maar kan je niet 3 safety's gebruikem om 15 kg omhoog te houden? (10 kg truss en 6 x 1 kg voor parren)
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 20:48:00)
C-XL.nl, die safety's gaan alleen om de truss heen, dus niet om de lampen, maar dan zou ik het idd doen zoals jij zei, safety's erom heen zodat 1 buis naar beneden hangt en dan klemmetjes erom heen en klaar.

Ik wil zo goedkoop mogelkijke truss, heb je ook nog 'dap' truss, truss die dus goed koper is als gewone (deco)truss? aangezien er toch maar 6 par 30's aanhangen,

of is deco het goekoopste?
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 20:33:00)
die safety's zijn ervoor om de truss aan de balk te maken, alleen zo die ingekort moeten worden, om hem zo strak mogeliujk aan de balk te bevestigen,

om de par aasn de truss te bevestigen, neem ik deze denk ik
www.new-line.nl/v/8138

[edit] www.licht-geluid.com/shop/detail.aspx?ID=6887 dus, Dré, heb jij deze ook? Weet iemand of het genoeg is, als ik e hier 3 van neem?
Bedankt mensen
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 20:17:00)
Beste forum leden, ik ben mijn kamer aan het in richgten, nu wilde ik voor de sier par 30 nemen als verlichting. Deze wilde ik eerst gewoon los aan de het plavon schroeven, maar nu kijk ik naar truss, omdat ik dit
a) mooier vind
b) kan ik maakelijker verplaatsen

Mijn kamer is 3,35 m breed, nu d8 ik eraan om truss van 3 meter te nemen. deze wilde ik op hangen door middel van safety's aan 3 balken, waar m'n plavond aan hangt, denken jullie dat dit lukt?

aan het plavond, komt dus de truss, met hieraan 6 par 30 aan te hangen,

ter verduidelijking

www10.brinkster.com/djblackdevil

[edit] deze safety's 4 mm dik
www.new-line.nl/v/4203