Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rutger

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 17 van 20)

Topic: dap ax - sm series (29-3-2005 18:41:00)
nou dat heeft tcmc hierboven net uitgelegd..
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (20-3-2005 17:32:00)

Powerbeat schreef:

Max schreef:

Powerbeat schreef:

250 man aan het dansen op een knalfeest lijkt mij niet te doen met deze set hoor. Spreek !nog! niet uit ervaring
Heb jij deze speakers dan weleens gehoord? Zo nee, kan je hier niet over oordelen! Alleen naar de cijfertjes kijken is niet voldoende.
Ik heb 4x sub + 2x top gehoord van stukken betere merken en hogere prijzen. Deze zijn dan voor hun geld misschien minder goed, maar qua uiteindelijke prestatie hoeven ze zeker niet onder te doen. Ik heb nu slechts 1x 2 ax-12 gehoord. Klonken lekker en bleven lang mooi. (beter dan mijn UL-15 op lage volumes. Klein tikje eq toevoegen dan vind ik de UL-15 toch wel mooier. Echter wanneer meer power toevoeren ga je het verschil horen. Dan is de UL-15 toch een stuk indrukwekkender. Blijven lang mooi. desalniettemin konden ze 2x UL118S (800 watt rms 97 db spl)Behoorlijk bijbenen. Leuke speaker hoor, een vriend heeft hem aangeschaft met startende drive-in. Maar ik heb de complete set niet gehoord. Ik weet alleen wel dat de UL118S voor zijn geld erg goed is en 2x ul118s kan 1 ax 12 met geen mogelijkheid bijhouden(de top kan de subs dus niet bijhouden beetje onduidelijk ashamed :$ )(ook niet goed versterkt)en 2x ul118s is in mijn ogen toch minimaal voor 250 man! In verhouding redde de ax12 het net niet ten opzichte van de ul118s dus lijkt 250 mij stug...Onderbouwd genoeg? En ik heb de cijfertjes nog nooit bekeken voordat ik ging luisteren. Zegt zo weinig
jij zegt dus dat je met 2 ul118s en 2 UL-15 wel een 250 man kan bespelen maar met de 4 laag en 2 top van de dapjes niet?
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (19-3-2005 15:34:00)
ook niet met 18 inch laag en 15 inch top??
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (18-3-2005 17:43:00)
ik heb het hier wel over 2 subs per kant en 1 top..
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (18-3-2005 11:36:00)
ok duidelijk, maar is het niet zo dat je met de ax18B in combinatie met de ax15 wel meer mensen aan kan.. of is het zo dat met deze set het geluid wel harder is maar ook slechter??
Hoeveel mensen denken jullie eigenlijk aan te kunnen met zon setje ( 4 sub 2 top )? 250?

Rutger
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (17-3-2005 16:41:00)
He,

Mischien al beantwoord maar ik vroeg me toch af waarom je niet de AX-18b met de AX-15
hebt gekocht?

Groeten,

Rutger
Topic: fbt of mackie? (16-1-2005 23:38:00)
jip overheen gelezen mijn fout.
Topic: fbt of mackie? (15-1-2005 12:19:00)
dat was neem ik aan met 4 swa 1801 en 2 srm 450?!
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (8-1-2005 11:26:00)
beste dre of iemand anders met de big robo

heb je ook de big robo al eens aan gezet en getest en zo ja wat zijn je bevindingen??

groeten,

Rutger
Topic: fbt of mackie? (30-12-2004 19:16:00)
he ik heb een keer gestaan met dubbel swa1801 laag, dit was een feest van 300 man( hockeyfeest). De set trok het goed maar ik had niet heel veel meer over.
Hoop je een beetje indicatie gegeven te hebben,

Groeten,

Rutger

ps laat ook ff weten wat jij er van vond