Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klaaske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 17 van 18)

Topic: G-forze 2004 outdoor (23-5-2004 20:50:00)
Hoi, Kun je die foto's even voor iedereen toegankelijk maken
Topic: Kringen op speaker (6-5-2004 12:50:00)
Gebruikers ervaringen, dingen zijn niet kapot te krijgen, klinken super strak op het laag bij ieder fatsoenlijke kast. Hoog vermogen en tot 2 Ohm belastbaar. 2e hands voor 1000 euro te krijgen. Zo goed?
Topic: Kringen op speaker (5-5-2004 18:57:00)
Crest 8001 zeker!
Topic: Peavey set (6-4-2004 08:53:00)
Die Pro-sub heb ik afgelopen weekend samen met Bats ergens kunnen beluisteren. Het resultaat was nog lachwekkender als een HK Pr115b...ik schoot er gewoon van in de lach...zegt genoeg
Topic: QSC PLX 3402 (29-3-2004 13:59:00)

sis schreef:

toch maar een QSC en een Labje voor mij
en een QSC en een Labsubje voor mij :D
Topic: PCDJ FX: iemand ervaringen? (29-3-2004 08:48:00)
Hey Ruud,

Wat ik toenet al vertelde : je moet een * voor je query zetten als je alles titels/artiesten oid wil laten weergeven met mary erin. Dus *mary als query gebruiken
Topic: Carnaval 2004 (25-2-2004 16:54:00)
Feestteam - 50cc was toch wel steeds t klappertje hier
Topic: special effect (3-2-2004 23:51:00)
Zwikje Macciess en n lasertje zal toch wel t beste doen...
Topic: special effect (2-2-2004 12:36:00)
hm...850 setje mocht niet...Confetti al niet....maccies? lijkt me wel het tofste om gewoon stuk of 6 mhs in de zaal in n carre of iets dergelijks..maar da wist je al
Topic: Goed geluid (16-1-2004 13:28:00)
pff...is toch simpel gewoon een P.A die als HiFi klinkt