Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 17 van 20)
Topic: capaciteit berekenen (12-5-2004 18:00:00)
Huur gewoon een mooi setje, dat kost je echt de kop niet hoor!
Topic: En dan nòg maar een keertje: BPM (9-5-2004 21:37:00)Bij mijn behringer mixer zat een klein apparaatje met een knopje. je moet 8 keer tikken op de maat met dat apparaatje, en dan krijg je de BPM. Ik weet niet of die los te krijgen vallen, maar het is heel klein en handig voor jouw bedoeling.
Topic: html-tips voor het maken van je site (9-5-2004 11:12:00)Imco, heb jij mss msn, dat praat wat makkelijker!
De mijne is jasper_b_hofman en dan hotmail.
Als ik dus op verzenden druk, opent outlook zich niet, maar wel een nieuw bericht. Dus outlook draait op de achtergrond, maar ik krijg wel een nieuw bericht scherm, die dus helemaal leeg is. Kan het anders niet als bijlage met het mailtje worden meegestuurd via een tag ofzo?
Ik heb wat mensen gevraagd of ze het willen invullen, en bij sommige mensen doet ie het, andere niet!
Topic: html-tips voor het maken van je site (9-5-2004 10:50:00)De mijne is jasper_b_hofman en dan hotmail.
Als ik dus op verzenden druk, opent outlook zich niet, maar wel een nieuw bericht. Dus outlook draait op de achtergrond, maar ik krijg wel een nieuw bericht scherm, die dus helemaal leeg is. Kan het anders niet als bijlage met het mailtje worden meegestuurd via een tag ofzo?
Ik heb wat mensen gevraagd of ze het willen invullen, en bij sommige mensen doet ie het, andere niet!
Mijn vraag ff wat duidelijker
Als ik eenmaal op verzenden druk onderaan het formulier, opent outlook zich met een nieuw bericht. In dit bericht is geen onderwerp (volgens mij staat die tag er niet), en in het tekstvak van het nieuwe bericht is helemaal leeg. En als ik dan op verzenden druk, ontvang ik dus een leeg mailtje, zonder tekst!
Ook met jouw script als ik hem vanaf jouw site probeer.
Heb jij dit ook als je verzend, dat het tekstvak leeg is?
Topic: html-tips voor het maken van je site (9-5-2004 00:28:00)
Als ik eenmaal op verzenden druk onderaan het formulier, opent outlook zich met een nieuw bericht. In dit bericht is geen onderwerp (volgens mij staat die tag er niet), en in het tekstvak van het nieuwe bericht is helemaal leeg. En als ik dan op verzenden druk, ontvang ik dus een leeg mailtje, zonder tekst!
Ook met jouw script als ik hem vanaf jouw site probeer.
Heb jij dit ook als je verzend, dat het tekstvak leeg is?
JAAAAAAAAAAAA, hij werkt!!!!!
Ik heb een mailtje van imco gehad, die werkte.
Maar als jij dat mailtje verzend imco, is jouw tekstvak dan leeg?
Nu ga ik slapen!
Topic: html-tips voor het maken van je site (9-5-2004 00:21:00)Ik heb een mailtje van imco gehad, die werkte.
Maar als jij dat mailtje verzend imco, is jouw tekstvak dan leeg?
Nu ga ik slapen!
Ja, die heb ik weggehaald, maar hij doet het nog steeds niet.
Imco, zou jij anders eens dit formulier via mijn site willen invullen en verzenden?
Kijken of dat wel lukt?
Topic: html-tips voor het maken van je site (9-5-2004 00:13:00)Imco, zou jij anders eens dit formulier via mijn site willen invullen en verzenden?
Kijken of dat wel lukt?
Owkee, dat heb ik veranderd, tanx.
Maar nu krijg ik nog steeds een leeg mailtje
En ik snap echt niet hoe dat komt!
Topic: html-tips voor het maken van je site (8-5-2004 23:53:00)Maar nu krijg ik nog steeds een leeg mailtje
En ik snap echt niet hoe dat komt!
Even een vraagje, ik heb nu een formulier gemaakt, als proef, dus hij is nog niet helemaal klaar.
Als ik hem zelf probeer en ik vul alle velden in en druk op verzenden, opent ie outlook. Het onderwerp invullen doet ie goed. Maar als ik dan verstuur, krijg ik een mailtje terug, maar daar staat helemaal geen tekst in.
Dus hoe zorg ik dat wat ik ingevuld heb, goed verzonden wordt naar mijn email adres?
Alvast bedankt!
De link: home.wanadoo.nl/kids.hofman/offerteaanvraag.html
Topic: Koninginnedag:D (23-4-2004 11:37:00)Als ik hem zelf probeer en ik vul alle velden in en druk op verzenden, opent ie outlook. Het onderwerp invullen doet ie goed. Maar als ik dan verstuur, krijg ik een mailtje terug, maar daar staat helemaal geen tekst in.
Dus hoe zorg ik dat wat ik ingevuld heb, goed verzonden wordt naar mijn email adres?
Alvast bedankt!
De link: home.wanadoo.nl/kids.hofman/offerteaanvraag.html
Ik sta, hoor ik net, met een oranje drive in show in Gouda.
Dit begint om 1 uur ofzo, en eindigt, weet ik niet
Topic: DJ-nickname (20-4-2004 18:32:00)Dit begint om 1 uur ofzo, en eindigt, weet ik niet
Ik heet DJ Gay Boy, hahaha