Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 17 van 20)
Topic: PA-markt 2010 (5-8-2010 11:00:00)
ook zat plek tegenover of achter de darlin market
Topic: PA-markt 2010 (4-8-2010 23:08:00)Midden Nederland was inderdaad wel een top locatie qua bereikbaarheid alleen denk ik dat de locatie in rijswijk stuk makkelijker/voordeliger is dan de expo in houten.
Topic: PA-markt 2010 (3-8-2010 22:30:00)Mmm wat is het toch heerlijk als je in midden Nederland woont :)
Topic: PA-markt 2010 (31-7-2010 20:23:00)
Weet iemand toevallig wanneer de datum van de beurs in 2011 bekend wordt gemaakt?
Ben namelijk erg benieuwd, dan zet ik hem alvast in me agenda.
Overigens hoorde ik geruchten dat hij niet meer in de expo ging plaats vinden maar in de darlinmarket waar de musicassions beurs is ontstaan??
Topic: Nieuwe slaapkamer speakers (8-7-2010 08:09:00)Ben namelijk erg benieuwd, dan zet ik hem alvast in me agenda.
Overigens hoorde ik geruchten dat hij niet meer in de expo ging plaats vinden maar in de darlinmarket waar de musicassions beurs is ontstaan??
En wat dacht je van de fostex 6301B personal monitor. Die gebruik ik op me kamer. Gaat hard zat en zelfs als je het zacht hebt staan heb je goede bas.
Ze zijn actief,klein en klinkt super. !!
wat is ongeveer je budget want deze zijn nieuw nog vrij prijzig vind ik.
Groeten Stijn.
Succes ermee.
Topic: Gatt Audio (3-7-2010 19:41:00)Ze zijn actief,klein en klinkt super. !!
wat is ongeveer je budget want deze zijn nieuw nog vrij prijzig vind ik.
Groeten Stijn.
Succes ermee.
Ik wil een setje subs van Gatt-Audio kopen deze vakantie, prijs is inderdaad niet zo duur, heeft iemand misschien ervaring ermee? (heb bovenstaande berichten al doorgelezen) Omdat mijn budget toch niet al te groot is en ik toch subs nodig heb lijkt dit me erg aantrekkelijk.
Heb zelf 2 Hk powerworks rs 152. die op een dynacord paa 560 zitten,
Ik hoor het graag van jullie.
Groeten Stijn
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (17-5-2010 21:05:00)Heb zelf 2 Hk powerworks rs 152. die op een dynacord paa 560 zitten,
Ik hoor het graag van jullie.
Groeten Stijn
Hey joeri
bedankt voor de spullen die ik bij jullie heb gekocht :) heb bij jullie t meeste uitgegeven
groeten Stijn
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (17-5-2010 07:07:00)bedankt voor de spullen die ik bij jullie heb gekocht :) heb bij jullie t meeste uitgegeven
groeten Stijn
Ff wachten tot de foto's op de site zelf staan
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (16-5-2010 21:49:00)
Volgensmij heb ik je ook nog gezien met lj Martin shirt en fotocamera oid ?
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (16-5-2010 15:36:00)Ah dus jij was de gene die vroeg hoeduur dat tv meubel was. ik stond naast je in de 5 euro bak te graaien
.
Verder leuke aankopen gedaan en erg leuk gesproken met de organisator en ze vrouw.
verder gekocht:
Heel wat meter tasker kabel 80-100? voor 10 euro
20 Neutrik xlr pluggen male/female 23,-
2x k&m mic statief voor 8 euro.
1x Senheisser hd 201
2x Shure c606
kleurenfilters op rol
2x bolhoekwielen
vlindersloten enzo
rotzooi.
totaal zn 100 euro uitgegeven en toch heel veel leuke koopjes gedaan.
.Verder leuke aankopen gedaan en erg leuk gesproken met de organisator en ze vrouw.
verder gekocht:
Heel wat meter tasker kabel 80-100? voor 10 euro
20 Neutrik xlr pluggen male/female 23,-
2x k&m mic statief voor 8 euro.
1x Senheisser hd 201
2x Shure c606
kleurenfilters op rol
2x bolhoekwielen
vlindersloten enzo
rotzooi.
totaal zn 100 euro uitgegeven en toch heel veel leuke koopjes gedaan.