Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 17 van 20)

Topic: Gogo Danseressen (15-8-2004 03:16:00)

DJ Jus schreef:

Poster ophange op school, en audities late doen, net als
idols, altijd wel meide die dat leuk vinden wink ;)
[offt-topic modus schreef:

en dan inclusief leuke jury met leuk commentaar en natuurlijk de huilende wegrennende meisjes die daarna met hun moeder aan komen zetten laugh :D
[/off-topic modus]
Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (13-8-2004 14:32:00)
In mijn boven genoemde reactie had ik ook niet de bedoeling om je mixen op st sturen, meer om gewoon een keer goed kritisch na te luisteren en zo je fouten er uit te pikken en jezelf daar in verbeteren.
Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (12-8-2004 16:18:00)
Maar als beginner heb je vaak niet genoeg geld om verschillende soorten muziek te kopen. Als je nou eens met één stijl begint en later uitbreidt krijg je toch hetzelfde resultaat. Als je net begint zul je toch het mixen onder de knie moeten krijgen (basic dingen zoals beatmixen) en vanuit daar zou je dan uit kunnen breiden (verschillende muziek stijlen, maar ook verschillende mix-methodes).
Topic: Stel je even voor... (12-8-2004 16:10:00)
Ik ben John, ik ben 15 jaar oud en kom uit Schijndel (das bij Den Bosch in de buurt).
Ik volg momenteel een Gymnasium opleiding en sta op het punt te beginnen met draaien.
Ik heb verder nog weinig draai ervaring, maar ik zal zien wat er van terecht komt. Eerst maar eens een jaartje bedroom-dj'ing laugh :D wink ;) . Nou dat was het dan wel zon beetje, ik zal jullie nog wel eens een keer tegenkomen op dit forum.
See you!

John
Topic: Waar let je op bij het maken van een goede demo-mix?? (11-8-2004 16:55:00)
Begin niet te snel te denken dat je een goede demo hebt gemaakt. Probeer vaker je eigen mixen op te nemen en beluister die kritisch, zo zie je de punten waar je je mixen moet verbeteren. Beluister je overgangen paar keer na elkaar, beoordeel je eigen platenkeuzen (zit er opbouw in, passen de stijlen bij elkaar, blijft het leuk om te horen) en zo ga je je mixen perfectioneren totdat je een goede mix kan maken en zo een demo setje kan opnemen.

Correct me if I'm wrong!

John
Topic: Voor de liefhebbers van happy hardcore (20-7-2004 22:00:00)
Voor de echte puzzelaars onder ons:
members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
Edit Mod: om er uit te komen, moet je van te voren wel je geluid goed hard aan zetten,
anders hoor je het niet.
Tom
Topic: mix opnemen van menpaneel naar computer (14-7-2004 17:44:00)
Ik neem ook vaak audio op op de pc.

Wat je moet doen:
- Je zet de volumeregeling (Windows) op opnemen (met de desbetreffende ingang geselecteerd).
- Je selecteerd jouw ingang die jij kiest voor opnemen.
- Kijk in je record-prog even of je signaal tegen de 0 dB aan komt (ik neem op een laag niveau op (-3dB) en dan laat ik CEPro 2 het signaal tot de 0 dB versterken, werkt goed)
- Selecteer een tijdbalk in je record-prog voor opnemen (Bij CEPro 2 is dat gewoon op de rode 'R' drukken langs de tijdbalk).
- Start in je record-prog de opname.
- Begin je mix.
- Achteraf kun je nog je opname bewerken (stiltes weghalen e.d.).
Topic: JB 2000 Draaitafel, is het wat? (13-7-2004 18:23:00)

braz schreef:

als je nou die link: 'welke draaitafel voor welk budget' leest dan kun je zelf toch wel de conclusie trekken dat je dit niet deze TT's niet moet kopen. wink ;)
Misschien is het wel een noob die denkt 'Hmm, ik denk dat ik maar ff hier aan begin'. FOUT GEDACHT! En met die JB-Systems dicso 200 zal je niet ver komen laugh :D .
Topic: SYNQ "X-TRM1" draaitafel (10-7-2004 17:23:00)

Patrick van Vugt schreef:

john_voof schreef:

Toch wel jammer dat deze (belangrijke) info niet bij de gegevens van de draaitafels staan, ik vind een beveiligde aan/uit knop en een line-uitgang toch wel eens belangrijke spec.
Hoe bedoel je dat nou?
Bedoel je dat het niet bij de synQ staat of dat het niet bij alle draaitafels is?
Dat eerste, het staat niet bij de gegevens van alle OEM's in de webshop.
Topic: SYNQ "X-TRM1" draaitafel (10-7-2004 13:18:00)
Toch wel jammer dat deze (belangrijke) info niet bij de gegevens van de draaitafels staan, ik vind een beveiligde aan/uit knop en een line-uitgang toch wel eens belangrijke spec.