Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 17 van 20)
Topic: Nieuw: Xilica XP en XD series (speaker management systems) (7-12-2011 12:43:00)
Ik heb zelf de xp 8080 op een monitor rack hangen.
Het is even werk maar als je je de moeite neemt om inderdaad aderend hulsjes op passende kabel te zetten is er niets mis.
Grootste fout is solderen, dat gaat niet goed.
Richard
Topic: Sweetlight vraag (5-12-2011 13:17:00)Het is even werk maar als je je de moeite neemt om inderdaad aderend hulsjes op passende kabel te zetten is er niets mis.
Grootste fout is solderen, dat gaat niet goed.
Richard
Toch maar even die oude topic omhoog schieten.
Ik ben een poging aan het doen sweetlight te programmeren icm ledparren.
Bij de shape generator blijf ik steken.
Is er iemand in de regio z limburg die tegen vergoeding mij verder op weg wilt helpen.
Richard
Topic: Pas op voor oplichting (1-12-2011 16:33:00)Ik ben een poging aan het doen sweetlight te programmeren icm ledparren.
Bij de shape generator blijf ik steken.
Is er iemand in de regio z limburg die tegen vergoeding mij verder op weg wilt helpen.
Richard
Ik heb de vraag gestuurd om ze op te halen, hier het antwoord.
---- Begin Citaat ---
Hallo Richard, de Pioneers op de foto's zijn degenen die ik verkoop.
U moet weten dat ik niet langer leven in Nederland. Ik ben een medic en ik kocht het cdj1000 toen ik werkte een jaar in Nederland in een trainingsprogramma.
Ik nam mijn laatste examen vorige week, en ik terug naar huis, in het Engeland.
Geleid door de wens om te voorkomen dat oplichters, ik besloot te gebruiken om een transport bedrijf te hanteren deze verkoop voor mij. Zij zullen zorgen voor de verzending, contract en betaling, zonder de betrokken extra kosten.
Laat het me weten als u akkoord en Ik zal u meer informatie over de transactie.
Vriendelijke groeten,
Patrick
P.S. Ik zou het waarderen als je zou kunnen antwoorden in het Engels
--- Einde citaat ---
Topic: Nieuw: Xilica XP en XD series (speaker management systems) (29-11-2011 08:40:00)---- Begin Citaat ---
Hallo Richard, de Pioneers op de foto's zijn degenen die ik verkoop.
U moet weten dat ik niet langer leven in Nederland. Ik ben een medic en ik kocht het cdj1000 toen ik werkte een jaar in Nederland in een trainingsprogramma.
Ik nam mijn laatste examen vorige week, en ik terug naar huis, in het Engeland.
Geleid door de wens om te voorkomen dat oplichters, ik besloot te gebruiken om een transport bedrijf te hanteren deze verkoop voor mij. Zij zullen zorgen voor de verzending, contract en betaling, zonder de betrokken extra kosten.
Laat het me weten als u akkoord en Ik zal u meer informatie over de transactie.
Vriendelijke groeten,
Patrick
P.S. Ik zou het waarderen als je zou kunnen antwoorden in het Engels
--- Einde citaat ---
Xilica leverd voor de 8 in 8 uit processor een 2 he paneel met 8 x xlr in en 8 x xlr uit.
Wat dan weer jammer is dat hier geen powercon in/uit bij zit.
Ik heb zelf het 2 he paneel van penn gekocht, hier powercon in/uit en ethercon bijgeboord.
Tevens een lk25 voor de uitgangen erop.
paneel staat bij interstate in de prijslijst.
Richard
Topic: Martin hazer (24-11-2011 08:47:00)Wat dan weer jammer is dat hier geen powercon in/uit bij zit.
Ik heb zelf het 2 he paneel van penn gekocht, hier powercon in/uit en ethercon bijgeboord.
Tevens een lk25 voor de uitgangen erop.
paneel staat bij interstate in de prijslijst.
Richard
sweefog ligt ook in een andere prijsgroep als de 24/7.
Maar voor de liefhebbers:
De 24/7 heeft drie temperatuur standen.
Deze zijn is te stellen voor pro haze fluid, dj fluid en pro smoke fluid.
Ik heb zelf alleen maar pro haze fluid.
Richard
Topic: Het maken van multi kabel. (22-11-2011 08:48:00)Maar voor de liefhebbers:
De 24/7 heeft drie temperatuur standen.
Deze zijn is te stellen voor pro haze fluid, dj fluid en pro smoke fluid.
Ik heb zelf alleen maar pro haze fluid.
Richard
Met line input naar de mixer is bijna altijd vragen voor problemen.
Deze kunnen op je mixer dan wel balanced zijn, op het podium vertrekt dit bijna altijd ongebalenceerd.
De eerste garantie voor brom en ruis is dan al aanwezig.
Hele volkstammen gaan op pad met de di's van behringer en monacor, die bijna niets meer kosten.
Ik zou hem lekker maken met 16 micro's op xlr en 4 retouren (ev op jack)
Richard
Topic: Meet mic gebruiken op de behringer dcx2496 (24-10-2011 16:02:00)Deze kunnen op je mixer dan wel balanced zijn, op het podium vertrekt dit bijna altijd ongebalenceerd.
De eerste garantie voor brom en ruis is dan al aanwezig.
Hele volkstammen gaan op pad met de di's van behringer en monacor, die bijna niets meer kosten.
Ik zou hem lekker maken met 16 micro's op xlr en 4 retouren (ev op jack)
Richard
Als je eerst eens laat weten wat je allemaal wilt gaan doen.
Een dcx2496 gebruik je om om je set (sub-top) of (sub-mid-high) te scheiden.
Met een meet mic aan de gang gaan is leuk maar je moet ook de kennis hebben om dat wat je meet te interpreteren.
Meetmic op de dcx zetten en auto indrukken is vragen om veel problemen.
Richard
Topic: 4 polige speakon aansluiten (28-7-2011 11:06:00)Een dcx2496 gebruik je om om je set (sub-top) of (sub-mid-high) te scheiden.
Met een meet mic aan de gang gaan is leuk maar je moet ook de kennis hebben om dat wat je meet te interpreteren.
Meetmic op de dcx zetten en auto indrukken is vragen om veel problemen.
Richard
Noem je JBL, Kling&Freitag en AD systems budget merken?
Dat kom ik bij jou geen pro merk huren, dat kan alleen maar iets onbetaalbaars worden.
Nogmaals wat je waar op zet maakt niet uit, als je hebt maar op alles zo doet.
Helaas hebben we ook merken die zich hier totaal niet aan op houden en alles op 1 zetten.
Tja dan is het of splitblokjes maken of losse kabels leggen.
En als je gaat bijhuren is het een kleine moeite om te vragen hoe de aansluitingen liggen.
Richard
Topic: 4 polige speakon aansluiten (27-7-2011 08:38:00)Dat kom ik bij jou geen pro merk huren, dat kan alleen maar iets onbetaalbaars worden.
Nogmaals wat je waar op zet maakt niet uit, als je hebt maar op alles zo doet.
Helaas hebben we ook merken die zich hier totaal niet aan op houden en alles op 1 zetten.
Tja dan is het of splitblokjes maken of losse kabels leggen.
En als je gaat bijhuren is het een kleine moeite om te vragen hoe de aansluitingen liggen.
Richard
De meeste is een groot woord.
JBL : Top op 1 en Sub op 2
K&F : Top op 1 en Sub op 2
AD : Top op 1 en Sub op 2
Helaas is in NL4 weining standaard. NL8 wordt beter, daar is 1 Sub en van daar naar boven.
Zoals beschreven, als je de top op 1 houdt kun je deze ook makelijk full-range gebruiken.
Topic: Microfoon voor amateurstudio (condensator) (17-6-2011 13:30:00)JBL : Top op 1 en Sub op 2
K&F : Top op 1 en Sub op 2
AD : Top op 1 en Sub op 2
Helaas is in NL4 weining standaard. NL8 wordt beter, daar is 1 Sub en van daar naar boven.
Zoals beschreven, als je de top op 1 houdt kun je deze ook makelijk full-range gebruiken.
Ik las dat je in riemst zit.
Hier in maastricht zit ik zelf met de volgende condensator micro's
C535EB, C391, C451EB, K6/ME64,E865, KM184, KM185
Kunnen altijd wel iets regelen om wat te proberen.
Instrument micro's : Beta 91, Beta 98, DPA 4099
Richard
Hier in maastricht zit ik zelf met de volgende condensator micro's
C535EB, C391, C451EB, K6/ME64,E865, KM184, KM185
Kunnen altijd wel iets regelen om wat te proberen.
Instrument micro's : Beta 91, Beta 98, DPA 4099
Richard