Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TB
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TB (Pagina: 17 van 20)
Topic: Goede kwaliteit effen zwarte shirts gezocht (4-8-2009 15:43:00)Wat is de afstralingshoek van die kastjes???Topic: HK Audio Deacon bassen vallen weg (10-7-2009 16:47:00)Ik vind 4,5 ms behoorlijk en dat is zeker hoorbaar! Brengt dit geen faseproblemen met zich mee? Ik zou het al helemaal niet in combinatie met andere kasten gebruiken, dan krijg je volgens mij helemaal een gatenkaas aan sub.Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (5-6-2009 10:08:00)
MVG,
Tom van DuurenYo Tom!
Shitload verlengkabel ertussen leggen helpt ook, maar is niet praktisch
! Je kan er een inschakelstroombegrenzer inbouwen. Voor een paar tientjes bij de electronicaboer te koop.Topic: Hybride 15'' beyma SM-115K geladen (eigen ontwerp) (5-6-2009 10:01:00)Wij hebben een rane rotary, dus :)
Hmmm ik heb een bedrijf die erg goed is in bedrukking (borduren), maar ben niet zo tevreden over de kwaliteit van de geleverde shirts... Het borduurwerk is vele malen mooier en gaat langer mee dan de shirts
Topic: Goede kwaliteit effen zwarte shirts gezocht (4-8-2009 15:40:00)
Ik wil een aantal shirts laten bedrukken met een merknaam. Ik heb dit eerder laten doen, maar was erg ontevreden over de pasvorm en duurzaamheid van de shirts. Aangezien ik moeilijk ieder shirt een aantal weken kan dragen en wassen
, zou ik graag jullie advies willen: wie heeft een adres voor kwalitatief goede, maar niet te dure, effen zwarte shirts.
Ik hoop dat hier ervaringsdeskundigen aanwezig zijn :)
Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (15-7-2009 08:40:00)
, zou ik graag jullie advies willen: wie heeft een adres voor kwalitatief goede, maar niet te dure, effen zwarte shirts. Ik hoop dat hier ervaringsdeskundigen aanwezig zijn :)
Wat een veel sjiekere oplossing is die prima werkt zijn Isonoe isolators:
Klik
Om het effect te vergroten zijn naast de Isolators ook nog sorbothane boots voor daaronder te krijgen (zie plaatjes)
Klik
Topic: Nieuwe Subs (14-7-2009 08:54:00)Klik
Om het effect te vergroten zijn naast de Isolators ook nog sorbothane boots voor daaronder te krijgen (zie plaatjes)
Klik
yogo78 schreef:
En de X18B stackt zo lekker en ik vind hem persoonlijk lekkerder klinken, maar dat is smaak...Buiten dat gaan je oren boven een bepaalde geluidsdruk "knijpen" waardoor harder zetten geen effect heeft (al zeker niet voor de beleving!). Gewoon zorgen dat je hier netjes onder blijft :)
Topic: Hybride 15'' beyma SM-115K geladen (eigen ontwerp) (5-6-2009 10:21:00)SPL laten we in dit verhaal even buiten beschouwing, maar ik vind de testmethode niet erg overtuigend
Kun je geen fasemeting met Smaart doen??
Topic: Hybride 15'' beyma SM-115K geladen (eigen ontwerp) (5-6-2009 10:12:00)
Kun je geen fasemeting met Smaart doen??alleznet schreef:
Je hebt het over een verschil in looptijd van een +/- 1.5 meter. Als je dat omrekent met de geluidssnelheid heb je het over een 4.5ms. Is het meetbaar? Vast wel. Is het hoorbaar? Mogelijk. Is het vervelend? Ik ervaar het zeker niet als vervelend. Je hebt een voordeel in SPL en de "dracht" van je geluid door de korte hoorn. Je moet alleen wel even wat spelen als je ze gaat gebruiken in combinatie met andere kasten... Echter zou ik dat niet direct als een nadeel ontvangen: zie het als een gebruiksaanwijzing.total tommy schreef:
maar moet ik ze dan 1 voor 1 aansluiten aan het net of zijn er andere oplossingen voor dit probleem?MVG,
Tom van Duuren
Shitload verlengkabel ertussen leggen helpt ook, maar is niet praktisch
! Je kan er een inschakelstroombegrenzer inbouwen. Voor een paar tientjes bij de electronicaboer te koop.Ik vraag me altijd af of deze kasten in principe strak kunnen klinken? Echter, zowel via de speaker aan de voorkant als via de (korte) hoorn bereiken de golven je. T lijkt me dat hier toch enkele ms vertraging inzit. Roept u maar raak!
Topic: Obscure DJ apparatuur (6-5-2009 15:42:00)voltcontrol schreef:
De rotary werkwijze bevalt me wel! Nu nog een date maken met een Urei/Rane/Bozak bezitter.