Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_mvandis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 17 van 20)

Topic: 2e monitor uitgang voor lichtsturing maken (2-6-2010 08:03:00)

partyfish schreef:

Of werkt een verloopje van DVI naar hdmi, dan een hdmi aansluiting op het connector paneel en dan een hdmi -> dvi kabel tussen de controller en 2e monitor wel?
Zou nogal omslachtig zijn maar als het mn probleem oplost heb ik er geen probleem mee.
Je bedoelt dus
Pc (DVI) naar connectorpaneeltje (HDMI), en dan van je connectorpaneeltje (HDMI) naar je scherm (DVI)?

Dvi en Hdmi zijn allebei digitaal, en verloopjes van de een naar de ander kan gewoon (alleen gaat er geen geluid over dvi, maar dat zie ik in dit geval niet als een probleem ;))
De mac mini hangt hier ook met zn Dvi uitgang aan de Hdmi ingang van de pc, gaat als 'n trein!

Dit soort verloopjes zijn bij de bekende veilingsite niet zo duur, alsmede als de winkel met Extreme deals in Hong Kong.. ..moet je wel even gedult hebben wink ;)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (1-6-2010 08:59:00)
Welke v/d 2? sneaky :V
Topic: Welke leds zitten er in een Showtec LedPar 56? (24-5-2010 19:02:00)
Ik vroeg het aan Jan-Peter (Companion) wink ;)
Topic: Welke leds zitten er in een Showtec LedPar 56? (24-5-2010 00:10:00)
Moet dat kosten?, wel leuk om wat mee te doen voor m'n kamer!
Hoeveel heb je d'r?
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (23-5-2010 23:30:00)
You wish!
Topic: Dynacord in the Sting (13-5-2010 21:28:00)
Kleding er uit, bar & DJ er in! laugh :D
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (13-5-2010 21:09:00)
Hogeschool Utrecht (Oudenoord 700) heeft er eentje staan, moet ik eens voor je vragen wat 't kost? (Leerlingen mogen tegen onkostenvergoeding er mee spelen wink ;))
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (8-5-2010 19:51:00)
Misschien een idee om niet voor een 1.6 benzine te gaan? sneaky :V
Stieno rijd in een (Peugeot broertje) 2.0 Turbo, die komt overal prima in mee wink ;), blijft wel jammer van de 1300kg geremd inderdaad!
Topic: Schoolverlichting... (8-5-2010 19:38:00)
Beugeltje loshalen, en weer aan de andere kant vastzetten? sneaky :V
Lamp blijft gewoon zitten zoals ie moet dan wink ;)
Topic: Doorlussen hulp (1-5-2010 20:39:00)
Als je kijkt naar de letter Y, dan zie je wel wat ik bedoel!
Vanaf onderen kijken, zie je dat er 1 ingang is, die zich splitst in 2 pootjes! laugh :D

Klikje

Bruggetje mag je gewoon doorsolderen, en dan gewoon 1 op 1, 2 op 2, 3 op 3 wink ;)