Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sjoerdiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 17 van 18)
Topic: verdeeld licht ophangen? (29-6-2008 14:38:00)
Huur een truss bij een verhuurbedrijf en ook gelijk wind-up's en vraagt om een belastingstabel dan moet het wel lukken.
Sjoerd
EDIT: Ik heb even snel iets getekend: Klik
Dit is een prima oplossing parren kan je naar allebij de kanten van de zaal richten en moving heads hebben ook groot bereik.
Statieven heb ik niet echt goed getekend maar dat spreekt voor zich.
Topic: Welke spigot aan Botex t4? (25-6-2008 16:18:00)Sjoerd
EDIT: Ik heb even snel iets getekend: Klik
Dit is een prima oplossing parren kan je naar allebij de kanten van de zaal richten en moving heads hebben ook groot bereik.
Statieven heb ik niet echt goed getekend maar dat spreekt voor zich.
Ik heb even gemeten, de 2 statieven waar ik de t4's op wil gaan zetten zijn van een lichtbrug. De statieven buis is: 38mm
Wat heb ik er nu voor nodig om de t4's er goed stevig optekrijgen?
Als het kan graag ook even een link, liefst van new-line want ik moet binnenkort toch nog even wat bestellen.
[Edit: Of als iemand deze spullen nog heeft liggen en die wil ze kwijt, doe me maar een mailtje]
Sjoerd
Topic: Welke spigot aan Botex t4? (25-6-2008 10:23:00)Topic: Welke spigot aan Botex t4? (25-6-2008 07:19:00)Wat heb ik er nu voor nodig om de t4's er goed stevig optekrijgen?
Als het kan graag ook even een link, liefst van new-line want ik moet binnenkort toch nog even wat bestellen.
[Edit: Of als iemand deze spullen nog heeft liggen en die wil ze kwijt, doe me maar een mailtje]
Sjoerd
Hallo,
Ik ga waarschijnlijk binnenkort 2 botex t4's aanschaffen van een forumlid, alleen zitten hier geen spigots meer aan. Zijn deze ergens te koop?
Zijn die er makkelijk optezetten?
Sjoerd
Topic: Showmaster "kappen" om scene setter??? (16-6-2008 12:07:00)Ik ga waarschijnlijk binnenkort 2 botex t4's aanschaffen van een forumlid, alleen zitten hier geen spigots meer aan. Zijn deze ergens te koop?
Zijn die er makkelijk optezetten?
Sjoerd
oke,
Bedankt voor de informatie iedereen.
Topic: Showmaster "kappen" om scene setter??? (15-6-2008 11:17:00)Bedankt voor de informatie iedereen.
oke mooi
Topic: Showmaster "kappen" om scene setter??? (15-6-2008 11:06:00)
djbirdie zei dit: Botex heeft geen kunststof kappen zoals de Showtec...
Topic: Showmaster "kappen" om scene setter??? (15-6-2008 08:57:00)Hallo,
Ik ga in het tweedehands forum een Botex Scene Setter DC-1224 aanschaffen, en nou wou ik weten of daar ook de showmaster 12/24 "kappen" omheen passen?
Sjoerd
Topic: Stel je even voor... (13-5-2008 11:01:00)Ik ga in het tweedehands forum een Botex Scene Setter DC-1224 aanschaffen, en nou wou ik weten of daar ook de showmaster 12/24 "kappen" omheen passen?
Sjoerd
Dan ik ook maar even,
Ik ben Sjoerd Dijkstra 14 jaar ben nu iets van 4 jaar bezig met de "simpele" techniek, vroeger kocht ik op de markt mengpaneeltje en een klein versterkertje. Toen ik 13 jaar werd had ik een e-mail gestuurd naar een theather in mijn dorp (noordwijk) en ben zo in aanraking gekomen met "proffesioneel" licht & geluid. Licht vond ik toch leuker en heb toen samen met een vriend een drive-in opgericht S&R Entertainment (Sjoerd&Roan entertainment) ik ben me op het licht gaan richten en roan op geluid.
Sjoerd
Topic: Algemene Voorwaarden voor hobby drive-in shows (10-4-2008 21:50:00)Ik ben Sjoerd Dijkstra 14 jaar ben nu iets van 4 jaar bezig met de "simpele" techniek, vroeger kocht ik op de markt mengpaneeltje en een klein versterkertje. Toen ik 13 jaar werd had ik een e-mail gestuurd naar een theather in mijn dorp (noordwijk) en ben zo in aanraking gekomen met "proffesioneel" licht & geluid. Licht vond ik toch leuker en heb toen samen met een vriend een drive-in opgericht S&R Entertainment (Sjoerd&Roan entertainment) ik ben me op het licht gaan richten en roan op geluid.
Sjoerd
ja bedankt,
als 14jarige weet ik nog niet alles van de nette woordenschat
maar ga deze zin wel even veranderen.
sjoerd
Daarnaast moet je enkele woordkeuzes in mijn ogen herzien ("vernielen" kan niet onopzettelijk gebeuren, bak daar iets moois van omtrent "defecten aangebracht door opdrachtgever of gasten, al dan niet opzettelijk").
als 14jarige weet ik nog niet alles van de nette woordenschat
maar ga deze zin wel even veranderen.
sjoerd
renevanh schreef:
De punten die je maakt zijn opzich niet apart of verkeerd, maar ik vind het allemaal nogal kort door de bocht.Daarnaast moet je enkele woordkeuzes in mijn ogen herzien ("vernielen" kan niet onopzettelijk gebeuren, bak daar iets moois van omtrent "defecten aangebracht door opdrachtgever of gasten, al dan niet opzettelijk").