Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van )pieter(
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van )pieter( (Pagina: 17 van 20)
Topic: Subwoofer trillingen effect op de pc? (2-6-2008 20:43:00)
Ik kwam ook nog het woord "vanop" tegen.
Haha Dat het niet in de auto past begrijp ik maar dan zou ik gewoon aan de organisatie vragen om een tafel te voorzien of iets dergelijk. Ik denk niet dat een tafel zo moeilijk te vinden is in West-Europa (de plaats waar je toch voornamelijk draait niet? )
Nu ja als we even helemaal correct willen zijn dat een goede sub een 'stevige basis' is. Toch vind ik op een tafel draaien net iets leuker dan achter een box gaan staan. En draaien op pc/laptop is altijd wat gevoeliger. Anders zou je misschien zo een lelijke freefloat (hoe dat ook heet) onder je laptop kunnen leggen en als je een pc hebt een flightcase met wielen proberen te maken zo zit ie altijd wat safer, ook als je bijvoorbeeld op een houten vloer moet draaien.
Een goede SUB? Dat laten we nu even buiten beschouwing aangezien het eerder een baskast is
Mvg.
Pieter
Topic: Subwoofer trillingen effect op de pc? (2-6-2008 19:19:00)
Nu ja als we even helemaal correct willen zijn dat een goede sub een 'stevige basis' is. Toch vind ik op een tafel draaien net iets leuker dan achter een box gaan staan. En draaien op pc/laptop is altijd wat gevoeliger. Anders zou je misschien zo een lelijke freefloat (hoe dat ook heet) onder je laptop kunnen leggen en als je een pc hebt een flightcase met wielen proberen te maken zo zit ie altijd wat safer, ook als je bijvoorbeeld op een houten vloer moet draaien.
Een goede SUB? Dat laten we nu even buiten beschouwing aangezien het eerder een baskast is
Mvg.
Pieter
Uiteraard hebben trillingen effect op een pc. Denk maar even aan de bewegende delen in een pc (bijvoorbeeld de harde schijf die met ongeveer 10.000 toeren per minuut onder het leesarmpje doorgaat). Door deze trillingen kunnen deze beide elementen elkaar bijvoorbeeld raken wat toch echt niet bevorderlijk kan zijn voor een pc.
Ook vraag ik mij af of het plaatsen van je mixer en scherm (zo heb ik deze monitor immers begrepen) op een baskast wel zo goed is.
Laat nu nog dat hier niet onmiddellijk zo heel veel schade aan berokkent worden een scherm kost deze dagen echt niets meer maar goed. Ik zie mijn materiaal liever niet kapot gaan en zet daarom alles netjes op een tafel.
Dit staat immers veel netter en ik ben trouwens nog nooit op een locatie geweest waar geen tafel past
Mvg.
Pieter
Topic: subwoofers wat is een goede keuze (29-5-2008 18:37:00)Ook vraag ik mij af of het plaatsen van je mixer en scherm (zo heb ik deze monitor immers begrepen) op een baskast wel zo goed is.
Laat nu nog dat hier niet onmiddellijk zo heel veel schade aan berokkent worden een scherm kost deze dagen echt niets meer maar goed. Ik zie mijn materiaal liever niet kapot gaan en zet daarom alles netjes op een tafel.
Dit staat immers veel netter en ik ben trouwens nog nooit op een locatie geweest waar geen tafel past
Mvg.
Pieter
Inderdaad, ik zou kiezen voor 1 deftige in plaats van twee speakers die je na een half jaar toch al beu bent en waarop je niet meer kan doorgroeien.
Mvg.
Pieter
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (29-5-2008 16:51:00)Yep. Pioneer Nederland leunt, waar het gaat om persberichten e.d., nogal op de Belgische collega's. Zo erg dat de eerste vraag die je voorgeschoteld krijgt de vraag is of je frans- of nederlandstalig bent (nooit geweten dat Nederland 2-talig was)...Mvg.
Pieter
Ik kwam ook nog het woord "vanop" tegen.
, we hebben zo onze eigen woordjes ja maar dat kan alleen de taal maar wat kleurrijker maken
Maar nederland tweetalig is wat minder voor de echte nederlanders, ja.
Mvg.
Pieter