Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 17 van 18)
Topic: remixen van apresski nummers en nederlands/engels talige nummers (1-8-2007 14:48:00)Dan zit ik weer met het opslagprobleem en ben ik weer terug bij af.
Het schragensysteem zou eventueel kunnen... nog iemand een oplossing?Topic: Dilemma i.v.m. meubel (5-7-2007 14:50:00)
Zoek eens onder;
Starkoo (Hou me vast, vrij zijn, mag ik naar je kijken, verliefd zijn, vriendschap, Anne, laat me nu toch niet alleen, zo ver weg, Annabel)
First Impression (Nine million bicycles, Wind of change)
Het Feestteam (Volare, Kon ik maar even bij je zijn)
Van Bill (Non, non rien a change [<- als je 't zo schrijft
], Valencia)
Waanzin (Het is een nacht)
Succes
Topic: Drive in show meubel (1-8-2007 13:03:00)Starkoo (Hou me vast, vrij zijn, mag ik naar je kijken, verliefd zijn, vriendschap, Anne, laat me nu toch niet alleen, zo ver weg, Annabel)
First Impression (Nine million bicycles, Wind of change)
Het Feestteam (Volare, Kon ik maar even bij je zijn)
Van Bill (Non, non rien a change [<- als je 't zo schrijft
], Valencia)Waanzin (Het is een nacht)
Succes
Okee leuk, maar ik vind 't niet zo bij elkaar passen.
Is het niet iets om elk paneel een zelfde soort figuur te geven, die aan de zijkanten op elke plaat even hoog zijn, zodat je ze universeel in kan zetten? (D.w.z. je kan elke plaat aan elkaar koppelen en het past qua graphics bij elkaar.)
Dan blijft het één geheel.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (30-7-2007 22:13:00)Is het niet iets om elk paneel een zelfde soort figuur te geven, die aan de zijkanten op elke plaat even hoog zijn, zodat je ze universeel in kan zetten? (D.w.z. je kan elke plaat aan elkaar koppelen en het past qua graphics bij elkaar.)
Dan blijft het één geheel.
Inbouw van woevers, wáárom ga ik opeens aan honden denken?
Topic: Kids Disco (22-7-2007 20:59:00)
Bekend niet, ik ken hem in ieder geval wel. Is te vinden op de Party Party 2006 De Carnavalskrakers-CD als ik me niet vergis. Heb ik helaas niet in bezit.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (16-7-2007 15:02:00)Ideaal voor on the road 
Topic: Hulp/Advies vasthangen van Truss aan Houten balk (8-7-2007 20:35:00)Topic: Dilemma i.v.m. meubel (5-7-2007 17:26:00)
Uiteraard, maar ik moet het spul toch ook nog vervoeren?
Een legertje 19" racks zal niet passen in de auto, evenals twee racks van zo'n 20 HE.
Topic: Dilemma i.v.m. meubel (5-7-2007 16:04:00)Een legertje 19" racks zal niet passen in de auto, evenals twee racks van zo'n 20 HE.
Voor er onder? Ja, maar dan moet je er ook iets in kúnnen stoppen.
Versterkerrack sowieso niet aangezien ik geen versterkers heb. (actief)
Én ze zijn nogal prijzig...
Topic: Dilemma i.v.m. meubel (5-7-2007 15:08:00)Versterkerrack sowieso niet aangezien ik geen versterkers heb. (actief)
Én ze zijn nogal prijzig...
big bang schreef:
- 1 grote case voor alle kabels, effecten, 4 barren etc waar je de rest opzet. voorbeeld
Het schragensysteem zou eventueel kunnen... nog iemand een oplossing?
Mensen, na dit topic doorgespit te hebben (en tot de conclusie gekomen dat driekwart van de geposte foto's helaas niet meer werkt,) zit ik alsnog met een probleem.
Ik ben van plan twee combicases aan te schaffen van 6 HE hoog en 12 HE om te toploaden. Eentje voor m'n licht, eentje voor m'n geluid. Versterkers komen er niet in te zitten, dit scheelt al in het gewicht.
Tot daar geen enkel probleem.
Maar hoe kan ik deze het beste een eindje de lucht in krijgen?
Ik heb al gekeken naar keyboardstatieven, echter lijkt me dit veel te hoog en te zwaar beladen. (Als iemand het tegendeel kan laten zien op een foto, zeg 't maar.)
Trussmeubeltje in elkaar bouwen is geen optie, wordt veel te duur.
Tafeltjes pikken op locatie heb ik eigenlijk ook niet veel zin in... ben inmiddels wel gewend aan het gemak van de dikke rooie discobar, deze gaat er uit i.v.m. opslagproblemen (massief 150x50x30 cm en passend onderstel van 70 cm hoog)
Het liefst wil ik nu iets kant-en-klaars, dat makkelijk mee te nemen en op te zetten is.
Afrokken is geen probleem, houten plaatwerk mag desnoods ook, zolang het een beetje compact kan blijven.
Liefst ook in drie units. (Geluidscase, laptopkoffer, lichtcase)
Heb al in de shop rondgekeken, helaas ook daar niks gevonden.
Heeft iemand een oplossing?
Ik ben van plan twee combicases aan te schaffen van 6 HE hoog en 12 HE om te toploaden. Eentje voor m'n licht, eentje voor m'n geluid. Versterkers komen er niet in te zitten, dit scheelt al in het gewicht.
Tot daar geen enkel probleem.
Maar hoe kan ik deze het beste een eindje de lucht in krijgen?
Ik heb al gekeken naar keyboardstatieven, echter lijkt me dit veel te hoog en te zwaar beladen. (Als iemand het tegendeel kan laten zien op een foto, zeg 't maar.)
Trussmeubeltje in elkaar bouwen is geen optie, wordt veel te duur.
Tafeltjes pikken op locatie heb ik eigenlijk ook niet veel zin in... ben inmiddels wel gewend aan het gemak van de dikke rooie discobar, deze gaat er uit i.v.m. opslagproblemen (massief 150x50x30 cm en passend onderstel van 70 cm hoog)
Het liefst wil ik nu iets kant-en-klaars, dat makkelijk mee te nemen en op te zetten is.
Afrokken is geen probleem, houten plaatwerk mag desnoods ook, zolang het een beetje compact kan blijven.
Liefst ook in drie units. (Geluidscase, laptopkoffer, lichtcase)
Heb al in de shop rondgekeken, helaas ook daar niks gevonden.
Heeft iemand een oplossing?