Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 16 van 19)

Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 18:49:00)

wagterboer schreef:

het mooiste lijkt mij gewoon dat die op geluid reageert.. heb er geen ervaring mee maar toch ;)

dus zo werkt het ook :

dimmerpakket
www.new-line.nl/v/14152

lichtstatief
www.new-line.nl/v/4170

4x Par 56 short
www.new-line.nl/v/2754

4x Par 56 short lampen
www.new-line.nl/v/336

2x filter
www.new-line.nl/v/2469

En de lichtaansturing is toch alleen voor (www.new-line.nl/v/3619) o.i.d

om andere lichtprogramma's te draaien
neem dan deze lichtsturing
waarom ? zie review van die jij aanbeveelt.

Als ik jouw was zou ik alles gewoon bij New-line ook bestellen. Perfecte service en over garantie doen ze ook niet moeilijk happy :)

[edit] vindt wel heel erg op mijn lijstje lijken razz :p [/edit]
Topic: Lichtset rond de 300 euro (20-6-2007 16:39:00)
wat heb ik nodig voor een lichtset ?

men neemt 4 parren
en 4 par lampen

Dit is €131,40 bij elkaar.

Nou bedenk je... Ik wil graag ze ook laten knipperen en ze de hoogte in.
Nou kunnen we 2 dingen doen voor ze te laten knipperen.
We nemen een balk of we nemen een vierkant dimmerpack dat we aan het statief hangen.

Men neemt verder:
een statief
een T-balk of vierkant dimmerpack

Verder hebben we nog een dmx-kabel nodig en een sturing.
kabel
sturing(heb gewoon 1tje gepakt hoor.)

Dan willen we nog een filtertje ervoor doen om te zorgen dat er een leuk kleurtje komt:
filter

Bij elkaar kost dit:
€ 583,85 (= t-balk meegerekend)
€ 499,85 (= vierkant dimmerpack meegerekend)
Topic: proeftijdlid (8-6-2007 08:31:00)
Nu zorgen dat je eruit komt wink ;) Net zoals ik. ashamed :$
Topic: Weet spambot profielen te bezichtigen!?! (28-5-2007 15:44:00)

Starting W schreef:

happy :) Weet iemand trouwens een goede firewall voor me :O ? Een behoorlijke goede, want ik heb best wel een noob zus die liedjes dowload via internet site's. En ik heb al zovaak virusssen uit onze pc gehaald. Mjaa, iemand tip dus:O ? laugh :D

Alvast bedankt,
Groet,
W
download programma eraf halen wink ;)
Topic: Regionale muziek uit Leeuwarden en omgeving (25-5-2007 22:53:00)

mutz schreef:

Jumpen in Noa? Lijkt me wel heel sterk
Noa is dat het oude Vat 69? In mijn tijd, toen ik nog eens in Lwd, mijn hometown, draaide had je vat, Rock it, Bellevu, Fire etc. Is daar uberhaupt nog iets van over?
Vat 69 was dat inderdaad.
Jumpen ze niet razz :p maar noemde wat discotheek's op in Leeuwarden die ik zo 1,2,3 wist.
Topic: Gloeilamp verbod; gevolgen voor de professionele wereld? (24-5-2007 20:00:00)
1% is niks. Amerika breid iets verder uit met industrie en die 1% is alweer opgevuld is het probleem hetzelfde gebleven.
Topic: Nieuwe top/line-array kast ( 4x8" ) (23-5-2007 21:51:00)

ivo2 schreef:

Een in mijn ogen wat vreemde manier van tillen (zeker bij zwaardere kasten waar je, al was het maar vanwege de arbo waar OOK jouw klanten mee te maken krijgen, boven de ca. 25kg toch echt met 2 man moet tillen)). Normaliter ligt de hand OP de bar bij het stevigere tilwerk
www.new-line.nl/v/11473#
www.new-line.nl/v/11470#

Als je dan over handgrepen, gewicht, tillen en arbo hebt, vraag ik mij toch af hoe je dat oplos bij deze kasten, zeker vanwege het gewicht en de corect sneaky :V geplaatste grepen....
Moet je bij DAP zijn. niet bij DRÉ.
Want na mij weten maakt DAP de kastjes en zorgt DRÉ dat je ze kan kopen wink ;)
Topic: Regionale muziek uit Leeuwarden en omgeving (23-5-2007 15:02:00)
In leeuwarden zijn ze nu gek op jumpen weet ik momenteel.
Anders even bij ClubNoa, Purple of een van de andere clubs langs gaan ;)

Waar moet je draaien of waar kom je in Leeuwarden ?
Topic: html-tips voor het maken van je site (19-5-2007 11:51:00)
Zoiets wat ook op de Radio538-site staat?

Scriptje heb ik wel ergens liggen.
Mail me maar als je het wil hebben.
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (7-5-2007 19:26:00)

DJ Bartje schreef:

Weten jullie welke richting ik het beste kan volgen?
Vaak geeft je mentor of decaan hier ook wel uitleg over. wink ;)
Je moet even kijken welke vakken je nodig hebt voor je vervolg opleiding(hiermee bedoel ik geluids en lichttechnicus) en op basis van die vakken moet je je sector kiezen.