Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick Beuken
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 16 van 20)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (12-5-2007 22:20:00)
Blijkt toch dat ze in deze branche niet zo goed overweg kunnen met bestelwagentjes
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (9-5-2007 16:20:00)
Je gebruikt hem dus ook gewoon privé? Op wat voor manier heb je dat met belasting, etc gedaan? Ben namelijk ook aan het kijken voor iets soortgelijks.
Topic: Het bouwen van een case (8-5-2007 22:24:00)Je hoeft de apparatuur ook niet in te klemmen, het gaat erom dat je de apparaten omsluit zodat ze niet meer kunnen schuiven.
Topic: Uniek in NL, Jumping Water! (incl. Foto's!) (25-4-2007 16:58:00)Inspiratie opgedaan in Frankfurt?
Hoef je dat niet bij te vullen als je dat een hele avond gebruikt?
Lijkt me erg leuk voor beach- en wetparties, maar veel kroegbazen zijn volgens mij niet zo blij met water in de tent... wordt er vaak ook erg glad van.
Topic: Filterz oordoppen (24-4-2007 00:27:00)Hoef je dat niet bij te vullen als je dat een hele avond gebruikt?
Lijkt me erg leuk voor beach- en wetparties, maar veel kroegbazen zijn volgens mij niet zo blij met water in de tent... wordt er vaak ook erg glad van.
Antwoord op mijn eigen vraag: nee dat vergoeden ze niet... zit niet in het pakket.
Topic: Het bouwen van een case (22-4-2007 14:18:00)Hoe wil je daar 2 scans in krijgen?
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007 (18-4-2007 21:09:00)Om dit topic van 2007 even af te maken...
Totaal aantal bezoekers op Prolight + Sound & Musikmesse: 108.000 (recordaantal)
Totaal aantal standhouders: 2.400
Meer info
@ Reind => Had je nog filmpjes van Frankfurt?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (18-4-2007 18:27:00)Totaal aantal bezoekers op Prolight + Sound & Musikmesse: 108.000 (recordaantal)
Totaal aantal standhouders: 2.400
Meer info
@ Reind => Had je nog filmpjes van Frankfurt?
Negatieve reclame is ook reclame. Heineken staat nu in een slecht daglicht mbt het opzettelijk hoog houden van prijzen, maar de volgende keer dat jij bier nodig hebt weet je wel dat Heineken een biermerk is. (Voor het geval je dat nog niet wist
)
Topic: Het bouwen van een case (13-4-2007 13:23:00)
)Erg deftige case! Jammer dat je niet voor een inbouwhandvat hebt gekozen.
Topic: wat is de beste mic/signaalkabel? (11-4-2007 23:47:00)Eerste voorbeeld vind ik dan nog het beste :P Maar ok... het is me duidelijk :)